Jump to content
IGNORERAD

Body massage


pegasus

Recommended Posts

Självklart ingår det happy ending. Om du är intresserad av mer sexrelaterad info i Pattaya rekommenderar jag dig att registrera dig i "Pattaya-Addicts" forum.

Där tror jag du får den info du behöver.

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • pegasus

    4

  • dandic

    3

  • Avregistrerad clion

    2

  • leifen

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 585 Inlagd 16 februari 2015 - 23:15 Tja, Här kommer Måne in med expertkunskaper, själv har jag kanske testat ett par ställen i Pattis sabai dee och sabailand tror jag de hette. I korat några stycken varav Pegasus får rankas bland de sämre. Surin dålig standard
Surins standard var bäst kvaliteten oxå Har försökt hitta dit igen men inte funnit det,perfekt trimning av en utsliten kropp  :give_heart: Det gäller att inte sova bort tiden när msn är där,då kan man missa mycket  :nyam:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte i Pattis men väl i Bangkok, där var jag på Bamboo på Sukhumvit Soi 8 för några veckor sedan. Tog en oljemassage body-to-body och var mycket nöjd. Gör jag gärna om, men dessvärre så åker jag inte gärna till Bangkok igen.

 

Hängde ni med?

Link to comment
Dela på andra sajter

brukar åka till MM massage i surin 950 bath 90 minuter bra tvagning och om pysslad blir man mvh

På samma sida som FC, den bortersta?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...