Jump to content
IGNORERAD

Zlatan....vilken jävla diva

thai412
 Dela

Recommended Posts

Man glömmer väl knappast Zlatans år i juventus, psg etc pga en dålig match med landslaget i slutet av sin karriär. 

Dessutom var han inte sämre än snittet. 

• Tummen upp 1
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Wai 1

"Jag tror att höjd- och lågpunkterna är de viktiga. Allt annat är bara... någonstans mittemellan."

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Fredman:

16 mål på 29 stycken ligamatcher är trots allt ganska hyfsat. Jag tror det ligger en del i det Zlatan beskrivit om en konflikt med Messi.

• Ge karma 1
  • Wai 1
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev spooncreek:

16 mål på 29 stycken ligamatcher är trots allt ganska hyfsat. Jag tror det ligger en del i det Zlatan beskrivit om en konflikt med Messi.

Han trodde att han kunde mäta sig med Messi men det var enbart på längden som han vann. Vi får snart fortsätta diskussionerna över en bira eller två! 

• Skål 1
  • Wai 1

"Jag tror att höjd- och lågpunkterna är de viktiga. Allt annat är bara... någonstans mittemellan."

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Fredman:

Han trodde att han kunde mäta sig med Messi men det var enbart på längden som han vann. Vi får snart fortsätta diskussionerna över en bira eller två! 

Kaffe om det blir i Sin City 😎

• Haha 2
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Fredman:

Messi pga mindre längd och vikt har lite lättare att hålla kroppen hel. 

Zlatan börjar bli skör. 

Hursomhelst var väl Messi ett uns vassare. 

Men det är ju den absoluta eliten båda 2.

• Wai 1
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev spooncreek:

Kaffe om det blir i Sin City 😎

7-11 och stenbord!

• Haha 2

Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev Nicholas:

Messi pga mindre längd och vikt har lite lättare att hålla kroppen hel. 

Zlatan börjar bli skör. 

Hursomhelst var väl Messi ett uns vassare. 

Men det är ju den absoluta eliten båda 2.

Ja och så gick han upp 11 kg muskler på mindre än ett år vilka de flesta som tränat vet är i det närmaste omöjligt utan genvägar. Sånt straffar sig förr eller senare.

Jag tycker att Messi är nr 1, sedan finns det ingen nr 2 och Ronaldo är 3:a. Nästa planering blir nr 7 och där finns ett 20-tal spelare varav Zlatan är en. Hade han inte varit sin egen värsta fiende så kunde han kvalat in på en 5:e plats.

• Ge karma 3
  • Haha 1

Dela på andra sajter

Alla bra sagor har ett vackert slut. Tisdagen den 29:e mars; det är nästan midnatt och 4 minusgrader på Luzhniki Stadium. Sverige har kämpat sig till 1-1 vid fulltid och till förlängningen slängs Zlatan in. Med en minut kvar till straffläggning kommer ett motlägg efter ett halvtaskigt skott från Ekdal och Zlatan gör en bicykleta från straffområdetsgränsen som borrar sig upp i Safaonovs vänstra kryss.

Efter det kan han pensionera sig. Att ha en 41-åring springa runt i Doha tror jag inte vi tjänar något på.   

• Ge karma 3

When I'm good, I'm good, but when I'm bad I'm better

Dela på andra sajter

Zlatan skämde bort sig själv på sin 40-års-dag med en guldmetallic Ferrari SF90 Stradale laddhybrid

med 1000 hästar och som gör noll till hundra på 2,5 sekunder...

Dela på andra sajter

Och igår smekte han in en frispark 

enis

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...