Jump to content
IGNORERAD

En ny mötesplats i Pattaya.


Guest wUThai

Recommended Posts

Nu är vi ju inga proffs förare som du men för mig tar det minst en halvtimma hem till Jive med moppen [emoji1]

Å fan har han flyttat till Sattahip/Ban Chang, fick för mej han bodde på darkside, det förklara ju hotell övernattningen.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 938
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    68

  • Sam sip sam

    63

  • Fritz

    48

  • ragson

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

KaiserBlood

Det är samma men när han var på best friends var han manager  ¨åt pompoi Arve därav namnet på baren pompoi bar ,sedan tog han över hugin och mumin på second road soi 9

senare så öppnade han kåres partybar tillsammans med Terje på  second road mellan tims och soi diana och nu har han sålt sin del i baren och flyttat upp till Buriram och öppnat en bar där uppe Kåre och Lek sportbar

Pompoi bar så hette den ja. Tack för klargörandet!

 

Får skylla på shotsen han bjöd på hela tiden:)

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Å fan har han flyttat till Sattahip/Ban Chang, fick för mej han bodde på darkside, det förklara ju hotell övernattningen.

Chan2014

Nej han har inte flyttat men betydligt knöligare att ta sig hem till honom än att köra till ban Chang resp sattahip
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej han har inte flyttat men betydligt knöligare att ta sig hem till honom än att köra till ban Chang resp sattahip

Nu hänger jag inte med, bodde själv på darkside i 6 år och då längre bort från centrum än vad han beskrev för mej vid något tillfälle, märkligt, men du har säkert rätt om inte kanske det kan lugna ner Måne lite, Måne verkar bli lite syrak annars.

Chan2014t

Ändrades av Chan2014
Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

:good: 

Nu hänger jag inte med, bodde själv på darkside i 6 år och då längre bort från centrum än vad han beskrev för mej vid något tillfälle, märkligt, men du har säkert rätt.

Chan2014

ja jag har kört dit åtskilliga ggr med moppen och tar ca 30 min har åkt bahtbuss dit och tog ännu längre tid pga trafiken och omläggningarna  som är numera pga vägbygget på sukhumvit

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

ja jag har kört dit åtskilliga ggr med moppen och tar ca 30 min har åkt bahtbuss dit och tog ännu längre tid pga trafiken och omläggningarna  som är numera pga vägbygget på sukhumvit

Link to comment
Dela på andra sajter

ja jag har kört dit åtskilliga ggr med moppen och tar ca 30 min har åkt bahtbuss dit och tog ännu längre tid pga trafiken och omläggningarna  som är numera pga vägbygget på sukhumvit

Att det tar längre tid med bathbuss ar jag full förståelse för, du har säkert rätt, jag körde ju bara motsvarande sträcka och motsvarande trafik situation i princip dagligen under 6 år, tycker vi lägger ner denna diskution annars kanske Måne freakar ut.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Och där kom lilla gosedjuret in i debatten.

Chan2014

Ja han gjorde det gamling [emoji2]

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan... 34 sidor för att bestämma en ny bar.

Sen att vinägerkungen lägger sig i, som inte varit där på sex år är ju anmärkningsvärt.

Ändrades av Bibben

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

för min del så är det 45 km in till surin åker dricker jag 3-5 bira så sätter jag mig inte på mc och åker hem i mörkret på en hårt trafikerad väg dessutom så är många hotel billiga att ta in på mvh

Åker 45 km dricker 3-5 öl,tar in på hotell och sover??? vad är det för öl? :haha:  :heat:  :heat:

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan... 34 sidor för att bestämma en ny bar.

Sen att vinägerkungen lägger sig i, som inte varit där på sex år är ju anmärkningsvärt.

Ta inte allt i  livet för allvarligt.

Kan bli roligt och se vart vi hamnar. :wink:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan... 34 sidor för att bestämma en ny bar.

Sen att vinägerkungen lägger sig i, som inte varit där på sex år är ju anmärkningsvärt.

Exakt. Att inte de som skiter i Thailand kan hålla sig borta från dessa trådar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det kommer ju sluta med en grannbar till Nid, frågan är bara om det blir den till vänster eller höger...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Birger LKPG

Får väll ta både och sossar till vänster och dom blå till höger ???

Birger LKPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Får väll ta både och sossar till vänster och dom blå till höger :huh:

 

Då blir det en bar på varje sida med SD folket i mitten, sen kan man kasta suddgummi på varandra som i skolan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det kommer ju sluta med en grannbar till Nid, frågan är bara om det blir den till vänster eller höger...

Där man kan beskåda varandras navlar och försöka lista ut allt om vad som händer innanför dessa 4 kvadratkilometer som är downtown pattis, tar cirka 3 veckor och då är semestern lagom slut, nästa år så är det på igen.
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det ingen 7-ELEVEn, på beachroad mellan soi8 och Walkingstreet nånstans, med stenbord utanför, gärna med utsikt över en offentlig toalett???

 

Borde vara den perfekta mötesplatsen, de har allt, bord bänkar och för oss som lätt blir överhettade, AC om tar ett par steg in i butiken...

De har även bra pris på pilsner och sangsom!

 

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Då blir det en bar på varje sida med SD folket i mitten, sen kan man kasta suddgummi på varandra som i skolan.

SD i mitten? Nä du, med ett sånt brunt förflutet som SD har så är väl muggen den rätta platsen för dem. Sen kan rasbiologerna och tvångssteriliserarna sitta och kasta gummi på varandra, om nu miljötattarna  godkänner det, annars får det väl bli giftig blyfärg som svingas i hinkar mellan ställena...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Ja, det kommer ju sluta med en grannbar till Nid, frågan är bara om det blir den till vänster eller höger...

tror jag också

Link to comment
Dela på andra sajter

SD i mitten? Nä du, med ett sånt brunt förflutet som SD har så är väl muggen den rätta platsen för dem. Sen kan rasbiologerna och tvångssteriliserarna sitta och kasta gummi på varandra, om nu miljötattarna  godkänner det, annars får det väl bli giftig blyfärg som svingas i hinkar mellan ställena...

Du menar kopparfärg antar jag, nedsköljt med lite grön diesel, inte miljö diesel, utan skattebefriad...

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar kopparfärg antar jag, nedsköljt med lite grön diesel, inte miljö diesel, utan skattebefriad...

 

 

MVH Tommy

Ja, så är det nog. Jag får hålla mig till muggen så att jag inte blir smittad av det där...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det ingen 7-ELEVEn, på beachroad mellan soi8 och Walkingstreet nånstans, med stenbord utanför, gärna med utsikt över en offentlig toalett???

 

Borde vara den perfekta mötesplatsen, de har allt, bord bänkar och för oss som lätt blir överhettade, AC om tar ett par steg in i butiken...

De har även bra pris på pilsner och sangsom!

 

 

 

MVH Tommy

Vill minnas att det finns en 7-Eleven direkt efter Hilton, men finns inga bord eller stolar, bara trappor.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

SD i mitten? Nä du, med ett sånt brunt förflutet som SD har så är väl muggen den rätta platsen för dem. Sen kan rasbiologerna och tvångssteriliserarna sitta och kasta gummi på varandra, om nu miljötattarna  godkänner det, annars får det väl bli giftig blyfärg som svingas i hinkar mellan ställena...

 

Hehe nä du i Pattis finns det inga fördomar där är det fritt fram och vara som man vill 24/7. Så ingen ska behöva sitta på dass och trycka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe nä du i Pattis finns det inga fördomar där är det fritt fram och vara som man vill 24/7. Så ingen ska behöva sitta på dass och trycka.

Åjo, nog tror jag att Ulla på posten skulle berätta hemska historier om dessa hemska män och detta förskräckliga ställe för sina brevduvor på jobbet.

Så om jag vill ha min post i fortsättningen så är det lika bra att gömma sig så gott det går...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Åjo, nog tror jag att Ulla på posten skulle berätta hemska historier om dessa hemska män och detta förskräckliga ställe för sina brevduvor på jobbet.

Så om jag vill ha min post i fortsättningen så är det lika bra att gömma sig så gott det går...

 

Ulla på på posten har inte det stället på sin lista med ställen hon vill åka till (säg bara namnet så dras munnen ihop som med ett snöre), hon kommer troligtvis inte dyka upp, så du kommer att få din post med rätt stämpel i fortsättningen också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...