Jump to content
IGNORERAD

Prostatacancer


måne

Recommended Posts

Då blev jag av med oskulden idag :waaaht:och får ha blöja nån dag.Undersökningen var hyfsat smärtfri och smidig.Nu gillar ju inte jag att de rotar i 2:an så olustigt var det.In med en dildo i röven sen bedövning och 12 prover på prostatan.Blodvite i upp till 2 dagar(därav kompressen)Nu får jag hoppas att inte feber uppstår för då blir det akuten och intravinöst antibiotika(1 av 100 sa dom)om 4 veckor ska proverna vara klara och domen avkunnas.Så nu är det bara att koppla bort nervositeten igen(kan ju inget annat göra)och invänta resultatet.Passar samtidigt på att tacka alla som skrivit(PM:at)för omtankar och stöd :love:Mvh Måne som har tänkt vara med länge än

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 92
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    22

  • mooton

    6

  • Raggarn

    4

  • Kenneth4618

    3

Mest aktiva i denna tråd

Då blev jag av med oskulden idag :waaaht:och får ha blöja nån dag.Undersökningen var hyfsat smärtfri och smidig.Nu gillar ju inte jag att de rotar i 2:an så olustigt var det.In med en dildo i röven sen bedövning och 12 prover på prostatan.Blodvite i upp till 2 dagar(därav kompressen)Nu får jag hoppas att inte feber uppstår för då blir det akuten och intravinöst antibiotika(1 av 100 sa dom)om 4 veckor ska proverna vara klara och domen avkunnas.Så nu är det bara att koppla bort nervositeten igen(kan ju inget annat göra)och invänta resultatet.Passar samtidigt på att tacka alla som skrivit(PM:at)för omtankar och stöd :love:Mvh Måne som har tänkt vara med länge än

Nu är i alla fall undersökningen över.

Vi är nog många som håller tummarna utan att tala om det också!  

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Då blev jag av med oskulden idag :waaaht:och får ha blöja nån dag.Undersökningen var hyfsat smärtfri och smidig.Nu gillar ju inte jag att de rotar i 2:an så olustigt var det.In med en dildo i röven sen bedövning och 12 prover på prostatan.Blodvite i upp till 2 dagar(därav kompressen)Nu får jag hoppas att inte feber uppstår för då blir det akuten och intravinöst antibiotika(1 av 100 sa dom)om 4 veckor ska proverna vara klara och domen avkunnas.Så nu är det bara att koppla bort nervositeten igen(kan ju inget annat göra)och invänta resultatet.Passar samtidigt på att tacka alla som skrivit(PM:at)för omtankar och stöd :love:Mvh Måne som har tänkt vara med länge än

det fixar du måne... har själv gjort Biopsi av prostatan 2ggr , en i Thailand och en här hemma.

Link to comment
Dela på andra sajter

det fixar du måne... har själv gjort Biopsi av prostatan 2ggr , en i Thailand och en här hemma.

Tackar,bedövning börjar släppa nu och jag kan väl säga som så att jag tänker inte på sex eller ett toabesök(2:an)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar,bedövning börjar släppa nu och jag kan väl säga som så att jag tänker inte på sex eller ett toabesök(2:an)

hehee bedövning fick jag inte i Thailand fy fan efter första "skottet" så tänkte jag 17 till då är jag nog död. men det gick. I sverige bedövning så det var

smärtfritt. en jobbig "biverkning" var att sperman var röd lång tid efter. Råkade hamna i japan på ett mysställe och ville förklara för damen att hon

inte behöver bli chockad om färgen var annorlunda... hon fattade såklart inte vad jag sa heheee men allt löste sej som oftast :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

hehee bedövning fick jag inte i Thailand fy fan efter första "skottet" så tänkte jag 17 till då är jag nog död. men det gick. I sverige bedövning så det var

smärtfritt. en jobbig "biverkning" var att sperman var röd lång tid efter. Råkade hamna i japan på ett mysställe och ville förklara för damen att hon

inte behöver bli chockad om färgen var annorlunda... hon fattade såklart inte vad jag sa heheee men allt löste sej som oftast :big_smile:

Kanske därför de uppfann Black Jack kondomen?   :D

Link to comment
Dela på andra sajter

hehee bedövning fick jag inte i Thailand fy fan efter första "skottet" så tänkte jag 17 till då är jag nog död. men det gick. I sverige bedövning så det var

smärtfritt. en jobbig "biverkning" var att sperman var röd lång tid efter. Råkade hamna i japan på ett mysställe och ville förklara för damen att hon

inte behöver bli chockad om färgen var annorlunda... hon fattade såklart inte vad jag sa heheee men allt löste sej som oftast :big_smile:

Inte bara sperman,pinkeriet och avföring blir blodblandad oxå .Har nyss varit och skvätt lite och inte var det gult inte.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Att göra 2:an är inget mot att pissa första gångerna.

Pinkeriet funkar,har inte prövat 2:an än men det känns som 2:an blir jobbigare(det visar sig)Slit och släp att vara HP

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig var det att pissa som gjrde ont. allt blod som skulle ut.

Hoppas att allt gick bra.

Facit kommer.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Facit kommer.

Jag som normalt har jätteproblem med magen(trög)blev riktigt förvånad,2 minuter sen klart.Kändes olustigt och var lite ömt men inga problem.Hoppas den positiva trenden håller i sig.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Kanske därför de uppfann Black Jack kondomen?   :D

I Sverige tar de 12 provbitar från prostatan,på torsdag kommer domen.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

I Sverige tar de 12 provbitar från prostatan,på torsdag kommer domen.

Hoppas att det löser sig från eländet, inte kul att läsa..

     FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack alla,känns lite pirrigt men jag får ta det på torsdag.Än finns det krut i gubbf-n;)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack alla,känns lite pirrigt men jag får ta det på torsdag.Än finns det krut i gubbf-n;)

Ont krut förgås inte så lätt!

:D

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gjorde samma undersökning i slutet av augusti. 10 skott i prosten

plus att "min" läkare beställde en skelettröntgen. Tydligen lätt att det

sprider sig till skelettet från prostatan. Fick besked efter 2 veckor att 

jag var ok. Inga problem med varken 1 eller 2 efter undersökningen

inte en droppe blod från nåt ställe. Jag hoppas du får samma glada besked som

mig Måne. :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack alla,känns lite pirrigt men jag får ta det på torsdag.Än finns det krut i gubbf-n;)

Detta fixar du gubbfan.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

I Sverige tar de 12 provbitar från prostatan,på torsdag kommer domen.

Håller tummarna för dig

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller tummarna för att det ska gå bra... De flesta har nog känningar från prostatan på något vis. Jag fick mina första känningar väldigt tidigt och det troligen då jag har suttit kallt för många gånger. Idag tänker jag mig för innan jag sitter för länge där det är kallt. Hamnar troligen i samma sitts längre fram jag med...

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

SAMTLIGA PROVER CANCERFRIA :sweat:En otroligt befriande känsla sprider sig sakta i kropp och själ.Den erfarenhet detta ger mig är ovärdelig

Känslan för förståelse för de som inte drabbas lika positivt som jag har ökat enormt,att gå och vänta på ett besked som kan ändra och förändra dagen är fruktansvärd.Jag har idag satt in 10000 sek till vardera prostataforskningen och barncancerfonden,INGEN förtjänar att drabbas av detta helvete.Ett stort tack till ER alla för stödet,det har varit enormt stödjande.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...