Jump to content
IGNORERAD

Män med Thaibrudar


Cavemannen

Recommended Posts

broder tuk tuk

Jag tror inte svenska kvinnors fördomar mot singelmän som åker till Thailand och raggar tjejer bottnar i att dom tror att männen är fula eller socialt missanpassade utan mer i att dom tycker det är snuskigt att doppa staken i en bartjej.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 234
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    39

  • Soengsang

    16

  • Bananen

    13

  • kitungmakmak

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag tror inte svenska kvinnors fördomar mot singelmän som åker till Thailand och raggar tjejer bottnar i att dom tror att männen är fula eller socialt missanpassade utan mer i att dom tycker det är snuskigt att doppa staken i en bartjej.

 

BTT

Nu är du ute o cyklar igen, dom har inte en aning om vad detta fenomen bartjej står för, alla unga Thailändskor är horor, har du inte läst på?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar ett urklipp till, detta handlar om Norrländska män :D

 

Har bott i norrland, inåt landet, i "obygden" och där är det väldigt många fula (halta och lytta), äldre och socialt handikappade män som skaffar sig 20 år yngre thailändskor. Men det finns alltid undantag som bekräftar regler och särskilt i de fall där kanske asiatiska utbytesstudenter förälskat sig i en svensk kille på universitetet och sedan flyttar hit, blir det ju jämlikt på ett helt annat sätt och ett helt "vanligt" förhållande.

 

ps. Andrejs, är du halt eller lytt? hahahahaha

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nu är du ute o cyklar igen, dom har inte en aning om vad detta fenomen bartjej står för, alla unga Thailändskor är horor, har du inte läst på?

 

Nej det tror jag inte Ulla i allmänhet tycker utan det är mer att det är varningsflagg på singelmän som åker till Thailand.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vilken härlig nostalgikick den här tråden blev när den gamla hederlige btt återser dagens ljus :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

damer som kn-l-ar runt kallas för "luder"

 

vad kallas då männen     :huh:? :huh:? :huh:?

Hunkar :good:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken härlig nostalgikick den här tråden blev när den gamla hederlige btt återser dagens ljus :thumbsup:

Ja BTT kunde antagligen inte hålla sig längre när det dök upp en tråd i hans smak :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade vid flera tillfällen på Koh Chang yngre svenska damer som reser två eller tre tillsammans och "dejtar" thailändska män.

 

Är väl bara medelålders kvinns som åker till Ghana för "sexet"

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade vid flera tillfällen på Koh Chang yngre svenska damer som reser två eller tre tillsammans och "dejtar" thailändska män.

 

Är väl bara medelålders kvinns som åker till Ghana för "sexet"

Vet du hur mycket de fick betala?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet du hur mycket de fick betala?

Nej, frågade inte och vill inte gissa heller.

 

Thaigrabbarna betalade notan på restauranten i alla fall.

 

Kan ju ändå var tjejernas pengar i grunden.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, frågade inte och vill inte gissa heller.

 

Thaigrabbarna betalade notan på restauranten i alla fall.

 

Kan ju ändå var tjejernas pengar i grunden.

Jag sticker ut hakan och gissar på att de inte betalade en Bath!

Och då menar jag för det nattliga sällskapet, medans de "udda" gubbarna som tråden handlar om knappast kommer undan gratis ;-)

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

C-dude, on 30 Apr 2015 - 12:13, said:

Men allvarligt,,,,

Visst är det sjukt?

Eller?

Om man gör en liten jämförelse mellan tjejer och blommor, så kan man ju garantera att ingen tar hem en knippe rosor som "redan har slagit ut och håller på o vissna" och det samma kan man väl då säga om att ta hem en yngre kvinna?

Närå,, skoja bara. Självklart så är det kärleken som gäller...

Då jag själv är snart 50 och frånskild från en yngre kvinna så kan jag bara utgå ifrån mig själv.

Tittar man idag på Svenska datingsidor så finns det inte 1 enda brutta under 48 som skulle kunna tänka sig en gubbe på snart 50. ( o då skall ni veta att ingen skulle kunna gissa att jag var det heller )

O kollar man då på utbudet så måste det vara "jävligt starka känslor" för min del att fastna för några av alla dessa Ullor och Beritar.

Så kort o gott: Jag tar hellre med mig blommor hem som inte har slagit ut än en snart död rosbuske.

C:D

Jag citerar mig själv. Då jag har varit medlem från starten o även under TT så har denna frågeställning ang Gubbe-ung asiatiska varit uppe hur många gånger som helst.

Faktum är att det finns tusen olika skäl varför en gubbe träffar, blir förälskad, gifter sig, skaffar barn med en mkt yngre snygg ( oftast iaf ) tjej från Thailand, fillipinerna eller ngt annat asiatiskt land. Svaret är ganska enkelt.. ( nu skriver jag Hon då jag bara har erfarenhet av 1)

Hon var:

1. Många gånger mkt sexigare än Ulla.

2. Många gånger mkt vackrare än Ulla.

3. Mycket roligare än Ulla då hon inte var så fast/ låst med hur saker skulle vara/ vem som skulle göra vad och varför.

5-1000

Många olika saker som oftast var roliga ( inte alla men oftast )

Men huvudskälet var att jag vart förälskad i henne och så småningom väldigt kär. Sen att åldersskillnaden fanns var faktiskt ingen stor deal från min sida. Att andra dömer vad som är rätt o fel får stå för dom.

C;D

Ändrades av C-dude

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där tråden verkar vara startad av en som tillhör batikfärgernas rike. Alltså några få %. Rödvinsvänstern, F! och MP skrapar ju knappast ihop egen majoritet. Det skrämmande är dock deras genomslagskraft, då ingen bemödar sig med källkritik... VEM säger VAD och VARFÖR. Därför kan de oemotsagda hitta på dagens ämne som ska dissekeras och hängas ut på tork. Jag är så trött på 7%:are som styr vad som är PK och inte... 

   Det roliga är att de sällan lever som de lär, och i det här fallet, knappast har kontakt med verkligheten, alltså personligen känner några thailändskor som "importerats" till Sverige. Hela deras kunskapsbank baserar sig till största del på hörsägen och en vänstervriden mediarapportering. Om de nu inte arbetar på ett härbärge för misshandlade kvinnor, och med vetskapen därom, baserar sina kunskaper på det. Snedvridet ja, men korrekt. För att belysa problemet behövs fakta, data och ett dopp i verklighetens pöl. För alltid är det ju mannens fel, oavsett. 

 

IMHO, det är "damer", där barnen lämnat boet, som försöker fylla ut tomheten i sina liv med att försöka hönsmamma sig runt i tillvaron och tro sig veta bättre än vuxna människor i andra länder! För en svensk vet ju bäst ur man lever sitt liv, oavsett nationalitet! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag sticker ut hakan och gissar på att de inte betalade en Bath!

Och då menar jag för det nattliga sällskapet, medans de "udda" gubbarna som tråden handlar om knappast kommer undan gratis ;-)

Kan nog hålla med i gissningen.

 

Jag är en "udda" gubbe som kommer undan gratis rätt ofta.

Jaktmarkerna är lite annorlunda förstås.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan nog hålla med i gissningen.

 

Jag är en "udda" gubbe som kommer undan gratis rätt ofta.

Jaktmarkerna är lite annorlunda förstås.

Betalar du inte för mat, dricka, taxi mm heller?

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Vilken härlig nostalgikick den här tråden blev när den gamla hederlige btt återser dagens ljus :thumbsup:

 

Man får passa på innan man blir mordhotad igen

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Saliga är dom korkade för dom skola flyta på vattnet!!!

Saliga äro de enfaldiga, ty de inse icke sin egen enfald :)

Skickat från min iPad med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Man får passa på innan man blir mordhotad igen

 

BTT

menar du att du blev mordhotad av nån för saker du skrivit här på forumet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Betalar du inte för mat, dricka, taxi mm heller?

Det händer.

 

Ibland "all inclusive" med hämtning.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähh tråden skapades Juni 2013 och dog Oktober 2014, orka bråka..

 

Hoppas inte någon tomte härifrån skriver ett inlägg och startar den värdelösa debatten igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähh tråden skapades Juni 2013 och dog Oktober 2014, orka bråka..

 

Hoppas inte någon tomte härifrån skriver ett inlägg och startar den värdelösa debatten igen.

Vissa här har väl varit med på alla Thai-forum sen internets födelse, någon har visst också skapat internet dessutom.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte man har mer gemensamt med en jämnårig thai än en yngre.

 

Så en 20 årig svensk kille har inte mer gemensamt med en 20 årig thaitjej än en svensk pensionär har?

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...