Jump to content
IGNORERAD

Fisketur onsdag den 25 feb 0900


Sam sip sam

Recommended Posts

Jag och snedseglaren tänkte åka ut på en bad och fisketur och det blir visst ett besök på monkey Island också

båten avgår från pir F ca 0900

 

Extra erbjudande på Endagstur på onsdagar ink allt utom alcohol från baren kostar 1700 baht heldagstur. Gå gärna in på http://www.sabaisabaitours.com/our-trips.html .
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och snedseglaren tänkte åka ut på en bad och fisketur och det blir visst ett besök på monkey Island också

båten avgår från pir F ca 0900

 

Extra erbjudande på Endagstur på onsdagar ink allt utom alcohol från baren kostar 1700 baht heldagstur. Gå gärna in på http://www.sabaisabaitours.com/our-trips.html .

 

lyfter upp tråden om ngn missat

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och snedseglaren tänkte åka ut på en bad och fisketur och det blir visst ett besök på monkey Island också

båten avgår från pir F ca 0900

 

Extra erbjudande på Endagstur på onsdagar ink allt utom alcohol från baren kostar 1700 baht heldagstur. Gå gärna in på http://www.sabaisabaitours.com/our-trips.html .

 

 

Själv är jag upptagen på annat håll, men jag önskar er god fiskelycka och ser framemot bilder både på fisk och apor.  Och badbilder icke att förglömma.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv är jag upptagen på annat håll, men jag önskar er god fiskelycka och ser framemot bilder både på fisk och apor.  Och badbilder icke att förglömma.

nej snälla, skona oss från badbilder på 33;an, det finns någon anledning till att han har långbyxor och skjorta på sig i värmen :not_i:  :nono:  :_russian:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

nej snälla, skona oss från badbilder på 33;an, det finns någon anledning till att han har långbyxor och skjorta på sig i värmen :not_i::nono::_russian:

Ja man vill ju inte se ut som en luffare i changlinne så fler borde anamma det där med skjorta[emoji1] luftigt och svalt
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det flygplats i fiskebyn?

 

I så fall kommer jag.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

nej snälla, skona oss från badbilder på 33;an, det finns någon anledning till att han har långbyxor och skjorta på sig i värmen :not_i:  :nono:  :_russian:

Ibland går ibland oss anonym, fantomen, iklädd bad/kortbyxor

 

post-7077-0-66647700-1424794448.jpg

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha så kul, jag hade planer på att haka på men Lillkrabban tyckte inte jag hade lust att följa med.

Och att ta med de två vilddjuren på båten hade slutat med att vi hade blivit avsläppta på närmsta ö eller blivit beordrade att gå på plankan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha så kul, jag hade planer på att haka på men Lillkrabban tyckte inte jag hade lust att följa med.

Och att ta med de två vilddjuren på båten hade slutat med att vi hade blivit avsläppta på närmsta ö eller blivit beordrade att gå på plankan.

 

Nog bättre att behålla "vilddjuren" ombord.

 

Låta snedseglarna gå plankan så att ni fått något bete till "torskarna".

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...