Jump to content
IGNORED

Vad är det för MPR vi vill ha?

Guest Atom

Recommended Posts

Fritz

Ja men det drar ju publik. Har du sett slagskott?

Jo jag har sett den filmen för en massa år sen men förstår inte vad du menar egentligen. Tror du att bråk på MPR drar till sig publik och det i så fall är bra för forumet så har vi väldigt skilda åsikter. Jag tror snarare att onödigt bråk och tjafs skrämmer bort från forumet, både nya och gamla medlemmar.

Fritz..

• Ge karma 1
  • Fint 3

Det är aldrig försent att ge upp.

• Replies 358
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Soengsang

30

• Boa52

28

• Cavemannen

19

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jag vet inte riktigt vad det är för MPR jag vill ha men jag vet vad jag inte vill ha och jag tycker dessvärre att vi närmast är där nu.   Ett MPR där rena påhitt, lögner och avsiktliga feltolkningar

Nu har festen börjat så jag har inte tid med något A4-inlägg, det får komma i morgon eller om 6 månader Jag håller dock med i stora drag, jag bidrar inte särskilt mycket. Att det skulle frånta mi

Nja, jag tycker nog att det är en väldans skillnad på hur folk uppträder på MPR gentemot IRL. Här vräker en del ur sig saker som dom aldrig skulle göra i verkliga livet, tyvärr. För övrigt tycker jag

Posted Images

janne_h

Jo jag har sett den filmen för en massa år sen men förstår inte vad du menar egentligen. Tror du att bråk på MPR drar till sig publik och det i så fall är bra för forumet så har vi väldigt skilda åsikter. Jag tror snarare att onödigt bråk och tjafs skrämmer bort från forumet, både nya och gamla medlemmar.

Fritz..

Jag har aldrig skrivit huruvida detta är bra för forumet eller inte. jag kan dock konstatera att trådar där personer har vitt skilda uppfattningar och där det bråkas. Har en tendens att leva längre än trådar där alla håller med varandra. Ett rent krasst konstaterande bara.

• Fint 1

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Baa

Jag har aldrig skrivit huruvida detta är bra för forumet eller inte. jag kan dock konstatera att trådar där personer har vitt skilda uppfattningar och där det bråkas. Har en tendens att leva längre än trådar där alla håller med varandra. Ett rent krasst konstaterande bara.

Klart som fan när alla ska ha sista ordet!

• Fint 8

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

leifen

För få kvinnor som skriver här alltså

A-woman-has-the-last-word-in-any-argumen

För många kärringar här.

• Fint 3

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

• 5 years later...
Kötthandlarn
5 timmar sedan, skrev audirs2:

Hur tänkte du då, när du lade in din kommentar i denna tråden??......:rotfl:

• Ge karma 1
  • Haha 6

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

audirs2
Precis nyss, skrev Kötthandlarn:

Hur tänkte du då, när du lade in din kommentar i denna tråden??......:rotfl:

Tänkte väcka upp den!:lipa:

• Haha 5

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?