Jump to content
IGNORERAD

Män med Thaibrudar


Cavemannen

Recommended Posts

Så en 20 årig svensk kille har inte mer gemensamt med en 20 årig thaitjej än en svensk pensionär har?

 

Eller en 70-årig svensk gubbe med en 70-årig thailady gentemot en 20-årig svensk kille :lol:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 234
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    39

  • Soengsang

    16

  • Bananen

    13

  • kitungmakmak

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

post-3103-1430411487_thumb.jpgdetta var imorse,,, Va glada förfaan. Våren o Sommaren e på ingång. C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Har haft kortare och längre relationer (minst en vecka) med thaidamer i åldrarna 34, 36, 37, 40, 42, 45, 47, 52 och 57år.

 

Ingen skillnad mellan ålder i beteende, men de yngre är otåligare inom området ekonomisk oberoende.

 

Den äldsta dessutom superrik men inte nog rik så hon måste jobba med massage (leverantör av unga tjejer) i Seoul ett par år till.

Hon har en ide att köpa ett hotell i Bkk för sin förmögenhet. ( 20mille på thaikonto)

 

Passar inte min livsstil.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har haft kortare och längre relationer (minst en vecka) med thaidamer i åldrarna 34, 36, 37, 40, 42, 45, 47, 52 och 57år.

 

Ingen skillnad mellan ålder i beteende, men de yngre är otåligare inom området ekonomisk oberoende.

 

Den äldsta dessutom superrik men inte nog rik så hon måste jobba med massage (leverantör av unga tjejer) i Seoul ett par år till.

Hon har en ide att köpa ett hotell i Bkk för sin förmögenhet. ( 20mille på thaikonto)

 

Passar inte min livsstil.

Ingen äldre än dig själv? I Sverige har tex jag och flera vänner haft flera äldre damer, men så är det kanske inte i Thailand, kanske inte ens mellan män och kvinnor.

Jag vet alltså inte, utan det är mer en fråga.

 

SKÅL, nu ska jag ut och titta på när häxorna eldas upp.

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tar ett urklipp till, detta handlar om Norrländska män :D

Har bott i norrland, inåt landet, i "obygden" och där är det väldigt många fula (halta och lytta), äldre och socialt handikappade män som skaffar sig 20 år yngre thailändskor. Men det finns alltid undantag som bekräftar regler och särskilt i de fall där kanske asiatiska utbytesstudenter förälskat sig i en svensk kille på universitetet och sedan flyttar hit, blir det ju jämlikt på ett helt annat sätt och ett helt "vanligt" förhållande.

ps. Andrejs, är du halt eller lytt? hahahahaha

Jag är ju 4år yngre är frun, så jag finns inte i detta statistiska underlag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen äldre än dig själv? I Sverige har tex jag och flera vänner haft flera äldre damer, men så är det kanske inte i Thailand, kanske inte ens mellan män och kvinnor.

Jag vet alltså inte, utan det är mer en fråga.

 

SKÅL, nu ska jag ut och titta på när häxorna eldas upp.

I Sverige har jag damer som är äldre än mig, med gott resultat.

 

Låt VALBORG brinna och skål på er ,utan "skreva"

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inga tjejer ,det är gamla kärringar som inte hittar gubbar i egen ålder

för dom är i Thailand och köper små flickor :fool:

minus karma..

Link to comment
Dela på andra sajter

I Sverige har jag damer som är äldre än mig, med gott resultat.

 

Låt VALBORG brinna och skål på er ,utan "skreva"

Ja i Sverige kan du knappast locka en 30åring till sängs med en tusenlapp, då får man ta vad som bjuds.. :D

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Jag är ju 4år yngre är frun, så jag finns inte i detta statistiska underlag.

Vad synd då.Så tex när du är 49 så är hon 53.Är hon Gilf ännu?

Min tant e Gilf även om hon är 7 år yngre än jag.

Jag tror att jag är ung och snygg tills jag tittar mig i spegeln och ser att jag inte är ung längre  :hi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Ja i Sverige kan du knappast locka en 30åring till sängs med en tusenlapp, då får man ta vad som bjuds.. :D

Du menar några ögondroppar.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

menar du att du blev mordhotad av nån för saker du skrivit här på forumet?

 

Fanns någon som ville se mig död ja

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vad synd då.Så tex när du är 49 så är hon 53.Är hon Gilf ännu?

Min tant e Gilf även om hon är 7 år yngre än jag.

Jag tror att jag är ung och snygg tills jag tittar mig i spegeln och ser att jag inte är ung längre  :hi:

 

Nu snackar du om en avlägsen framtid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Nu snackar du om en avlägsen framtid.

Tomorrow never comes.Jag förstår du lever i nuet och det är bara nummer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tomorrow never comes.Jag förstår du lever i nuet och det är bara nummer.

Ja å nummer är ju samma som siffror, ungefär så som ålder...siffror... Forntiden kommer inte heller...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi fick ett oväntat besök på restaurangen häromdagen.

 

En gammal vän dök upp, med fru och deras son, han är 76,hon 38 och grabben fyllde nyss 9, cirka 1 vecka innan vår odåga, Jimmy, fyllde.

Frugan träffade dem när hon var på nån mammakurs i Bkk några månader innan våra söner föddes, svensk man och thai kvinna, så var den vänskapen grundad.

 

De bor till vardags i Chiang Mai, men var i Sverige för att träffa gubens barn och barnbarn, från tidigare äktenskap, han har vart gift ett par gånger, en Fillipinska som bor i Sverige och en Amerikanska som bor i USA med en annan uppsättning barn och barnbarn.

 

Lite gammal är han väl, men han har sett till så att hans nya familj klarar sej om han går bort, bland annat med hjälp av hans andra barn.

 

De reser mycket och har varit i USA ett par gånger och detta är första gången i Sverige, men hans barn har varit å hälsat på dem i Thailand.

 

Knappast en udda figur, eller tvärtom, mycket udda och fortfarande aktiv inom sitt gamla yrke, fast nu som konsult, för bland andra SIDA och FN.

 

En fin familj är det och en riktig krutgubbe, hoppas han får många år till med sin lille son!

De fick rabatt på lunchen hos oss,exakt 100% rabatt, om man vill vara noggrann.

 

Bara ett problem, han är stockholmare...

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Hmm, funkar säkert för vissa. Det kan jag inte säga emot. Men min "regel" med +/- 10 år är mer en riktlinje för mig, dom verkar jag trivas bäst med.

Vad jag skulle ha gemensamt med en 20 åring (om jag tänker på vad jag ville göra som 20 åring) är dock tveksamt. Likså en 60 årig tjej tror jag jag inte skulle ha så mycket gemensamt med.

 

Men jag kan ju ha fel, gillar man unga brudar eller äldre så får man väl göra som man vill. Sålänge hon åxå är med på noterna.

 

För mig så upplever jag att kvinnorna jag träffat som är lite yngre (10 år) är ungefär i min ålder mentalt. Dom har alla haft barn och haft förhållanden sen tiigare.

Så dom vet vad dom ger sig in i, nån 18 åring som tvingats ner till pattis för att försörja familjen är jag inte ens intresserad av.

 

76/38 kan ju verka lite mycket i åldersskillnad, men fungerar det så bryr jag mig inte om det det minsta. Hoppas gubben lever några år till bara. Säg att han lever till 84, så är ungen 17 och kan hantera det på ett vettigt sätt. Dock finns det ju dom som dör vid hans ålder och ungen får växa upp utan pappa eller med en ny pappa.

 

Det är lite det jag tänker på, tjejen klarar sig nog. Men väljer man att sätta barn till världen så skall man ju ta hand om dom åxå.

 

Ähh, nu ordbajsar jag igen. Skriver en massa skit som inte nån orkar läsa. Snubbarna i min signatur har nog rätt...

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

den magiska formeln har vi här.

 

 

Din ålder delat i 2. Lägg därtill 8 så vet du vilken ålder som din partner ska minst ha.

 

 

i mitt fall 46/2 = 23  +8 = 31.

 

M.L.S är 36 så jag är på säkra sidan

 

(siffran 8 får man fram genom mognadskoficienten, kvinnor är alltid MINST 8 år mognare i huvudet än män)

Ändrades av HajKaj

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

den magiska formeln har vi här.

 

 

Din ålder delat i 2. Lägg därtill 8 så vet du vilken ålder som din partner ska minst ha.

 

 

i mitt fall 46/2 = 23  +8 = 31.

 

M.L.S är 36 så jag är på säkra sidan

 

(siffran 8 får man fram genom mognadskoficienten, kvinnor är alltid MINST 8 år mognare i huvudet än män)

Varför tror du det?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Go east

den magiska formeln har vi här.

 

 

Din ålder delat i 2. Lägg därtill 8 så vet du vilken ålder som din partner ska minst ha.

 

 

i mitt fall 46/2 = 23  +8 = 31.

 

M.L.S är 36 så jag är på säkra sidan

 

(siffran 8 får man fram genom mognadskoficienten, kvinnor är alltid MINST 8 år mognare i huvudet än män)

 

Jaha,då är ju den jag träffar ett år för gammal. Haha.

Fast det kan jag nog leva med.

 

Oj vad många citat det blev.

Ändrades av Go east
Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Tja med den formeln så har jag 10 år för gamla damer. Men jag tror mer på min idé. Drar man det till lite ytterligheter så blir den formeln konstig i mina ögon, en 100 åring skulle passa ihop med en 58 årig dam. Tja som sjuksköterska kanske, men nä... För en 40 åring så närmar den sig min riktlinje. Men jag tror inte det finns nån bra regel heller egenligen. Gillar båda varann så är det väl bara att testa.

 

Mentalt tror jag thailändskorna/Kambodjanskan jag träffat är 10-15 år äldre än vad jag var vid samma ålder. Kanskse jag är lite barnslig som bara gillar att leka med datorer men dom har tagit hand om hus, hem och barn (2 normalt sett) vid det laget.

 

Provade en lite yngre kambodjanska och det slutade inte så bra. Fortfarande inte nån 20 åring, men lite för ung för mig. Fungerade första gången, men andra gången så brände hon sina broar. (en gång är alltså några veckor)

 

Så jäkla synd att jag gillar nästan alla tjejer (ser nog inte dom som jag inte gillar, märkligt). Bara dom kan snacka Engelska och är vettiga i skallen. Sen vill jag lära känna dom ordentligt innan jag släpper dom närmare hjärtat. Vill inte bli bränd igen.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför tror du det?

för att du ska ha nått att fråga om, såklart.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha,då är ju den jag träffar ett år för gammal. Haha.

Fast det kan jag nog leva med.

 

Oj vad många citat det blev.

jag skrev MINST.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...