Jump to content
IGNORERAD

Tror att min kompis håller på att bli ordentligt mjölkad.


Rave on

Recommended Posts

  • Svar 361
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    23

  • Rave on

    20

  • hamnoi

    17

  • UglyFarang

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Du kanske kan dela med dig av dina erfarenheter. Kanske kan få honom att bromsa lite. Bruden har börjat prata om giftermål och vad det kostade hennes kompis darling, en bit över 2 mille.

Eftersom det skulle vara pinsamt för bruden om hon inte kan vara i en bättre sits så måste de gå på en större summa. Undra om tre mille räcker, tror nog att damen skulle vilja se 4 mille. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jag säger no woman no cry men likt förbannat så kan jag inte låta bli :give_heart:

Can't live with them, can't live without them.
Link to comment
Dela på andra sajter

Rave On har din kompis råd att kasta bort 40 000 baht i månaden, så låt han hållas. Det är endast av sina egna misstag man lär sig, finns tusentals svenska män som gått på liknande blåsningar, dock är det ingen eller ytterst få som vågar erkänna det.

Förklara för kåtbocken att 10 tusen/mån är gränsen, accepterar hon detta kan det väl vara ok, om inte är hon inte alls allvarligt intresserad av honom - förresten vilken ålderskkilnad pratar vi om?

För övrigt är riktigt yrkeskunniga hantverkare guld värda m.a.o. bruden vet kanske vad hon är värd.

Ajdå, lever man efter den klyschan så kan det bli dyrt, särskilt om man är lite korkad eller naiv, man ska givetvis ta lärdom av sina egna misstag, men det bästa är att ta lärdom av andras misstag och undvika att göra dom själv.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte komma på att jag har skickat en bath förutom då jag betalade alla kostnader för svärmors begravning. Däremot har frugan som imorgon har varit här i 5 år aldrig bidraget till det gemensamma med en krona men det ser jag inte som en kostnad utan en naturlig fördelning.

Ja skicka en hel stad är inte lätt ,Baht betydligt lättare att skicka

http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Bath

( Du kanske borde läsa mera böcker)

Finns väl bara en stad som heter bath

http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Bath

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag slutar aldrig förundras hur korkade killar blir när kuken får styra!!!

Visst fan blir han blåst och inser han inte det själv eller med hjälp av dig Rave On så låt han bli blåst.

Jag betalade 8000B till frugan när hon väntade på UT och då gick 4000B till hyra och resten till fickpengar.

Du kanske aldrig varit riktigt kär? Han har kärat ner sig och JA han måste betala för det och JA han delar säkert denna kvinna med hundratals andra män.

Jag satt och käkade mittemot hennes arbete på förmiddagen såg en farang släppa av henne med sin motorbike. Polarn tror ju att han är den ende som hon sover med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Polarn har varit longtime ca 10 dagar med en massagebrud. Nu säger hon att hon vill åka till hemorten för att vara med sin familj. Det kommer kosta 40000/mån för min kompis och då kommer hon vänta på honom tills han är tillbaka.

Ja kommer att vänta tillsammans med Ryssen,Tysken,Thaigubben osv????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kanske kan dela med dig av dina erfarenheter. Kanske kan få honom att bromsa lite. Bruden har börjat prata om giftermål och vad det kostade hennes kompis darling, en bit över 2 mille.

Går din kompis på blåsningen så förtjänar han epitetet Knalltorsk... en riktig "All-In-Isaan-Falang"

Link to comment
Dela på andra sajter

Går din kompis på blåsningen så förtjänar han epitetet Knalltorsk... en riktig "All-In-Isaan-Falang"

Jo men bara för att 40000 är mycket för dig behöver det inte vara det för alla. Folk har olika förutsättningar. Förutom faranger finns det nu indier, folk från mellanöstern som söker thaitjejer och som ofta har gott om pengar. Sverige och svenskar har blivit akterseglade ekonomiskt.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men bara för att 40000 är mycket för dig behöver det inte vara det för alla. Folk har olika förutsättningar. Förutom faranger finns det nu indier, folk från mellanöstern som söker thaitjejer och som ofta har gott om pengar. Sverige och svenskar har blivit akterseglade ekonomiskt.

Vet inte riktigt vad genomsnittslönen ligger på i Thailand men gissar på runt 10 000 - 15 000 baht, om han skickar 40 000 baht till en massagetjej som antagligen tjänar bra mycket mindre än genomsnittet om hon inte "jobbar extra" för att hon inte skall jobba så är han rejält blåst oavsett hur mycket pengar han har, men visst bryr han sig inte om att han blir blåst och är förmögen så är det väl bara att köra på..

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men bara för att 40000 är mycket för dig behöver det inte vara det för alla. Folk har olika förutsättningar. Förutom faranger finns det nu indier, folk från mellanöstern som söker thaitjejer och som ofta har gott om pengar. Sverige och svenskar har blivit akterseglade ekonomiskt.

Det har du rätt i , alla har vi olika förutsättningar. 

Men oberoende av din kompis ekonomiska status så kommer han blåst,  ganska säkert...       Alltså: bara för att man har gott om lovor så ska man inte bli lurad för det.

Jag hade dumpat henne direkt,   hon börjar snacka om giftermål redan  då är det en fet sinsod som hägrar.

Finns många fina Thai-kvinnor som aldrig skulle bete sig på det viset , dock att leta i barerna och massageställena är oddsen sämre att hitta en bra kvinna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart han skall betala en normal svensk månadslön till en hora i Thailand så han kan sätta på henne tre veckor om året.

Att hon sedan har större behov av både pengar och män kvittar ju, är man en idi*t så är man.

Tror dock att tråden är skapad av ett troll, om inte så är det bara ytterligare ett bevis på att män med Thaitjej har ytterst få hjärn-celler.

Ändrades av Tamdai
Link to comment
Dela på andra sajter

Du kanske aldrig varit riktigt kär? Han har kärat ner sig och JA han måste betala för det och JA han delar säkert denna kvinna med hundratals andra män.

Jag satt och käkade mittemot hennes arbete på förmiddagen såg en farang släppa av henne med sin motorbike. Polarn tror ju att han är den ende som hon sover med.

Vad har kärleken med kuken att göra?

Nog har/är jag varit kär allt men aldrig så korkad att gå på den blåsningen att betala 40000B för en barbrud.

Tydligen är inte sunt förnuft något som alla föds med :)

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Du kanske kan dela med dig av dina erfarenheter. Kanske kan få honom att bromsa lite. Bruden har börjat prata om giftermål och vad det kostade hennes kompis darling, en bit över 2 mille.

 

Ett förhållande som börjar med försörjning en bra bit över normallön, det lär ju aldrig bli billigare. Har han råd och lust att försörja en vuxen människa (som han nyss träffat) resten av livet så tycker jag han ska köra på.

Sen tycker jag det är trist att behöva dra upp var dom träffats, för det behöver inte alls spela nån roll, många härliga människor där, men det kanske borde tas med i beräkningarna i alla fall?

Mina erfarenheter spar jag till (serie)memoarerna ;)

Tecknad serie om faranglivet i Thailand: http://www.langliggare.se/

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har kärleken med kuken att göra?

Nog har/är jag varit kär allt men aldrig så korkad att gå på den blåsningen att betala 40000B för en barbrud.

Tydligen är inte sunt förnuft något som alla föds med :)

Jovisst men om man sätter sig in i hans sits så kan jag känna med honom även om han borde lägga in bromsen.

Den här killen har varit cockblockad i många år, vad jag vet har han aldrig ens kysst en svensk tjej. Så kommer han till Phuket, Thailand och träffar en tjej som ger honom den ultimata GFE. Sen kanske du bara tycker han sätter på en betaltjej men i verkligheten är det mycket mer än så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart han skall betala en normal svensk månadslön till en hora i Thailand så han kan sätta på henne tre veckor om året.

Att hon sedan har större behov av både pengar och män kvittar ju, är man en idi*t så är man.

Tror dock att tråden är skapad av ett troll, om inte så är det bara ytterligare ett bevis på att män med Thaitjej har ytterst få hjärn-celler.

Tack

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jovisst men om man sätter sig in i hans sits så kan jag känna med honom även om han borde lägga in bromsen.

Den här killen har varit cockblockad i många år, vad jag vet har han aldrig ens kysst en svensk tjej. Så kommer han till Phuket, Thailand och träffar en tjej som ger honom den ultimata GFE. Sen kanske du bara tycker han sätter på en betaltjej men i verkligheten är det mycket mer än så.

 

 

Lägger han 10k i månaden så kan han väl pendla mellan Thailand och Sverige, alternativt ta det varannan månad och spara 10k/mån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägger han 10k i månaden så kan han väl pendla mellan Thailand och Sverige, alternativt ta det varannan månad och spara 10k/mån.

Nja, då finns ju risken att han träffar på någon av de andra mjölkkossorna och den risken vill hon nog inte ta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart han skall betala en normal svensk månadslön till en hora i Thailand så han kan sätta på henne tre veckor om året.

Att hon sedan har större behov av både pengar och män kvittar ju, är man en idi*t så är man.

Tror dock att tråden är skapad av ett troll, om inte så är det bara ytterligare ett bevis på att män med Thaitjej har ytterst få hjärn-celler.

Wow, vad bra att jag fick reda på att jag har få hjärnceller. Jag har länge undrat vad som har varit fel med mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här killen har varit cockblockad i många år, vad jag vet har han aldrig ens kysst en svensk tjej.

Då har han garanterat gott om deg iallafall. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...