Jump to content
IGNORERAD

Ökad osäkerhet om och när Juntan tänker lämna ifrån sig makten.


Guest Isan Lover

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Tror du verkligen att någon tror på dessa patetiska ursäkter?  Hade det funnits fakta bakom dina fantastiska påståenden hade det tagit mycket mindre tid och energi att lägga fram dom än du lägger ner på att skriva ihop löjeväckande ursäkter.

Hej

Enligt mig är det du och kuppvännerna som är både avklädda och löjliga, jag förstår att ni ibland blir aggressiva och tappar humöret.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 311
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    37

  • UglyFarang

    29

  • Khun Ken

    21

  • MaiChai

    20

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det blir lite hönan eller ägget! Kom okvädesorden först eller kom de i respons på något? Någon kanske lyckades i sitt uppsåt.

OT, men ägget kom före hönan. Ägget kom innan det fanns fåglar. Nu tillbaka till ämnet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Är du inte nykter idag?

Mvh isan lover

Hur hederlig är man om man beskyller någon för att vara full hellre än att lägga fram fakta som svar på ett fullt berättigat krav? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Enligt mig är det du och kuppvännerna som är både avklädda och löjliga, jag förstår att ni ibland blir aggressiva och tappar humöret.

Mvh isan lover

Så varför då inte visa upp några exempel på dessa avklädningar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hur hederlig är man om man beskyller någon för att vara full hellre än att lägga fram fakta som svar på ett fullt berättigat krav?

Hej

Hur hederlig är man om man beskyller någon för att skriva löjeväckande ursäkter när det i själva verket handlar om ett seriöst svar på en fråga eller påstående?

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Hur hederlig är man om man beskyller någon för att skriva löjeväckande ursäkter när det i själva verket handlar om ett seriöst svar på en fråga eller påstående?

Mvh isan lover

Hm, att fråga om en person är full är alltså din uppfattnig om ett seriöst svar? Är det alltså din uppfattning om hur hederlig, faktabaserad argumentationsteknik exekveras?

Link to comment
Dela på andra sajter

PT gjorde allt de kunde för att skynda på att få igenom amnestin för alla brott som begåtts och visst gjorde demokraterna allt de kunde för att förhala detta. Aldrig att så många hade begärt ordet om det inte handlade om att förhala. 

 

/ SatanG

 

 

 

I denna fråga är vi faktiskt överens, det handlade naturligtvis om förhalning från demokraternas sida att alla skulle tala.

Men vi kan väl även vara överens om att amnestin i sig var ett pinsamt försök att lagliggöra alla begångna brott, även icke politiska, så att ingen skulle behöva ta ansvar för vad de gjort. I mitt tycke är det just ansvar politiker behöver ta för att Thailand skall kunna ta ett steg framåt istället för bakåt. Vi borde även kunna enas om att amnestins huvudsakliga syfte var att frikänna Thaksin från alla brott han begått, samt även skulle begå i framtiden?

 

/ satanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

NiceBeaver

Hej

Hade ni kuppvänner och försvarare av juntan bett om ursäkt när jag tidigare har gjort undantag och länkat till sådant ni har påstått inte existerar och kallat mig lögnare hade saken nog varit i ett annat läge, men eftersom ni inte har bett om ursäkt när ni har haft fel och dessutom har undvikit att besvara dom länkar och trådar jag har letat upp så är intresset ifrån min sida noll.

Men det är inte svårt att söka själv och desto lättare är det väl om man har varit aktiv i nämna tråd.

Mvh isan lover

 

 

Tjeena.

 

Ovanstående inlägg kommer garanterat hamna på topp 3 när MPR sammanfattar årets bästa inlägg. Klar kandidat i kategorin Avsaknad av självinsikt.

 

Du är en riktigt fin människa som gör undantag för oss som inte förstår demokrati. Be om ursäkt? Tack för dagen skratt.

Du är så vänlig och ger oss informationen du vill delge oss okunniga. Tyvärr är det dock lite si och så när man undrar något annat du har kläck ur dej. Hur går det med bevisen om att "din form" av demokrati finns i Sverige. Verkar vara svårt att hitta en länk som visar att "små gåvor", tystad opposition och att "en folkvald ska sitta tiden ut" även om dom begår brott finns i Sverige. Vill du ha fler alternativ?

Khun Ken ville ha länken till det där engelska forumet, som du efter mycket om och men hittade, som skrev som du tycker. Inget hände.

Du ojjade dej om alla stackars utländska lärare som var tvungna att fly när militären började kolla upp vilka som jobbade i skolorna. Där gjorde du heller inget undantag och kom med något bevis. När det sedan kröp fram att det troligtvis handlade om personer med turistvisum som drygade ut kassan så försvann du i vanlig ordning från tråden. Oväntat? Inte mycket.

 

Så fortsätt du att tro du är den stora demokratikämpen. Den stora majoriteten som du inbillar dej företräda är väldigt tystlåten. Väldigt få verkar ge dej sitt stöd. Med inlägg som ovan har nog dom flesta insett att det snurrat runt duktigt i din skalle. Men fortsätt gärna, om inte annat för den stora humorn du levererar. Extra komiskt blir det när du inte försöker vara rolig.

 

Tjeena.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang

Hej

Hur hederlig är man om man beskyller någon för att skriva löjeväckande ursäkter när det i själva verket handlar om ett seriöst svar på en fråga eller påstående?

Mvh isan lover

 

Bara visa var jag länkat till något som stödjer juntan eller knip igen!!

 

Du är en patetisk lögnare!!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det är ju ganska många år sedan, men saken har varit uppe många gånger på forumet och då inte minst vid den aktuella tidpunkten.

Går säkert att hitta både på forumet och Google om du vill.

Mvh isan lover

Nu behöver du inte bry dig längre,jag åker ner snart och styr upp det hela,viva la milaterista

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang

Hej

Lika lat som vanligt, det är betydligt roligare att söka efter antidemokratiska länkar till stöd för juntan antar jag?

Mvh isan lover

 

Hur går det?

Ska du komma med bevis eller är du en patetisk lögnare??

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Hej

Det är bara ett fel med detta påstående, jag har gjort undantag och letat fram flera år gamla länkar och trådar, men det är både tidsödande och orimligt att kräva detta i alla sammanhang, hade folk sen bett om ursäkt och tagit till sig av dom länkar som jag har letat upp kanske jag hade brytt mig mer men nu skiter jag i det.

Att få kritik ifrån kuppvänner, antidemokratiska diktaturförespråkare ser jag snarare som en komplimang och tecken på att jag gör rätt.

Mvh isan lover

 

Det är det som kallas undantaget från regeln jag nämde

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...