Jump to content
IGNORERAD

Män med Thaibrudar


Cavemannen

Recommended Posts

Här kommer en till från ett barn till en Thaikvinna och en Svensk man, barnet är ingen reklampelare kan man säja...

 

"Män som skaffar sig thailändska tjejer är ofta demsamma... Jag har nog sett det på bra mycket närmre håll än de flesta andra eftersom jag under hela min uppväxt varit omgiven av sånt folk.

Min pappa är en typisk sådan man. Och umgås bara med likadana. Min mamma är en thailändska, alla deras vänner är svenska äldre män med thailändska mycket yngre fruar. Förutom det gemensamt så är de alla mycket... "speciella".

Jag tycker att det är pissvidrigt, min mamma berättade för mig för en vecka sedan att de hjälpt en 20-årig tjej träffa en 60-årig gubbe med en egen ö ute i Stockholm någonstans. Äckliga vider.

Och stackars jävla barn, som får växa upp och inte förstå att mamma har horat bort sin framtid för att få komma till Sverige, och pappa är en tragisk misslyckad äckelgubbe. :)"

Är nog mest troligt att det är nån rödvinsfeminist som kokat ihop det inlägget..

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 234
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    39

  • Soengsang

    16

  • Bananen

    13

  • kitungmakmak

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tycker lite synd om dem som inte fått en riktigt fungerande hjärna, men visst är det lite våldvänster/F! i deras sätt att tänka... Eller.

 

Undra hur mycket singel de är, för vilken man  vill ha en sån hatmaskin som partner...

Blandat med en hel del rasse-tänk. Men det är de nog för dumma för att förstå...

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta har blivit en spännande och rolig tråd, inte så informativ men rolig.

Om det är så att gubbarna är de som blivit över och inte har någon annan chans än att söka maka utanför hemlandet. Kan det då vara lika för Thai tjejerna, de har också blivit över och måste söka utanför landets gränser.

Det låter iallafall väldigt jämställt och PK om det nu är så.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Detta har blivit en spännande och rolig tråd, inte så informativ men rolig.

Om det är så att gubbarna är de som blivit över och inte har någon annan chans än att söka maka utanför hemlandet. Kan det då vara lika för Thai tjejerna, de har också blivit över och måste söka utanför landets gränser.

Det låter iallafall väldigt jämställt och PK om det nu är så.

 

Tja, dom tjejer som "blivit över" ser inte så tokiga ut om man kikar i badtunnetråden i alla fall. :wink:

Männen däremot skall ju helst vara halta, lytta och från Norrland så det blir lite balans i det hela om jag nu förstod meningen med tråden på familjeliv.

Var ett tag sen jag läste i den så det mesta tjafsande har redan försvunnit ur minnet.

 

Är dock lite komiskt hur man kan sitta på familjeliv och ondgöra sig över att nån försöker skaffa sig en familj eller nån att dela livet med i alla fall.

Fanns ju lite vettiga kommentarer åxå, men dom ignorerades av de flesta som svarade i tråden.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang

Är nog mest troligt att det är nån rödvinsfeminist som kokat ihop det inlägget..

 

Det skulle inte förvåna mej alls.

Det skulle varit kul att bli medlem på sajten och trimma bib-kärringarna lite!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Det skulle inte förvåna mej alls.

Det skulle varit kul att bli medlem på sajten och trimma bib-kärringarna lite!

Då blir du inte långvarig, det är lågt i tak där och man blir lätt avstängd :wink:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang

Då blir du inte långvarig, det är lågt i tak där och man blir lätt avstängd :wink:

 

Det var ju någon som skrev något liknande: "en lydig hushållerska" där kunde man påpekat att: en lydig kvinna är en lycklig kvinna...

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Det finns gott om snubbar som vill ha tjocka fruntimmer, oftast små smala snubbar...

 

Kan nog stämma.

post-3132-0-40500800-1430795689_thumb.jp

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Här kommer en till från ett barn till en Thaikvinna och en Svensk man, barnet är ingen reklampelare kan man säja...

 

"Män som skaffar sig thailändska tjejer är ofta demsamma... Jag har nog sett det på bra mycket närmre håll än de flesta andra eftersom jag under hela min uppväxt varit omgiven av sånt folk.

Min pappa är en typisk sådan man. Och umgås bara med likadana. Min mamma är en thailändska, alla deras vänner är svenska äldre män med thailändska mycket yngre fruar. Förutom det gemensamt så är de alla mycket... "speciella".

Jag tycker att det är pissvidrigt, min mamma berättade för mig för en vecka sedan att de hjälpt en 20-årig tjej träffa en 60-årig gubbe med en egen ö ute i Stockholm någonstans. Äckliga vider.Och stackars jävla barn, som får växa upp och inte förstå att mamma har horat bort sin framtid för att få komma till Sverige, och pappa är en tragisk misslyckad äckelgubbe. :)"

Tror du påallt på allt du läser? Kan ju vara Vem som hälst. Kvinna Man (ej troligt) svensk thai marsian..Säkert en svensk som utger sig för vara dotter till thai

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
On 2015-05-05 at 05:40, skrev Oregistrerad:

 

 

 

Tror du påallt på allt du läser? Kan ju vara Vem som hälst. Kvinna Man (ej troligt) svensk thai marsian..Säkert en svensk som utger sig för vara dotter till thai

Denna tråd måste upprätthållas :P

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...