Jump to content
IGNORERAD

Tror att min kompis håller på att bli ordentligt mjölkad.


Rave on

Recommended Posts

Du kanske aldrig varit riktigt kär? Han har kärat ner sig och JA han måste betala för det och JA han delar säkert denna kvinna med hundratals andra män.

Jag satt och käkade mittemot hennes arbete på förmiddagen såg en farang släppa av henne med sin motorbike. Polarn tror ju att han är den ende som hon sover med.

 

Har du ingen kamera så du kan hjälpa din kompis med lite bilder på hans stora kärlek medan han är hemma och jobbar ihop till en bra sinsod?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 361
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    23

  • Rave on

    20

  • hamnoi

    17

  • UglyFarang

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har du ingen kamera så du kan hjälpa din kompis med lite bilder på hans stora kärlek medan han är hemma och jobbar ihop till en bra sinsod?

Nej det ska man inte göra utan vänta tills han blir ordentligt brännt och sen säga: Jag visste om det hela tiden men hade inte mod att säga nåt till Dig, tex. ett år efter är en lagom lång tid att avslöja sanningen. Inte ska man väl berätta det medans det pågår? :ironi::lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl bra att kompisen har en vän som oroar sig, men är han i övrigt frisk o sund till huvud och kropp,

så hjälper det nog intemycket vad man säger.

Har karl´n råd och inte går från hus och hem så måste han lära sig själv!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men bara för att 40000 är mycket för dig behöver det inte vara det för alla. Folk har olika förutsättningar. Förutom faranger finns det nu indier, folk från mellanöstern som söker thaitjejer och som ofta har gott om pengar. Sverige och svenskar har blivit akterseglade ekonomiskt.

Är han medveten om att han ingår i ett stall med finansiärer. Han kanske ska tala om för tjejen att han är villig att betala för att få ensamrätt på inrättningen. Endera får väl hon sätta priset eller så får man sammankalla hågade spekulanter och starta budgivningen! Måste väl vara bättre än att offra värdefull tid på något som kanske någon annan är villig att betala mer för.

Link to comment
Dela på andra sajter

De som betalar fantasi summor (40.000) är idi*ter och de förstör inte bara för sig själva då thai tjejerna älskar att jämföra sig med sina medsystrar.

Som någon skrev tidigare i tråden, de förstör marknaden.

Vilka är det som trissat upp "priserna" på sinsod, GFE och liknande? Jo alla idi*ter som betalat överpris tidigare.

Inget större fel att betala ett skäligt pris men varför ösa pengar över dem?

Link to comment
Dela på andra sajter

Älskar man, får det kosta! :haha:

Jo det är sant men med måtta. Den ena parten ska inte behöva ruinera sig för att den andra ska ha det bra.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det är sant men med måtta. Den ena parten ska inte behöva ruinera sig för att den andra ska ha det bra.

Jag fick intrycket att det inte var något problem med pengarna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bara skummat igenom tråden, men visst, när en man bara tänker med det lilla huvudet så blir det lätt sådär...

Om det skall sluta lyckligt får det vara en sjuhelvetes snäll tös.

 

Hälsa kompisen att jag önskar honom all lycka!

Ta sen en disskussion med honom efter att han landat hemma igen, när han upplevt avstängda mobiler, och "internet have ploblem" några dagar...

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

De som betalar fantasi summor (40.000) är idi*ter och de förstör inte bara för sig själva då thai tjejerna älskar att jämföra sig med sina medsystrar.

Som någon skrev tidigare i tråden, de förstör marknaden.

Vilka är det som trissat upp "priserna" på sinsod, GFE och liknande? Jo alla idi*ter som betalat överpris tidigare.

Inget större fel att betala ett skäligt pris men varför ösa pengar över dem?

 Nu låter det som shopping igen...

Trissa upp priser osv, dax för en kartell?

En Kartell mellan alla män som har planer på att "åka och skaffa en TGF" ???

Max månadspeng för en TGF, bör väl läggas strax över lönen för en 7-ELEVEn-kassörska?

 

Nån intresserad kan väl starta en Facebook-grupp?

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu låter det som shopping igen...

Trissa upp priser osv, dax för en kartell?

En Kartell mellan alla män som har planer på att "åka och skaffa en TGF" ???

Max månadspeng för en TGF, bör väl läggas strax över lönen för en 7-ELEVEn-kassörska?

Nån intresserad kan väl starta en Facebook-grupp?

MVH Tommy

Blir väl denna typ an argumentation när de flesta på forumet är köpare och en merparten av partners är säljare.

I övrigt håller jag med dig, varför inte enas om ett pris per dag, vecka, månad samt underhålls-stöd när farangen är på jobbet.

Men bilar och hus räknar vi väl inte in, mitt förslag är att man skickar mat, inte pengar, fler förslag?

Ändrades av Tamdai
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jo det är sant men med måtta. Den ena parten ska inte behöva ruinera sig för att den andra ska ha det bra.

Jepp därför blev det nobben med Ghana

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Försökte du ruinera henne?

Nästan ha ha  :heat:  :give_rose:  :ok:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska vi lyfta tråden.

Har en jobbar kompis som blev mycket kär i en brud i en massage salong.

Det går inte att förklara för honom att hon vill blåsa han på stålar.

Det började med små summor, sedan ville hon att han ska köpa bil till henne så hon kan köra taxi

han köpte ingen bil men hade lovat en så fört han sparat in pengar

Nu vill hon att han skickar till henne 80 tusen som hon är skyldig sin syster och

hon vet att han har pengar för han sparar ju till bil. Hon vet hur mycket har han sparat.

Under tiden försökte vi förklara för honom att han kan köpa bil som hon kan köra och göra pengar

men bilen skulle ägas av en annan en annans kompis fru som är thai och bor i Sverige sedan 30 år tillbaka.

Tjejen i Thailand tyckte inte att att det var en bra idé och började snacka om TRUST.

 

Nu vill vi att någon som bor eller befinner sig i Chiang Mai hor av sig

Vi bjuder på Massage och eventuella andra omkostnader bara för att visa för killen att tjejen är fel för honom.

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

De som betalar fantasi summor (40.000) är idi*ter och de förstör inte bara för sig själva då thai tjejerna älskar att jämföra sig med sina medsystrar.

Som någon skrev tidigare i tråden, de förstör marknaden.

Vilka är det som trissat upp "priserna" på sinsod, GFE och liknande? Jo alla idi*ter som betalat överpris tidigare.

Inget större fel att betala ett skäligt pris men varför ösa pengar över dem?

Nu är det ju marknaden som styr. Tyvärr så har man ingen chans när dessa penninghungriga damer kör kartell! :(

 

Det är bara gilla läget eller jobba mer övertid så man kan köpa sig lite äkta kärlek! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det ju marknaden som styr. Tyvärr så har man ingen chans när dessa penninghungriga damer kör kartell! :(

 

Det är bara gilla läget eller jobba mer övertid så man kan köpa sig lite äkta kärlek! 

Kartellbildning är väl olagligt  :neo:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska vi lyfta tråden.

Har en jobbar kompis som blev mycket kär i en brud i en massage salong.

Det går inte att förklara för honom att hon vill blåsa han på stålar.

Det började med små summor, sedan ville hon att han ska köpa bil till henne så hon kan köra taxi

han köpte ingen bil men hade lovat en så fört han sparat in pengar

Nu vill hon att han skickar till henne 80 tusen som hon är skyldig sin syster och

hon vet att han har pengar för han sparar ju till bil. Hon vet hur mycket har han sparat.

Under tiden försökte vi förklara för honom att han kan köpa bil som hon kan köra och göra pengar

men bilen skulle ägas av en annan en annans kompis fru som är thai och bor i Sverige sedan 30 år tillbaka.

Tjejen i Thailand tyckte inte att att det var en bra idé och började snacka om TRUST.

Nu vill vi att någon som bor eller befinner sig i Chiang Mai hor av sig

Vi bjuder på Massage och eventuella andra omkostnader bara för att visa för killen att tjejen är fel för honom.

Hej gäller det 80000 baht eller 80000 kr? Om det är baht så är det ju inte så mycket att bråka om.
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej gäller det 80000 baht eller 80000 kr? Om det är baht så är det ju inte så mycket att bråka om.

thaibath

 

25000 sek hit eller dit? sen då vad blir nästa krav.

Han är vår vän och vet en hel del om tjejen.

Nu behöver vi bara överbevisa honom

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

Suck, denna tråd cementerar verkligen att den siste idi*ten är inte född, men visst, man lär sig ju av sina misstag (förhoppningsvis)...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Suck, denna tråd cementerar verkligen att den siste idi*ten är inte född, men visst, man lär sig ju av sina misstag (förhoppningsvis)...

Ja eller så Laberar de med oss. :prank:

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns SMS lån . Bara att ösa på. k**lla kostar.

 

Jo, fettans makt är stor!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...