Jump to content
IGNORERAD

Vilken IQ bör du ha för att bli reseledare i Phuket?


Bibben

Vilken IQ bör du ha för att bli reseledare i Phuket  

50 röster

  1. 1. Vilken IQ bör du ha för att bli reseledare i Phuket

    • 0-20
      30
    • 21-40
      3
    • 41-60
      5
    • 61-80
      6
    • 81- ha ha... skojar du!!!
      7


Recommended Posts

Ja, man undrar ju.  :crazy:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Med tanke på att medel intelligensen ligger under 100 i Thailand så borde man passa in ganska bra om man ligger i topp på skalan.  :yahoo:

Stefan

Link to comment
Dela på andra sajter

.Hmm, jaha.hur ligger den på thailändare som har lyckats ta sig till Sverige då?

Kan jag dra några förutfattade meningar av att frugan trivs och leker bra tillsammans med barnen i förskoleklassen på skolan där hon jobbar? Jag bara tänker på talessättet Lika barn leka bäst.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

.Hmm, jaha.hur ligger den på thailändare som har lyckats ta sig till Sverige då?

Kan jag dra några förutfattade meningar av att frugan trivs och leker bra tillsammans med barnen i förskoleklassen på skolan där hon jobbar? Jag bara tänker på talessättet Lika barn leka bäst.

Vad sager det om mannen som gifte sig med henne da? :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja, man undrar ju.  :crazy:

Hehe...säger bara att Janne Carlsson började som reseledare och blev senare chef för SAS!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror nog inte att nivån på reseledares intelligens skiljer sig nämnvärt från medelnivån på intelligens på tex detta forums medlemmar.

De som jobbar som reseledare och liknande yrken får nog spela en roll för att passa in, de är nog inte dummare än gemene människa, snarare ganska korkade de som tror så.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle rekommendera en lägre IQ eftersom det skulle underlätta då di som reser till Thailand ofta är ganska korkade.

[move]

Undantaget Arne

[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tror nog inte att nivån på reseledares intelligens skiljer sig nämnvärt från medelnivån på intelligens på tex detta forums medlemmar.

De som jobbar som reseledare och liknande yrken får nog spela en roll för att passa in, de är nog inte dummare än gemene människa, snarare ganska korkade de som tror så.

snarare ganska korkade de som tror så.

Hehe... :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag skulle rekommendera en lägre IQ eftersom det skulle underlätta då di som reser till Thailand ofta är ganska korkade.

[move]

Undantaget Arne

[/move]

Människor i flock blir väldigt underliga, korkade, djuriska ja man kan kalla dem vad man vill.

Charterresenärer tror jag har en tendens att uppträda som människor i flock.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men man ska väl inte behöva vara någon raketforskare, för att ta hand om ett gäng turister.

Man kommer nog långt med socialkompetens.

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen så tycker jag att det här med hör IQ är väldigt överskattat och föredrar i stället stora bröst.

[move]

Föredragaren Arne

[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

Men man ska väl inte behöva vara någon raketforskare, för att ta hand om ett gäng turister.

Man kommer nog långt med socialkompetens.

Rock on!

Problemet är ju att vissa av dem totalt saknar detta och visar det dessutom i tv !!

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

« Svar #3 skrivet: idag kl. 03:29 » 

[*][img alt=Svara med citat]http://www.maipenrai...ttons/quote.gifCitat

Citat från: Rospigg skrivet idag kl. 01:21  .Hmm, jaha.hur ligger den på thailändare som har lyckats ta sig till Sverige då?

Kan jag dra några förutfattade meningar av att frugan trivs och leker bra tillsammans med barnen i förskoleklassen på skolan där hon jobbar? Jag bara tänker på talessättet Lika barn leka bäst.

Vad sager det om mannen som gifte sig med henne da? [img alt= :whistle: ]

Svar: att mannen antagligen är barnkär, social och snäll som låter henne leka vidare i sandlådan utan att klaga.

Vad säger det om wille då som inte förstår det utan att ställa en så trivial fråga?  :whistle:

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag skulle rekommendera en lägre IQ eftersom det skulle underlätta då di som reser till Thailand ofta är ganska korkade.

[move]

Undantaget Arne

[/move]

Det hör inte till vanligheterna att vi är överens Herr Arne men här träffade ni absolut huvudet på spiken! :im_so_happy:   :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

« Svar #3 skrivet: idag kl. 03:29 » 
  • [*]
[img alt=Svara med citat]http://www.maipenrai...ttons/quote.gifCitat

Citat från: Rospigg skrivet idag kl. 01:21  .Hmm, jaha.hur ligger den på thailändare som har lyckats ta sig till Sverige då?

Kan jag dra några förutfattade meningar av att frugan trivs och leker bra tillsammans med barnen i förskoleklassen på skolan där hon jobbar? Jag bara tänker på talessättet Lika barn leka bäst.

Vad sager det om mannen som gifte sig med henne da? [img alt= :whistle: ]

Svar: att mannen antagligen är barnkär, social och snäll som låter henne leka vidare i sandlådan utan att klaga.

Vad säger det om wille då som inte förstår det utan att ställa en så trivial fråga?  :whistle:

Vet inte riktigt. En gissning kan dock vara att han inte ar sarskilt barnkar, socialt inkompetent och elak nog att stalla retoriska fragor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Personligen så tycker jag att det här med hör IQ är väldigt överskattat och föredrar i stället stora bröst.

[move]

Föredragaren Arne

[/move]

Klart du tycker. med ditt bröstmått som vida överstiger ditt IQ  :D

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...