Jump to content
IGNORERAD

Hjärta och smärta - thailändska VCD jag gillar


Herr Chang

Recommended Posts

Fru Chang har på min uppmaning handlat en hel del karaoke-VCD i Thailand. Jag är väl inte så förtjust i denna musik, men får bekänna att jag fångas av en del videoberättelser.

Till exempel denna video som visar hur en thaiman med viss ansträngning lägger mycket pengar på att köpa nyaste mobilen till sin dam. Dock i onödan, damen är efter detta inte intresserad av kontakt...

Och så den unge thaimannen som är tvingad att åka till storstaden för att tjäna pengar. Det är så att man får en liten tår i ögat när han i slutet kan få återse sin kära mor...

Har ni några liknande favoriter?

Herr Chang har talat.

P.S. Äsch då, får be om ursäkt för den dåliga bildkvaliten. Men ljudet verkar OK...

Link to comment
Dela på andra sajter

:whistle:   :whistle:   :whistle:   Vilken skön sång Jerker. O handlingen va det inget fel på heller  :preved:

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj Jens,

Ett sådant slut har jag aldrig sett tidigare i thaikaraoke... minst sagt deprimerande. Hoppas ingen blir inspirerad!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Aim Apassara(med reservation för stavningen) är en favorit jag har. Hon har mycket känsla i rösten tycker jag. Det saknar jag annars ofta i den massproducerade morlamen.

Här kommer en till med henne. Jag vet inte vad hon sjunger, men glad är hon nog inte.

http://www.youtube.c...h?v=C7hY8t_dWBY

MVH

Jens

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...