Tomme77 Inlagd Februari 5, 2009 Dela Inlagd Februari 5, 2009 Såg i en av dom lokala tidningarna här i Gävle att en kille på semester i Phuket hade blivit misshandlad av en ladyboy och varnar nu alla att gå ute ensam i Patong. Har väldigt svårt o tänka mig att det har gått till som tidningen skriver, har varit ju varit i Thailand ett antal gånger och har aldrig upplevt att ladyboys eller nån annan heller skulle ge sig på någon utan större anledning.. Enligt storyn ska han/hon åtalas och kan få avtjäna mellan 5-10år i finkan, hur troligt är de? Länk till artikeln: http://arbetarbladet...ckelbo/1.497679 Mvh Tomas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cimit Inlagd Februari 5, 2009 Dela Inlagd Februari 5, 2009 Hahaha.. så länge du inte gör något mot dom så gör dom inte dig något så länge du inte går på beachroad kl 5 då kommer dom säkert ut från buskarna THE ONE AND ONLY! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Februari 5, 2009 Dela Inlagd Februari 5, 2009 Hade jag åkt på däng av en katoy så hade jag för det första aldrig kunnat med att gråta ut över det i tidningen och för det andra så skulle jag nog inte nämt att jag drog iväg till Pattaya... Han lär vara stämplad som sexturisten som åkte på däng för all framtid i stan där han bor! Mvh Swippe It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Februari 5, 2009 Dela Inlagd Februari 5, 2009 Bra där Swippe! Quote Hade jag åkt på däng av en katoy så hade jag för det första aldrig kunnat med att gråta ut över det i tidningen. Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaikaj Inlagd Februari 5, 2009 Dela Inlagd Februari 5, 2009 Det skulle vara väldigt intressant att veta vad killen egentligen sade till katoyen. En inte alltför vild gissning är att det var att det var något mindre snällt som fick katoyen att tappa ansiktet. Jag har någon gång, när jag var rätt grön i Thailand, varit med om att en katoey i just Patong uppträtt en aning hotfullt efter att jag nobbat vederbördande på ett nedlåtande sätt. Jag har även vid ett par tillfällen varit med om att barbrudar flugit på mig handgripligen efter att jag sagt, eller gjort något olämpligt som fått vederbördande att tappa ansiktet. I Thailand gäller ju allmänt att man alltid ska uppträda på ett trevligt sätt så att ingen riskerar att tappa ansiktet. Bryter man mot detta får man helt enkelt skylla sig själv. Personligen känner jag mig mycket säkrare i det thailändska nöjeslivet, än i det svenska. Beter man sig bara på ett vettigt sätt tror jag risken att råka ut för otrevligheter är avsevärt mindre i Thailand än i Sverige. Det enda ställe i Thailand där jag brukar känna mig mindre väl till mods är nog soierna mitt emot Nana, på andra sidan Sukhumvit Road... Mvh, Kaj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Tjaba Kan val bara instamma i vad som sagts, innan jag flyttade till Udon bodde jag mer eller mindre 2 ar i Pathong och kan val saga att man kanner sig betydligt sakrare dar an nar man tar tunnelbanan hem en kvall efter kl 22 i Stockholm. Upptrader man nagotsanar hyfsat och inte draller omkring med bathingarna hangande ute ur fickorna ar jag beredd at ta gift pa att det ar falangen som betett sig korkat, annars kan man ju ha otur overallt, men radd for nattlivet i Pathong, NIX. Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Falken Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Självförvållat tror jag! Sen håller jag med Swippe, jag hade inte sagt det till bästa polaren ens. Sagt att jag hade vurpat i duschen! // Falken | Divejobsonline.com | Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest 113BOM Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Njae nu är ni lite taskiga mot killen tycker jag , finns ju en del skumma katoyer och dom kan ju ha rätt bra tryck i slagen kanske fd thaiboxare med mygelpreparat i kroppen så skärpning boys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glottiz Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Jag får väl klämma av mitt första inlägg på detta forum och med det tycka att det är lite skoj att någon som hävdar att han bott här (Patong) i två år inte ens kan stava till orten. Rock on! Är det de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StefanJ Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Av mina totalt 75 dagar i Pattaya och BKK (3 resor) så har jag inte ens varit i närheten av träffa på nån otrevlig thai. Och då har man ändå knallat omkring på bra och dåliga gator..(dåliga gator enl. moraltanten) Med ett gott och trevligt sätt behöver man inte oroa sig... Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Quote Jag får väl klämma av mitt första inlägg på detta forum och med det tycka att det är lite skoj att någon som hävdar att han bott här (Patong) i två år inte ens kan stava till orten. Rock on! Är det Pantong som gäller fortfarande Glottiz...både stavningen och platsen som sådan "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Quote Njae nu är ni lite taskiga mot killen tycker jag , finns ju en del skumma katoyer och dom kan ju ha rätt bra tryck i slagen kanske fd thaiboxare med mygelpreparat i kroppen så skärpning boys Rätt av dig finns många olika typer av folk. Men själv har jag haft tur att inte träffa otrevliga LadyBoys tycker det är trevliga mäniskor dom med, senast det begav sig hade jag fest med 3 st i Ayuttahaya drack och hade skoj sen var det inge mer med det. Mvh. Plätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glottiz Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 @Enis: Ja men visst är det så skogsmulle! Skål! Är det de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Thailandsrookies med traditionell västerländsk bögskräck gör ofta misstaget att avvisa katoyers inviter på ett för thailändare respektlöst sätt vilket kan straffa sig med våld. Har själv sett synbart vältränade unga farangkillar springa för livet med katoy samt genom luften flygande barstolar efter sig. Men bemöter man bara deras inviter på ett nekande men respektfullt sätt så händer inget. Däremot rekommenderar jag ingen att stupfull, mitt i natten, med plånboken stickande upp ur bakfickan tillåta 2-3 katoyer i mörkret på en gata omfamna en. Även om man snällt avisar deras närmanden så kan det vid dessa tillfällen hända att plånboken fattas när man vandrar vidare. Känner fler än en som saknat sitt fickinnehåll efter nattliga fyllevandringar förbi tafsande katoyer. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Quote Thailandsrookies med traditionell västerländsk bögskräck gör ofta misstaget att avvisa katoyers inviter på ett för thailändare respektlöst sätt vilket kan straffa sig med våld. Har själv sett synbart vältränade unga farangkillar springa för livet med katoy samt genom luften flygande barstolar efter sig. Men bemöter man bara deras inviter på ett nekande men respektfullt sätt så händer inget. Däremot rekommenderar jag ingen att stupfull, mitt i natten, med plånboken stickande upp ur bakfickan tillåta 2-3 katoyer i mörkret på en gata omfamna en. Även om man snällt avisar deras närmanden så kan det vid dessa tillfällen hända att plånboken fattas när man vandrar vidare. Känner fler än en som saknat sitt fickinnehåll efter nattliga fyllevandringar förbi tafsande katoyer. När jag är ute har jag bara så mycket med mig så skulle oturen vara framme så har jag råd att mista plånbok och Aldrig Visa/Master card med mig ut enbart pengar som det kommer nya av varje dag. Mvh.Plätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Quote Thailandsrookies med traditionell västerländsk bögskräck gör ofta misstaget att avvisa katoyers inviter på ett för thailändare respektlöst sätt vilket kan straffa sig med våld. Har själv sett synbart vältränade unga farangkillar springa för livet med katoy samt genom luften flygande barstolar efter sig. Men bemöter man bara deras inviter på ett nekande men respektfullt sätt så händer inget. Däremot rekommenderar jag ingen att stupfull, mitt i natten, med plånboken stickande upp ur bakfickan tillåta 2-3 katoyer i mörkret på en gata omfamna en. Även om man snällt avisar deras närmanden så kan det vid dessa tillfällen hända att plånboken fattas när man vandrar vidare. Känner fler än en som saknat sitt fickinnehåll efter nattliga fyllevandringar förbi tafsande katoyer. Väl talat. Varför inte göra något typ 10 budord om vad man inte bör, samt bör göra i kontakt med lokalbefolkningen. Då platsar detta inlägg som ett av dem. VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 QuoteNär jag är ute har jag bara så mycket med mig så skulle oturen vara framme så har jag råd att mista plånbok och Aldrig Visa/Master card med mig ut enbart pengar som det kommer nya av varje dag. Mvh.Plätt Det gör du alldeles rätt i tycker jag. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Quote Väl talat. Varför inte göra något typ 10 budord om vad man inte bör, samt bör göra i kontakt med lokalbefolkningen. Då platsar detta inlägg som ett av dem. 10 budord vore nog inte så dumt. Vi får väl fundera ut 9 till och sedan sammanställa det hela. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Är det ok att ensam och stupfull bli omfamnad i en mörk gränd av två franska sjöman som nyss stigit i land efter en längre seglats? [move] Turisten Arne [/move] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acmed00x Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Quote Är det ok att ensam och stupfull bli omfamnad i en mörk gränd av två franska sjöman som nyss stigit i land efter en längre seglats? [move] Turisten Arne [/move] Hujedamej, det lät inte säkert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 10, 2009 Dela Inlagd Februari 10, 2009 QuoteÄr det ok att ensam och stupfull bli omfamnad i en mörk gränd av två franska sjöman som nyss stigit i land efter en längre seglats? [move] Turisten Arne [/move] Svara på det när du upplevt det,med en multipel rektalsplit... 555555 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Februari 11, 2009 Dela Inlagd Februari 11, 2009 Hej Katoyer är inget problem om man behandlar dom med respekt och inte driver med dom. Vid eventuell uppvaktning av en katoye brukar ett bra sätt att nobba dom vara att tala om att "hon" är jättesnygg men tyvärr är jag upptagen. Vid något tillfälle har det hänt att en katoey har visat brösten och undrat om dom är fina, jag kände lite på dom och berömde dom, till katoyens glädje. Kan man sedan samtala och få katoyen att skratta så skiljs man som vänner. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 11, 2009 Dela Inlagd Februari 11, 2009 Ja, en katöj som visar upp brösten för allmän bedömning inger verkligen respekt och bör ju behandlas respektfullt... Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 11, 2009 Dela Inlagd Februari 11, 2009 IL,brukar du klappa lejon i bur oxå Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 11, 2009 Dela Inlagd Februari 11, 2009 Quote Ja, en katöj som visar upp brösten för allmän bedömning inger verkligen respekt och bör ju behandlas respektfullt... Han visar iaf respekt för lagen! Det är inte olagligt för en man att gå barbröstad MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu