Jump to content
IGNORERAD

V.J Isand view


udonmao

Recommended Posts

hej, någon här som känner til hotell V.J Island view Koh chang, jävligt prisvärt 450 bath med ac i december.

ska man boka? eller kan man hitta för samma peng på plats?

första gångs resenär til ön annars 17 resor till Thailand.

 

MVH Udonmao

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bodde där några dagar för 4-5 år sedan, rekommenderas ej.

stenhårda sängar och allmänt orent, hårdaste sängar jag nånsin haft, och det säger inte lite när det gäller Thailändska lågbudget hotell.

 

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Jag bodde där några dagar för 4-5 år sedan, rekommenderas ej.

stenhårda sängar och allmänt orent, hårdaste sängar jag nånsin haft, och det säger inte lite när det gäller Thailändska lågbudget hotell.

 

mvh

hej har bokat 2 veckor på alina resort på wsb

mvh udonmao

Link to comment
Dela på andra sajter

hej har bokat 2 veckor på alina resort på wsb

mvh udonmao

Alina resort är ingen höjdare. Gamla delen mot havet är riktigt risigt.

Den så kallade nya delen mot bergen som har pool. Förfaller i snabb takt. Bott där när det var nytt och senare . Dem tar inte hand om deras ställe. Frukost är under all kritik. Kaffe te med 2 rost skivor.

Till höger om ni går ut från nya delen. Ca 15m ligger en bra familje restaurang. Där kan man få frukost till billig peng. Även bra lunch o kvälls mat.

Så Alina går att sova på den nyare delen. Men är tyvärr inte mer än så.

Ska man bo på White sand så rekommenderar jag Katcha.

Mvh

Nilsson

Link to comment
Dela på andra sajter

Alina resort är ingen höjdare. Gamla delen mot havet är riktigt risigt.

Den så kallade nya delen mot bergen som har pool. Förfaller i snabb takt. Bott där när det var nytt och senare . Dem tar inte hand om deras ställe. Frukost är under all kritik. Kaffe te med 2 rost skivor.

Till höger om ni går ut från nya delen. Ca 15m ligger en bra familje restaurang. Där kan man få frukost till billig peng. Även bra lunch o kvälls mat.

Så Alina går att sova på den nyare delen. Men är tyvärr inte mer än så.

Ska man bo på White sand så rekommenderar jag Katcha.

Mvh

Nilsson

hej, har bokat bungalow utan frukost, 800 bath, kompisen har bott där och äter frukost på det stället du menar,

första gång för mig på ön efter 17 resor

Link to comment
Dela på andra sajter

hej, har bokat bungalow utan frukost, 800 bath, kompisen har bott där och äter frukost på det stället du menar,

första gång för mig på ön efter 17 resor

Bungalow rummen ligger i gamla delen. Kan funka. O frukost intas på annat ställe.

Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...