Jump to content
IGNORED

Vad är det för MPR vi vill ha?

Guest Atom

Recommended Posts

Man får det man förtjänar sägs det...men i stort e väl MPR OK....förutom att man tog bort dendär sidan som ej var för barn :D

Samt att jau ente längre får kalla folk för svartskallar  :not_i:

• Replies 358
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Soengsang

30

• Boa52

28

• Cavemannen

19

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jag vet inte riktigt vad det är för MPR jag vill ha men jag vet vad jag inte vill ha och jag tycker dessvärre att vi närmast är där nu.   Ett MPR där rena påhitt, lögner och avsiktliga feltolkningar

Nu har festen börjat så jag har inte tid med något A4-inlägg, det får komma i morgon eller om 6 månader Jag håller dock med i stora drag, jag bidrar inte särskilt mycket. Att det skulle frånta mi

Nja, jag tycker nog att det är en väldans skillnad på hur folk uppträder på MPR gentemot IRL. Här vräker en del ur sig saker som dom aldrig skulle göra i verkliga livet, tyvärr. För övrigt tycker jag

Posted Images

Mankan

Den där tråden om Svensk politik som skulle kunna vara intressant att diskutera sakligt men tyvärr har kapats av de som anser att allt är invandrarnas fel och allt blir bättre om vi stänger gränserna och deporterar alla invandrare.särskilt muslimer, araber och afrikaner.

Ja precis dom där som vill minska invandringen måste ju vara rasister.

• Fint 9

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

MaiChai

Ja precis dom där som vill minska invandringen måste ju vara rasister.

Då är jag ju rasist enligt dig...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Mankan

Då är jag ju rasist enligt dig...

Ha ha ha jag var ironisk. Det är inte jag som anser att man är rasist för att man vill minska invadringen

• Fint 2

Lappen

Man får ofta en text till att bli till vad man vill se den som, jag tolkar 99% av de inlägg jag förstår du syftar på som att, de ska anpassa sig och respektera det svenska samhället och dess värderingar, samt att vi inte bör ta emot fler än vad vi klarar(läs har råd med) att ta hand om på ett värdigt vis!

Jag tycker det är mer en tråd för inbördes beundran där man klappar varandra på ryggen varje gång man postar något som handlar om invandringen.

• Fint 5
Soengsang

Jag tycker det är mer en tråd för inbördes beundran där man klappar varandra på ryggen varje gång man postar något som handlar om invandringen.

Eller tvärt om, ditt inlägg var ett typexempel på att man får vad man läser till vad man vill att det ska bli.

• Fint 8

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Lappen

Eller tvärt om, ditt inlägg var ett typexempel på att man får vad man läser till vad man vill att det ska bli.

Nej jag vill att det ska handla om svenskpolitik men det handlar mest om hur hemska alla invandrare.

Om någon var duktig att skriva ett script som sökte igenom tråden med söktermen invandrare skulle vi se vad som dominerar :)

• Fint 2
Guest Oregistrerad knasen

Nej jag vill att det ska handla om svenskpolitik men det handlar mest om hur hemska alla invandrare.

Om någon var duktig att skriva ett script som sökte igenom tråden med söktermen invandrare skulle vi se vad som dominerar :)

Tycker den mest handlar om hur hemska SD är och ryggdunkande inbördes beundran godhetsapostlarna emellan :D

leifen

Vad jag inte vill ha är ytterligare tjafs ang invandringspolitik, finns nog gott om andra forum för det.

Det är nog för sent numera.

• Fint 2

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Galten

hör på jobbet ibland

Dessa människor.

Är ihop med Thai och har en  dotter på 11  år.

Med alla kåta SD ute känns det inte tryggt

• Fint 2

Galten af Bubbelspruuth

Lappen

hör på jobbet ibland

Dessa människor.

Är ihop med Thai och har en  dotter på 11  år.

Med alla kåta SD ute känns det inte tryggt

Känner flera personer,några som är nära vänner,som röstat på SD men jag känner då ingen rädsla för dom.

Utan dom är hur trevliga som helst mot mig och min thaifru.

MEN vad andra personer som inte känner mig men sympatiserar med SD vet jag inte vad dom tänker.

Inget som jag dagligen går och tänker på heller utan om dom mår dåligt över mitt val av levnadspartner är deras bekymmer.

• Fint 1
Guest wUThai

Vilken är "Rasist tråden"? Och vilka är rasisterna? Är de dom som vill minska invandringen som är rasister?

Om du är läskunnig så läs igenom älgtråden först. Kom sen tillbaks och säg att du inte kunde hitta nåt rakitiskt inslag. 

Lappen

Ja SD:are är oftast väldigt trevliga. Värre är det med vänsterpartisterna 

Så då kan du avgöra direkt vilket parti en person tillhör genom att prata om väder och vind?

• Fint 1
Mankan

Om du är läskunnig så läs igenom älgtråden först. Kom sen tillbaks och säg att du inte kunde hitta nåt rakitiskt inslag. 

jag har läst en hel del där dock inte allt för det är så många sidor och det orkar jag inte. Det mesta handlar om problemen med invandringen och vad SD står och inte står för. 

• Fint 5

Guest wUThai

jag har läst en hel del där dock inte allt för det är så många sidor och det orkar jag inte. Det mesta handlar om problemen med invandringen och vad SD står och inte står för. 

Då tycker jag du ska läsa igenom den. Så kanske du förstår Maichais uttalande angående rasistiska trådar. 

Mankan

Så då kan du avgöra direkt vilket parti en person tillhör genom att prata om väder och vind?

Nja det skrev jag väl inte. Det brukar visa sig att det oftast stämmer när jag blir varse om var de står politisk. Jag kan till exempel lätt gissa att du inte röstar på SD. :)

• Fint 7

Lappen

Nja det skrev jag väl inte. Det brukar visa sig att det oftast stämmer när jag blir varse om var de står politisk. Jag kan till exempel lätt gissa att du inte röstar på SD. :)

Väldigt enkelt att gissa det när jag tydligt skrivit det också :)

Mankan

Då tycker jag du ska läsa igenom den. Så kanske du förstår Maichais uttalande angående rasistiska trådar. 

Jag har som sagt läst en hel del. Att läsa igenom tråden igen tror jag inte gör någon skillnad då vi nog helt enkelt inte har samma syn på vad som är rasistiskt.

• Fint 5

Mankan

Väldigt enkelt att gissa det när jag tydligt skrivit det också :)

Aj då de hade missat. Jag tog det mer på din personliga framtoning. :)

• Fint 2

Guest wUThai

Jag har som sagt läst en hel del. Att läsa igenom tråden igen tror jag inte gör någon skillnad då vi nog helt enkelt inte har samma syn på vad som är rasistiskt.

Det har vi absolut inte. Men om du inte anser att det finns några rasistiska inslag i den tråden säger ju allt.