Jump to content
IGNORERAD

Hej värdskapet! Vad ska man göra?


svarten

Recommended Posts

Quote

Tyvärr kunde jag inte ge dig + karma igen för enligt MPR-s regler så måste jag vänta en timme.

Du kan lägga dig i lugn och ro, jag har redan gett Thaigern ett + för det minus han gav mig i denna tråden  :morgon:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • L64

    6

  • Farang

    3

  • Preecha

    2

  • Thaiger

    2

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Du kan lägga dig i lugn och ro, jag har redan gett Thaigern ett + för det minus han gav mig i denna tråden  :morgon:

Tack Farang, dig kan man lita på!  du kan få ett minus av mig imorgon som tack  :icon_mrgreen:

Förstår faktiskt Thaigern där.. du har änna varit hemsk i denna tråd...  men e ändå nyfiken på vilken kommentar du fick.  :rolleyes3:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar på förhud L64. :thumbsup:

Är lite besviken på mig själv då jag bara ligger på 3:e plats på dom mest negativa. :confused:

Jag brukar ju skriva vad jag tycker, men jag kanske är på väg att bli en svenne  :icon_redface:

Fick denna kommentaren av Tajjgern på mitt minuskarma "Bara för att du gett mig negativ karma"

Men det är nog bara för att han är vilsen, kan inte påminna mig om att jag gett han nån karma alls, och hittar inget i loggfilen heller ???

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Bibben

Quote

Tackar på förhud L64. :thumbsup:

Är lite besviken på mig själv då jag bara ligger på 3:e plats på dom mest negativa. :confused:

Jag brukar ju skriva vad jag tycker, men jag kanske är på väg att bli en svenne  :icon_redface:

Fick denna kommentaren av Tajjgern på mitt minuskarma "Bara för att du gett mig negativ karma"

Men det är nog bara för att han är vilsen, kan inte påminna mig om att jag gett han nån karma alls, och hittar inget i loggfilen heller ???

Vill du ha lite minus F?

Hur ser man vem som gett en vad och varför? Ser bara de tio första, sen är det stopp?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest yodden

Hej värdskapet! Vad ska man göra?

Sluta älta och starta sådana här provocerande trådar så löser det sig per automatik

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Det är lördag kväll. Det är sommar. Kalla öl i kylen.

Låt oss kramas och sjunga lite tillsammans istället.

:22: :22: :22:

:37:

Oh deep in my heart

I do believe

We shall overcome some day

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

            Tjena ...Ibland kan det vara svårt att ignorera vissa människor men ibland måste försöka göra det. Lycka till nu Svarten och Magrood.

                                        mvh Repe

Bajen_Kopia.png
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...