Jump to content
IGNORERAD

Utanfor Siam Paragon tidigare idag


soiwalker

Recommended Posts

Hello forumister,

jag deltog i firmans marknadsforingsjippo tidigare idag, valentines day var temat.. Som godhjartad MPR medlem delar jag givetvis med mig och hoppas att ni uppskattar bilderna:

url]a>a>a>a>a>a>a>a>a>a>a>a>a>a>P1000289.jpg

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej soiwalker,

Bra att du känner din plikt som MPR-medlem... och bilderna är uppskattade!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för lite trevliga vardags bilder.  :wai:

Det ser onekligen ut som ni har kul tillsammans och jag kan förstå att du trivs med så många söta arbetskamrater. :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej soiwalker.Jag tror oxå att ditt jobb skulle passa mig utmärkt,en undran bara,varför bär personerna hornpärs symboler på huvudet,är det en symbol för att det är jävlaranamma i före taget eller  :crazy:   Mvh Måne PS trevliga bilder DS

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar for positiv feedback! Vi brukar ha dessa events 4 ganger per ar i samband med lansering av nagon ny tjanst. Hornen uppstod i samband med var forra kampanj, Happy Vampires, da alla tvingades ha vampyrliknande t-shirts och roda djavulshorn. Verkade som om tjejerna gillade temat och nu uppstod hornen i ny skepnad. I vanliga fall jobbar jag varken med kundservice eller marknadsforing utan pa tekniksidan. Men eftersom alla snygga tjejer jobbar med annat sa brukar jag ta varje tillfalle som ges:-)

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Soiwalker: Ni behöver inga seniora IT-projektledare som förstärker era resurser på plats i Thailand ??  :dance:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul tråd, då jag var och besökte detta center förra veckan.

Svindyrt, men jag överväger ändå att skaffa mig en liten butik därinne.

Inte för att göra affärer, nä bara för att ha en fast plats att sitta och titta på alla dessa enorma skönheter som shoppar runt bland alla märkesvaror. Enormt många sköna missar på detta ställe.

I övrigt kan jag berätta att jag fann en enormt snygg klänning till Fru Vax på Versace butiken.

Lyckades övertala henne att prova och den satt som en smäck. Sexig som tusan!

Sagt och gjort nu skulle det handlas sexig klänning, ingen prislapp fanns men när Fru Vax såg ut som hon gjorde i denna klänning skulle inget få stoppa mig.

Taurai(hur mycket) sa jag till till kassörskan.

148 900 baht sa hon!

Näpp nu åker vi till MBK sa jag till Fru Vax och hon nickade, vi lämnade butiken fort som f.n.

Som sagt, enormt snygga tjejer på detta ställe, men shoppa gör man bäst någon annan stans

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Som sagt, enormt snygga tjejer på detta ställe, men shoppa gör man bäst någon annan stans

Jajamen Vaxet!  :crazy:

Det är MBK som gäller!

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...