Jump to content
IGNORERAD

Fria solstolar och parasol i dag på Jomtien Beach


Guest Loikkari

Recommended Posts

Oregistrerad

Tourism Authority of Thailand, Pattaya Office har beslutat att onsdag 01.04 2015 ska alla ha fri tillgång

på solstolar och parasoler på Jomtien Beach.Mellan klockan 09.30-15.00 kan alla turister och lokal boende

komma och plockat åt sig utrustning och försäljarna har också slagit ihop sig och besluta att bjuda alla

gäster en fri portion av Khau pat gai alt. Kapau muu kai dao och vatten. Ta med en print av detta inlägg.

Välkomna till Dongtan beach nära polisbox i Jomtien!

 

Edit: glömde kupongen för maten; กินปลาเฮอริ่งและน้ำดื่มที่ด้านบนของโคลน

Ändrades av Loikkari
Link to comment
Dela på andra sajter

Tourism Authority of Thailand, Pattaya Office har beslutat att onsdag 01.04 2015 ska alla ha fri tillgång

på solstolar och parasoler på Jomtien Beach.Mellan klockan 09.30-15.00 kan alla turister och lokal boende

komma och plockat åt sig utrustning och försäljarna har också slagit ihop sig och besluta att bjuda alla

gäster en fri portion av Khau pat gai alt. Kapau muu kai dao och vatten. Ta med en print av detta inlägg.

Välkomna till Dongtan beach nära polisbox i Jomtien!

 

Jag kommer, skall bara få igång printern först.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha Haha 55555 skulle vilja se någon komma ner till beachen med en utskrift på svenska för att kräva gratis solstolar, parasoll samt gratis mat. Tur att man inte är i Thailand på första april.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

skulle vilja se någon komma ner till beachen med en utskrift på svenska
Glömde kupongen i första inlägget, nu har jag lagt till den på Thai. Visa bara utskriften så löser det sig.
Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Den var bra :) gick på den nästan :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Den var bra :) gick på den nästan :)

Vad då gick på den nästan, det är ju sand trots illvilliga inlägg i tråden som vill göra gällande att detta skulle var ett skämt!

เมษายนเมษายนกินปลาเฮอริ่งและน้ำดื่มที่ด้านบนของโคลน

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Även om det så är fri öl hela dagen så sätter jag mig inte ner i det området av Jomtien Beach. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där låter allvarligt. Inte ens fri öl. Vad har du varit med om i det området som du inte kan hantera?

Fullständigt vedervärdigt område fullt med gamla gubbar hand i hand med thaipojkar,,,,,,,bögeriets högborg.

 

 

Ja jag vet att man inte får tycka så här,men det gör jag endå :-)

 

Tack

Ändrades av Ken
Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Glad 1a april på dig åxå, redan varit nere på stranden utan att ha läst inlägget före så jag kan nog hävda att det inte var nån rusning i alla fall.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Fullständigt vedervärdigt område fullt med gamla gubbar hand i hand med thaipojkar,,,,,,,bögeriets högborg.

 

 

Ja jag vet att man inte får tycka så här,men det gör jag endå :-)

 

Tack

 

Är det mindre vedervärdigt när gamla feta gubbar går hand i hand med unga köpeflickor?

 

 

Man får tycka vad man vill i den här frågan. Om du googlar lite så kommer du nog att upptäcka att rädslan för bögar ofta hänger ihop med att man är osäker på sin egen sexualitet.;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det mindre vedervärdigt när gamla feta gubbar går hand i hand med unga köpeflickor?

 

 

Man får tycka vad man vill i den här frågan. Om du googlar lite så kommer du nog att upptäcka att rädslan för bögar ofta hänger ihop med att man är osäker på sin egen sexualitet. :wink:

Detta är ett standardsvar från alla bögar så fort man ogillar dom och inte ständigt "slickar" dom i rumpan.

 

Är inte rädd för bögar och vidhåller att Dongtan beach och område över stranden där är fullständigt vidrigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

vidhåller att Dongtan beach och område över stranden där är fullständigt vidrigt.

Vet inte vilken strand Du syftar men jag har inte märkt par som Du beskriver. Har suttit där sen 2006 i flera månader per år frånsett 2010 - 2013 sommaren. Och kan lova Dig att i vår grupp finns personer som har lika stark homofobi som Du har, så de skulle inte återkomma dit om det vore som Du säger. Stranden som min smarttelfon visar som DOngtan Beach ligger ca 50 m från polisboxen i rikting mot Sattahip, precis i mitten av parkeringsplatser och tväröver Beach Rd finns bla Jomtien Plazca Condonium. Men det kan ju vara annan strand Du syftar och har besökt.

post-7521-0-07205600-1427933670.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är ett standardsvar från alla bögar så fort man ogillar dom och inte ständigt "slickar" dom i rumpan.

 

Är inte rädd för bögar och vidhåller att Dongtan beach och område över stranden där är fullständigt vidrigt.

 

Föraktar du även andra avvikelser från "normalmänniskan" som en liten kromosomavvikelse kan innebära?

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Vet inte vilken strand Du syftar men jag har inte märkt par som Du beskriver. Har suttit där sen 2006 i flera månader per år frånsett 2010 - 2013 sommaren. Och kan lova Dig att i vår grupp finns personer som har lika stark homofobi som Du har, så de skulle inte återkomma dit om det vore som Du säger. Stranden som min smarttelfon visar som DOngtan Beach ligger ca 50 m från polisboxen i rikting mot Sattahip, precis i mitten av parkeringsplatser och tväröver Beach Rd finns bla Jomtien Plazca Condonium. Men det kan ju vara annan strand Du syftar och har besökt.

Dongtan Beach börjar ovanför Thappraya Road och polisstationen.

Det finns en anledning till att kurvan där Beach Road övergår till Thappraya Road ofta kallas för "Bögsvängen".

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

Föraktar du även andra avvikelser från "normalmänniskan" som en liten kromosomavvikelse kan innebära?

Inget som du har med att göra..,,,,men det kanske du gör?

Ändrades av Ken
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Denna tråd med vissa svar är ytterligare en bevis på humorlösa människor. Ibland blir man vara "baff"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vilken strand Du syftar men jag har inte märkt par som Du beskriver. Har suttit där sen 2006 i flera månader per år frånsett 2010 - 2013 sommaren. Och kan lova Dig att i vår grupp finns personer som har lika stark homofobi som Du har, så de skulle inte återkomma dit om det vore som Du säger. Stranden som min smarttelfon visar som DOngtan Beach ligger ca 50 m från polisboxen i rikting mot Sattahip, precis i mitten av parkeringsplatser och tväröver Beach Rd finns bla Jomtien Plazca Condonium. Men det kan ju vara annan strand Du syftar och har besökt.

Ett tips till dig är att googla på dongtan beach jomtien och se vad du får upp.

 

Men det kan ju vara jag som är paranoid som bara såg bögar där.

Ändrades av Ken
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...