Sam sip sam Inlagd Augusti 7, 2015 Dela Inlagd Augusti 7, 2015 På väg ? är det bevis på nykterhet ? alltid när jag är i jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 7, 2015 Dela Inlagd Augusti 7, 2015 alltid när jag är i jobbet Kör du på fyllan på fritiden då eller. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Augusti 7, 2015 Dela Inlagd Augusti 7, 2015 Kör du på fyllan på fritiden då eller. Sam sip sam kör aldrig på fritiden.... MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 7, 2015 Dela Inlagd Augusti 7, 2015 Sam sip sam kör aldrig på fritiden.... MVH Nonki precis så är det då kör Berra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 7, 2015 Dela Inlagd Augusti 7, 2015 precis så är det då kör Berra Åker du med en AIK:are?? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 7, 2015 Dela Inlagd Augusti 7, 2015 På väg ? är det bevis på nykterhet ? alltid när jag är i jobbet Gössar när skall vi testa Sue Ellens nya meny? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 7, 2015 Dela Inlagd Augusti 7, 2015 Åker du med en AIK:are??jo sthlms alliansen håller ihop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Augusti 7, 2015 Dela Inlagd Augusti 7, 2015 precis så är det då kör Berra Så skall det se ut!!! Riktigt bra.!! MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 7, 2015 Dela Inlagd Augusti 7, 2015 Gössar när skall vi testa Sue Ellens nya meny? /Enis blir nog i slutet på aug Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Varit runt på en del ställen. Sitter på Harrys föredetta PS apartment. Ligger som sagt på Soi Diana precis bredvid Metropole. Tror på detta stället. En liten Leo kostar 60 THB. Helt ok pris. Bra bar. Ett biljardbord. Kostar 20 TBH. En bar utan fotstöd är en skitbar! Så plus på det! Sangwal, du kan åla dig tillbaks till rummet. Vi andra får ge av oss när vi är i krypstadiet. :) Helt klart blir detta min träffpunkt. Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thors vrede Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 För en som inte hängt med i tråden... Vad har hänt med NID? Bara tröttnat på stället eller finns det inte kvar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 För en som inte hängt med i tråden... Vad har hänt med NID? Bara tröttnat på stället eller finns det inte kvar? Finns kvar men det är ju ett riktigt sunkställe. Här på Harrys kommer även finnas mat och det är fan så mycket trevligare miljö än Nid. Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Hur är Harrys kvällstid? Tänkte väl mest på ljudnivån.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Hur är Harrys kvällstid? Tänkte väl mest på ljudnivån.. Gick förbi igår och då verkade inte vara så farligt. Ska kolla ikväll. Så återkommer jag med en rapport. Skål på dig knasen! :) Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Dragit i mig ett par öl ett par dubbla GT. Dubbel GT går på 240 TBH vilket är ok. Frugan beställde spy alkoläsk gick på 80 TBH helt ok. Toaletten är jävligt fräsch också. Nu är klockan 20:34 musik på låg volym man kan prata i normal samtalston. Suttit här några timmar nu och trivs ypperligt. Sitter och kolla ut mot soien väldigt gemytligt och soft och kolla på trafiken och alla roliga figurer som går förbi. Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Ja, jag satt där 5 timmar igår och trivdes. Bra pratvolym på musiken och alert staff. Blir bra detta! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Ja, jag satt där 5 timmar igår och trivdes. Bra pratvolym på musiken och alert staff. Blir bra detta! Jag sitter kvar så jag trivs iaf. AC/DC tema just nu och det är aldrig fel. :) Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 härligt ;; tycker att vi kör på PS hoppas att Ragson kan komma och jamma där . finns det något just billigt hotel med swimming pool inom kryp avstånd ?? Med vänlig hälsning en som sitter på flyget om 5 månader suck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 härligt ;; tycker att vi kör på PS hoppas att Ragson kan komma och jamma där . finns det något just billigt hotel med swimming pool inom kryp avstånd ?? Med vänlig hälsning en som sitter på flyget om 5 månader suck Det fina med PS numera Harrys är ju det att det nu inte är en live musik bar fast med bra bakgrunds musik på normal ljud nivå.Vi satt där nästan varje dag och grundade i april, bra musik som sagt och trevlig personal med glimten i ögat.Live musik har du ju 2 barer 25m ner på soien. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Sitter kvar fortfarande! Haha! Musiken är så lågt just nu att jag hör musik från andra barer som överröstar Harrys. Frugan trivs som fan med här och även grabben trivs. Inget snack om att detta är den ultimata mötesplatsen i Pattis. Notan just nu. Helt överkomligt. Whoop! Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Nu jävla brudar dra vi loss! :) Whoop! Skickat från min HTC M8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 härligt ;; tycker att vi kör på PS hoppas att Ragson kan komma och jamma där . finns det något just billigt hotel med swimming pool inom kryp avstånd ?? Med vänlig hälsning en som sitter på flyget om 5 månader suck Billiga rum finns ju på plats. Har precis bokat där själv och pool betalar jag mig in, antingen på Sutus Court eller Mike shopping vilka båda ligger inom krypavstånd. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Ja, senast fastnade jag i Filippinerna med en skön böna.Nu har jag snart inga ursäkter kvar... MVH NonkiDu får väll ta dirketflyget och ge attan i att landa någonstans på vägen. Gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Sitter kvar fortfarande! Haha! Musiken är så lågt just nu att jag hör musik från andra barer som överröstar Harrys. Frugan trivs som fan med här och även grabben trivs. Inget snack om att detta är den ultimata mötesplatsen i Pattis. Notan just nu. Helt överkomligt. Whoop! Skickat från min HTC M8. Hur är maten där? Lika dåliga maskinstansade hamburgare och ketchup som inte bara smakar skit utan dessutom är en riktig e-nummercocktail. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Augusti 9, 2015 Dela Inlagd Augusti 9, 2015 HejsanMed all respekt för detta ställe som wUThai öser så mycket beröm över så kommer jag ändå att svänga in med hojen till NID: Det känns enkelt och otvunget och att gå och bänka sig på Harrys är ett alldeles för drastiskt steg för att jag skall finna det trivsamt. Jag vill kunna svänga in snabbt, kolla vem som är där och ta en öl och sedan dra vidare. Komma tillbaka igen och se läget då. Att gå och bänka sig vid ett bord är inte min stil iaf.NID är och förblir mitt ställe.MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu