Jump to content
IGNORERAD

Deklaration i Thailand


FANTASY

Recommended Posts

Tja  Är det någon av er som är utskrivna som deklarerar i Thailand? Fick den frågan av Grant Thornton som sköter mina papper,

dom ville hjälpa mig med det, men jag tror att dom bara vill ha ännu mer pengar av mig.

 

Någon som har ett bra svar ? Har ingen inkomst överhuvudtaget lever på tomburkar.

 

MVH FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja  Är det någon av er som är utskrivna som deklarerar i Thailand? Fick den frågan av Grant Thornton som sköter mina papper,

dom ville hjälpa mig med det, men jag tror att dom bara vill ha ännu mer pengar av mig.

 

Någon som har ett bra svar ? Har ingen inkomst överhuvudtaget lever på tomburkar.

 

MVH FANTASY

Haha, nej för tusan !!  Vi utskrivna SINK-skattare är ju parasiter och deklarerar därför naturligtvis inte vare sig i Sverige eller Thailand ! ;)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag flyttade hit så kontaktade jag skatteverket. Fick upplysningen att jag måste skicka tbx deklarationen underskriven i tre år.

Dvs blank med min underskrift. Därefter har jag aldrig fått några papper från skatteverket.

Jag är utflyttad men ej pensionär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Har deklarerat i 4 år.Lite avdrag och annat, barn, skola.Brukar bli en liten återbäring.Bra att ha gjort vid ansökan om immigrant visa dvs skattat i 2 år.Har gjorts av firmans jurist.Med vänlig hälsning, Jan

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja Gott o höra för jag har aldrig hört någon som deklarerat i Thailand, sen att jag måste deklarera sommarstugan i Sverige är ju en annan sak.

 

MVH FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Har deklarerat i 4 år.Lite avdrag och annat, barn, skola.Brukar bli en liten återbäring.Bra att ha gjort vid ansökan om immigrant visa dvs skattat i 2 år.Har gjorts av firmans jurist.Med vänlig hälsning, Jan

 

Tja Ok men jag har ingen firma eller pension så min inkomst är noll.

 

MVH FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja sja cha nja nja. Sen orkade jag inte läsa längre. Varför behöver en högstadieelev hjälp med deklarationen, du får väll fråga fröken!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...