Jump to content
IGNORERAD

Ännu en kul kille


Surin P3

Recommended Posts

Frugan som var ute och gick idag med sin kompis och vår son på 6 år, blev nästan på tvång stoppad idag av en vilt främmande man...

Han körde förbi i sin lilla bil och vevade ner rutan och ropade nåt i stil med: "Stanna... vänta... jag har inte tid nu men..."

Frugan gick vidare, men killen var tydligen inte riktigt klar med diskussionen. :rolleyes3:

Han kör förbi allihopa och i princip stannar bilen så att ingen kan gå förbi och säger, med nedvevad ruta, att:

"Jag slutar jobbet kl. 18.00 och då kan träffas och ha lite 6." :ahh:

Man blir ju fundersam ibland... ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    3

  • ReplicaOfTheMirror

    2

  • Swippe

    1

  • Lao Kaow

    1

Mest aktiva i denna tråd

:o:o:o:o:o

Skön kis, inte alla hästar hemma där va :crazy:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

ReplicaOfTheMirror

Ööhm  :confused: vart va detta?  :rolleyes3:

Jag är den ingen trodde att jag skulle bli då jag var den du trodde att jag skulle bli innan jag blev den ingen trodde att jag skulle bli trots att ingen vet vem jag är :confused:

Link to comment
Dela på andra sajter

Utanför Coop i Södertälje. Urk, vilken stad egentligen. :Drogar-Scared(LBG):

Link to comment
Dela på andra sajter

ReplicaOfTheMirror

jaa skulle nån säga det till min älskling så äre nog bäst att han kör en snabb bil om jag är i närheten  :furious2:

annars kommer polisen och ger mig ett  :kort:

Jag är den ingen trodde att jag skulle bli då jag var den du trodde att jag skulle bli innan jag blev den ingen trodde att jag skulle bli trots att ingen vet vem jag är :confused:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

:furious2: skulle jag bli! Och sen :icon_test: med lite  :33: avsluta med  :7:

Trevlig helg till alla på forumet!  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det borde falla under etnisk diskrimminering, såvida idi*ten inte körde runt och sa det till alla vid Coops parkering.  :kort:

Utrusta hustrun med en kamermobil och tala om för henne att om det händer igen be henne plocka fram den, slå på videoinspelning, be honom om hans mobiltelefonnummer och stäm träff med honom senare samma kväll. Se till att filma snubben noga och hans regnummer på bilen också.

Sen knallar ni till farbror blå och låter dem ta del av bevisen. När sen idi*ten dyker upp och tror att han ska köpa 6 så blir han nog överraskad på vem som väntar honom :thumbsup:

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske skulle funka, för nu har jag ju fått fram att han faktiskt har frågat några av hennes kompisar om just samma sak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

jaa skulle nån säga det till min älskling så äre nog bäst att han kör en snabb bil om jag är i närheten  :furious2:

annars kommer polisen och ger mig ett  :kort:

Helt klart! :furious2:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Rogigoal

Quote

Det borde falla under etnisk diskrimminering, såvida id**** inte körde runt och sa det till alla vid Coops parkering.  :kort:

Utrusta hustrun med en kamermobil och tala om för henne att om det händer igen be henne plocka fram den, slå på videoinspelning, be honom om hans mobiltelefonnummer och stäm träff med honom senare samma kväll. Se till att filma snubben noga och hans regnummer på bilen också.

Sen knallar ni till farbror blå och låter dem ta del av bevisen. När sen id**** dyker upp och tror att han ska köpa 6 så blir han nog överraskad på vem som väntar honom :thumbsup:

Så skulle det bli,med undantaget att farbror blå skulle lämnas utanför.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Bibben

Hände mitt ex också, mitt i Göteborg. Hon tog numret, vi kollade upp det och det visade sig vara en kille (tja, 30-års åldern eller så) som hade lånat sin mammas bil, vi berättade vad som hänt för mamman, hon skulle prata med "grabben" och sen hände det inga fler gånger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Min tjej och hennes kompis åkte taxi efter en shopping runda. När dom kom hem va dom båda lika förbannade.

Taxi chaffisen hade kladdat på dom och även erbjudit pengar för sex.

Jag blev ju as förbannad och ringde till 3 olika taxibolag men dom hade inte haft någon körning hem till oss.

Tjejerna kom ju inte ihåg vilket bolag det var, såklart.

Helt klart läge att plocka fram bössan. :33:

Det här va förövrigt andra gången som min tjej har blivit antastad ien taxi.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

lars60 och pav-76,

tycker inte det var värt att han ska skjutas.

Antastningen i sig.

Läs vidare dock...

P3,

trist.

Min fru blev ifjol antastad av en man i Torsåker.

Han heter Anders Eklund.

Då tyckte jag inte han var värd att skjutas.

I dag tycker jag annorlunda.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan berättade en gång om en snubbe som satt o glodde på henne och fickrunkade på tunnelbanan. Tyvärr vardagsmat i staden vi kalla Stockholm.

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill bara påpeka att det korrekta termen är ficktennis.

[move]Termineraren Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wwwebster

Quote

Vill bara påpeka att det korrekta termen är ficktennis.

[move]Termineraren Arne[/move]

Tycker mest om dubbel!  ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Tycker mest om dubbel!  ;D

Jag föredrar MIXED dubbel...  8)

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wwwebster

Quote

Jag föredrar MIXED dubbel...  8)

/jfk

He he så ska det vara ja!  :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Fíck pingis har man ju hört talas om men fick tennis? Kan väl kanske funka om man råkar vara innehavare av ett par Mc- Hammer brallor(byxor med groteskt stor volym i grenen.) men annars låter det som en mycket prekär uppgift att gå i land med om man känner för att motionera fröken höger med kläderna på :crazy:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Da_Ling_Boy

Quote

Vill bara påpeka att det korrekta termen är ficktennis.

[move]Termineraren Arne[/move]

herr Arne,

får man ödmjukast påpeka att det i mina trakter kallas Fickpingis...

mvh

Mr Messerschmitt

ps. Attans, Såg just att även postaren före mig kommenterade detta. nåväl. rätt i sak

***************************************************************************

Född Söderkis, Alltid Söderkis, Forca Bajen!

"Det vi inte gör idag slipper vi göra om i morgon"

Link to comment
Dela på andra sajter

Bananfjanten är tillbaka, och så var ännu en tråd bruten

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Det kanske är en nackdel att vi har så väldans fina flickor    :bs_iloveyou: att dom inte får vara ifred .  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...