Jump to content
IGNORERAD

Tror att min kompis håller på att bli ordentligt mjölkad.


Rave on

Recommended Posts

Ja vemfan har inte blivit mjölkad? Konstigt att man inte har juver vid det här laget.

Du kanske kan dela med dig av dina erfarenheter. Kanske kan få honom att bromsa lite. Bruden har börjat prata om giftermål och vad det kostade hennes kompis darling, en bit över 2 mille.
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 361
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    23

  • Rave on

    20

  • hamnoi

    17

  • UglyFarang

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Eftersom detta verkar vara ett hi-so forum så är vi nog bara några få som får in mindre än ett par-tre hundratusen i månaden. Tillhör han den skaran så är det väl ok, men har han en vanlig svenssonlön så är han förståndshandikappad om han skickar detta.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kanske kan dela med dig av dina erfarenheter. Kanske kan få honom att bromsa lite. Bruden har börjat prata om giftermål och vad det kostade hennes kompis darling, en bit över 2 mille.

Först kom frågan om månadsbetalningar. Och nu är det dax för Sinodfrågan. Vad mer undrar du över?

Nästa fråga blir väl per automatik husköp, eller vad tror du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja vemfan har inte blivit mjölkad? Konstigt att man inte har juver vid det här laget.

Ja fy fan, tur man bara har en spene det kan bli dyrt nog :whoco5:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säger no money no honey, du får väl skaffa ett fruntimmer hemma då säger jag. Då börjar han lipa om att han är cock blocked.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag säger no money no honey, du får väl skaffa ett fruntimmer hemma då säger jag. Då börjar han lipa om att han är cock blocked.

Kanske du kan få honom att träffa lite andra damer som inte drabbats av storhetsvansinne?

Link to comment
Dela på andra sajter

På Soi Buakhau här i Pattaya kostar en timmes massage 100 battingar så någon provision på 100baht/timme lär det inte bli. En enorm överetablering av dessa massageställen gör att det blir långt mellan kunderna för varje massös.

 

Fritz..

 

Ja det är ju bra. Man vill ju att de ska hinna tvätta muffen mellan kunderna.. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Först kom frågan om månadsbetalningar. Och nu är det dax för Sinodfrågan. Vad mer undrar du över?

Nästa fråga blir väl per automatik husköp, eller vad tror du?

Thomas

Där tror jag du har fel. Först guld helst i massor. Sedan giftemål med stor sinsod . Och mer guld såklart. Sedan kommer Hus.

Link to comment
Dela på andra sajter

40000 Baht i månaden är ju bara en löjligt hög summa, lyser ju blåsvarning lång väg., När jag skickade frugan från turistlivet till bylivet så betalade jag 5000Baht per månad till henne och likaså när frugan flyttade till Sverige så skickade jag 5000 Baht i månaden till systern som tog hand om sonen men när frugan började jobba så fick hon sköta dessa betalningar själv och då skickade hon mellan 5-10000 Baht per månad.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag träffade frugan så skickade jag 10.000 baht i månaden förutom en slant till en motorcykel på 40.000 baht. Hon hade/har en son som är i Sverige nu samt föräldrar och några syskon. Det var för 15 år sedan.

Med det vill jag säga att 40.000 baht låter mycket men vad vet jag.

Ändrades av Peolito
Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske du kan få honom att träffa lite andra damer som inte drabbats av storhetsvansinne?

Jo han har träffat lite andra innan men det är bara den här tjejen som visat något tycke. Så han kände väl att det klickade från bådas sidor. Ändrades av Rave on
Link to comment
Dela på andra sajter

Först kom frågan om månadsbetalningar. Och nu är det dax för Sinodfrågan. Vad mer undrar du över?

Nästa fråga blir väl per automatik husköp, eller vad tror du?

Har du glömt pic-upen och mopparna

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo han har träffat lite andra innan men det är bara den här tjejen som visat något tycke. Så han kände väl att det klickade från bådas sidor.

Men det klickade nog olika för dem,om det är din kompis så meddela honom att det är en superblåsning de luxe.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore jag miljardär så skulle jag nog till och med skicka 45 000 bath per månad.

En snåljåp som aldrig skickat månadspeng men nu med huset i Thailand så tar nog tjejen igen detta med råge :wink: .

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Kan inte komma på att jag har skickat en bath förutom då jag betalade alla kostnader för svärmors begravning. Däremot har frugan som imorgon har varit här i 5 år aldrig bidraget till det gemensamma med en krona men det ser jag inte som en kostnad utan en naturlig fördelning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag slutar aldrig förundras hur korkade killar blir när kuken får styra!!!

Visst fan blir han blåst och inser han inte det själv eller med hjälp av dig Rave On så låt han bli blåst.

Jag betalade 8000B till frugan när hon väntade på UT och då gick 4000B till hyra och resten till fickpengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rave On har din kompis råd att kasta bort 40 000 baht i månaden, så låt han hållas. Det är endast av sina egna misstag man lär sig, finns tusentals svenska män som gått på liknande blåsningar, dock är det ingen eller ytterst få som vågar erkänna det.

Förklara för kåtbocken att 10 tusen/mån är gränsen, accepterar hon detta kan det väl vara ok, om inte är hon inte alls allvarligt intresserad av honom - förresten vilken ålderskkilnad pratar vi om?

För övrigt är riktigt yrkeskunniga hantverkare guld värda m.a.o. bruden vet kanske vad hon är värd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kanske kan dela med dig av dina erfarenheter. Kanske kan få honom att bromsa lite. Bruden har börjat prata om giftermål och vad det kostade hennes kompis darling, en bit över 2 mille.

 

Verkar billigt.

 

Det är säkert bara för underhållning, mat och dryck till bröllopsgästerna.

 

Sedan tillkommer sinsod, guld och diamanter....

Bara vigselringen bör väl bara den kosta en bit över 1 mille.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säger no money no honey, du får väl skaffa ett fruntimmer hemma då säger jag. Då börjar han lipa om att han är cock blocked.

Jag säger no honey no money.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säger no honey no money.

No money no honey säger jag till min fru :good:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...