Jump to content
IGNORERAD

Golfregler


chrisnils075

Recommended Posts

KaiserBlood

Då har vi kanske spelat tillsammans för 6-7 år sedan och kanske rent av varit på samma tempelevent och sagt hej då till ett gäng golfare.

 

Mycket troligt!

 

Har dock inget minne att det var svenskar med på evenemangen.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    14

  • KaiserBlood

    11

  • Jive

    6

  • Baa

    3

Mest aktiva i denna tråd

Sam sip sam

Har du golfspelare från Hasses som referenser så förstår jag att du är mäkta imponerad.

 

Gå in på Lewinskys och prova en runda en dag så tror jag du kommer att ha en helt annan uppfattning.

detta var för 20 årsedan jo gubbarna på hasses var nog på Lewninskys och alla möjliga klubbar ha ha samma pack var du än kommer

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jag brukade hjälpa till lite med golfarrangemangen på Jomtien Golf och satt då ofta med på middagarna efter golfrundan.

Jag lackade ur en gång och sa´ efter flera försök att byta ämne: "finns det inget annat än golf ni kan snacka om, det blir ju så förbannat enformigt och torftigt."

 

Det blev en av de sista middagarna med golfarna.

Förstår dig mkt väl ,bättre med herrklubbsträffar :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

detta var för 20 årsedan jo gubbarna på hasses var nog på Lewninskys och alla möjliga klubbar ha ha samma pack var du än kommer

Se det positivt. En kompis till mig har aldrig hållt i en golfklubba, men han följde med varje dag för han fick dricka öl och limma på caddisarna:))

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Se det positivt. En kompis till mig har aldrig hållt i en golfklubba, men han följde med varje dag för han fick dricka öl och limma på caddisarna:))

jag har varit med en gång och det räckte för mig ,finna bättre ställen att dricka både öl och limma på ,nä det snofsiga golfpacket håller jag mig borta från

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

jag har varit med en gång och det räckte för mig ,finna bättre ställen att dricka både öl och limma på ,nä det snofsiga golfpacket håller jag mig borta från

Trist att du hamnade bland ett gäng snofsiga golfare, men en runda håller ju på i ca 4 timmar och oftast har jag spenderat dom på after golf på Thaitan haha

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Trist att du hamnade bland ett gäng snofsiga golfare, men en runda håller ju på i ca 4 timmar och oftast har jag spenderat dom på after golf på Thaitan haha

har umgåtts med alla sorters golfare och det är ett folkslag för sig helt klart från svensson upp till toppobert ,så det märks att dom är handikappade så jag undviker ställen med golfare på

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

Haha Hasses på 90-talet har satt sina spår ser jag ^_^

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Haha Hasses på 90-talet har satt sina spår ser jag ^_^

inte mkt inte ,dom har jag jobbat bort , är nog mera nutidens golfare som satt dom största spåren ,fuskare hela bunten

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

inte mkt inte ,dom har jag jobbat bort , är nog mera nutidens golfare som satt dom största spåren ,fuskare hela bunten

Exakt, spela på scratch så slipper du dom problemen.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Exakt, spela på scratch så slipper du dom problemen.

tyvärr gör ju ni fuskare inte det så då faller det ju i alla fall ,hur jävla ärlig är man när man vinner på fusk fy fan vilka människor

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

tyvärr gör ju ni fuskare inte det så då faller det ju i alla fall ,hur jävla ärlig är man när man vinner på fusk fy fan vilka människor

Va fan har du blivit blåst av en caddie??

 

Jag fattar inte vad för fusk du pratar om??  Har spelat golf i 30 år och har inte sett en enda som har fuskat. varför?

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Va fan har du blivit blåst av en caddie??

Jag fattar inte vad för fusk du pratar om?? Har spelat golf i 30 år och har inte sett en enda som har fuskat. varför?

Så du spelar med 0 handikapp?
Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

Så du spelar med 0 handikapp?

Nej, det var länge sedan jag var scratch spelare.

 

Nu är jag bara en glad amatör men fuskar likt förbannat inte.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det var länge sedan jag var scratch spelare.

 

Nu är jag bara en glad amatör men fuskar likt förbannat inte.

 

Jag vill säga att det är ett stort nöje att spela golf med din "sort", men när man av olika anledningar hamnar i fuskande bettinggäng från t ex "de stora öarna", då är det fan inte kul.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Nej, det var länge sedan jag var scratch spelare.

Nu är jag bara en glad amatör men fuskar likt förbannat inte.

Har 0 i handikapp så är du just inte annars då är det fusk [emoji1]
Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

Jag vill säga att det är ett stort nöje att spela golf med din "sort", men när man av olika anledningar hamnar i fuskande bettinggäng från t ex "de stora öarna", då är det fan inte kul.

 

Jag vet vad du syftar på. Erbjud dom att spela slaggolf 10,000 bath hålet så brukar dom krokna vid tredje:)

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...