Jump to content
Vinn 1000 THB varje månad Läs mera... ×

thai412

Zlatan....vilken jävla diva

Recommended Posts

stefan5300

TACK ZLATANl.jpg.ce8e2c59fd8927e243ee832d8e33f6b6.jpg.

Nu gjorde Zlatan "Boxarn" Ibrahimovic bort sig igen, jag tackar så mycket för att han fick lämna planen i första halvlek så att L A Galaxy kunde vinna med en man mindre på planen genom att avgöra i andra halvlekdepositphotos_11570437-Satisfied-smiley.jpg.b6dd5d86c5583833d485706e9329b933.jpg.

0 Holstein Kiel

1 Wolfsburg

1X2:

2 (2,90)

Resultat: 2

0 Montreal Impact

1 Los Angeles Galaxy 

1X2:

2 (2,72)

Resultat: 2

Totalodds: 7,89

Betalt:21/5, kl. 07:35 Total insats:100 kr

Avgjordes:22/5, kl. 04:01 Möjlig vinst:789 kr

Spelat via: internet

Vinst: 789 kr

• Ge karma 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Odin

Visst d e lätt att sitta å hacka å vara messerschmitts i efterhand... 

Men faktum kvarstår, han är/var en av vår tids bäste fotbollsspelare. Varför inte vara stolta å gratulera till en underbar karriär... Nää vi är janteSvenskar och har äntligen fått nåt att gotta oss över....

Vad var det jag sa....Ock ock ock.

H-e vad många fina klipp man kan se om den mannen, som gör helt rätt att försöka mjölka ur dom sista reklam-kronorna ur sin idol-status.

• Ge karma 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300
4 timmar sedan, skrev Odin:

Visst d e lätt att sitta å hacka å vara messerschmitts i efterhand... 

Men faktum kvarstår, han är/var en av vår tids bäste fotbollsspelare. Varför inte vara stolta å gratulera till en underbar karriär... Nää vi är janteSvenskar och har äntligen fått nåt att gotta oss över....

Vad var det jag sa....Ock ock ock.

H-e vad många fina klipp man kan se om den mannen, som gör helt rätt att försöka mjölka ur dom sista reklam-kronorna ur sin idol-status.

Jantesvenskar? Tror nog att de allra flesta som gillar fotboll har gillat och uppskattat Zlatan från hans uppgång till hans "fall" även om han har varit idi*tisk på planen ibland och han är inte sitt fornstora jag längre.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information

Vi har placerat kakor i din apparat för att göra MPR bättre. Du kan justera din kakinställningar eller så anser du att det är ok att fortsätta surfa på MPR.