Jump to content
IGNORERAD

Tror att min kompis håller på att bli ordentligt mjölkad.


Rave on

Recommended Posts

Kärleken har inga gränser! Att tro att pengar skulle spela nån roll är ju bara befängt! Att det skulle ses som helt normalt bland HP är säker sant.. men inte bland dom Thailändarna jag umgås med iaf! Men dom är väl bara kärringar som mig! :)

 

 

:y2:

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 361
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    23

  • Rave on

    20

  • hamnoi

    17

  • UglyFarang

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hahaha! Fan att det inte är Fredag! :)

 

Fredag då hade det blivit minst 20 sidor i timmen..

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha! Fan att det inte är Fredag! :)

Men vi har en härlig vecka framför oss med en sådan här kanonstart på veckan..... :nyam:

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha! Fan att det inte är Fredag! :)

Du får sticka iväg och köpa en snålpåse (10 burkar Guldkällan 9,80kr/burk och en påse) för under 100kr, sen är det bara sätta dig till ro och Göta ner dig.. :)

Drick on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom vi helt riktigt pratar THB antog jag att aven en trogtangt farang forstod att det handlade om just THB. Kanske jag skall fortydliga mej ytterligare. Min normala manadskostnad ar raknat i THB c:a 17000 THB kan vissa manader ibland uppga till c:a 20000 THB. Och som Leifen skrev sa har jag inga skulder varken i skr eller THB dessutom ar jag sedan langre tid 5ar bofast i landet och betalar endast i THB och som farang kraver jag en betydligt hogre levnadsstandard an majoriteten av issans lokalbfolkning, sa jag vidholler,,,tror fan att de ar ute och aker med personen i tradstarten aven om de endast vill betalt i THB.

Undrar vem du menar som är trögtänkt? Är det svårt att skriva SEK eller THB efter summan? Du skriver på ett svenskt forum :fool:

 

Hur tolkar du själv det du skrev: jag lever BRA battre an jag nagonsin skulle kunna i sverige for c:a 17000 i manaden

 

Är det 17000 THB eller 4300 SEK eller

är det 17000 SEK eller 67000 THB

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Undrar vem du menar som är trögtänkt? Är det svårt att skriva SKR eller THB efter summan? Du skriver på ett svenskt forum :fool:

Hur tolkar du själv det du skrev: jag lever BRA battre an jag nagonsin skulle kunna i sverige for c:a 17000 i manaden

Är det 17000 THB eller 4300 SKR eller

är det 17000 SKR eller 67000 THB

Vad är SKR?
Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Nog kan de bästa(läs snyggaste eller knullvänligaste)dra ihop 40 papp under högsäsong.

Övrig tid som börjar snart spenderas bäst i byn med ett eller flera bidrag från oss.

Om inte kompisen är är utvecklingsstörd eller lider av någon allvarlig psykisk defekt, så anser jag att två vuxna människorna själva kan resonera om detta.

Min rent personliga åsikt är att jag lätt hade velat skicka 40000 till min fru ifall hon var i byn, däremot hade jag nog inte gjort det efter 10 dgr...

Likt P3 så är fortfarande pengar det största samtalsämnet och har det inte försvunnit på 12 år så lär det inte göra det heller...

Våra planer är att jag ska bo mer i byn inom ett par år än frun, och jag sätter inte min fot där med en budget under 100000 bath..

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Nog kan de bästa(läs snyggaste eller knullvänligaste)dra ihop 40 papp under högsäsong.

Övrig tid som börjar snart spenderas bäst i byn med ett eller flera bidrag från oss.

Om inte kompisen är är utvecklingsstörd eller lider av någon allvarlig psykisk defekt, så anser jag att två vuxna människorna själva kan resonera om detta.

Min rent personliga åsikt är att jag lätt hade velat skicka 40000 till min fru ifall hon var i byn, däremot hade jag nog inte gjort det efter 10 dgr...

Likt P3 så är fortfarande pengar det största samtalsämnet och har det inte försvunnit på 12 år så lär det inte göra det heller...

Våra planer är att jag ska bo mer i byn inom ett par år än frun, och jag sätter inte min fot där med en budget under 100000 bath..

Puss

Erkki

100.000 i veckan hoppas jag vi pratar om, annars vete fan om jag hade satt min fot där..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

En (gammal?) historia som valsat runt på div forum under helgen... 

 

Så här skrev ”Ms Pretty”:

”Jag ska vara helt ärlig här.
Jag fyller 25 i år. Jag är väldigt söt, har bra stil och god smak. Jag vill gifta mig med en man som tjänar mer än 3,5 miljoner kronor om året.
Du kan kalla mig girig, men en årslön på 7 miljoner anses bara vara medelklass i New York.
Mina krav är inte höga. Finns det någon på detta forum som tjänar mer än 3,5 miljoner? Är ni alla gifta?
Jag vill fråga: Vad ska jag göra för att gifta mig med personer som er?
Bland de som jag dejtat hade den med högst inkomst 1,7 miljoner om året, och det verkar som att det är min övre gräns.
Om någon ska flytta in i ett dyrt område i västra New York så är 1,7 miljoner om året inte tillräckligt.
Jag undrar ödmjukt några saker:

 

1) Var hänger de flesta rika ungkarlar? (Lista snälla namn och adresser på barer, restauranger och gym)
2) Vilken åldersgrupp bör jag sikta in mig på?
3) Varför ser de flesta rikas fruar alldagliga ut? Jag har träffat några tjejer som inte har utseendet och inte är intressanta, men som ändå lyckats gifta sig rikt.
4) Hur väljer ni vem som kan bli är fru, och vem som bara får vara flickvan? (mitt mål nu är att gifta mig). ”

 

 

Här nedan är svaret från Vd:n.

 

”Kära Ms Pretty
Jag har läst ditt inlägg med stort intresse. Gissar att det finns massor av tjejer därute som har liknande frågor. Låt mig analysera din situation som en professionell investerare.
Min årsinkomst överstiger 7 miljoner, vilket uppfyller dina krav, så jag hoppas att ingen tror att jag slösar någons tid här.
Från en affärsmans ståndpunkt är det ett dåligt beslut att gifta sig med dig. Svaret är enkelt, låt mig förklara varför.
Om vi struntar i detaljerna så är det du som försöker göra ett byte mellan ”skönhet” och ”pengar”: Person A bidrar med skönhet, person B betalar för det, rätt och slätt.
Men det finns ett problem här. Din skönhet kommer att försvinna men mina pengar kommer inte att vara borta utan att det finns en god förklaring. Faktum är att min inkomst mycket väl kan öka från år till år. Men du kan inte bli sötare för varje år som går.
Om vi använder en affärsterm så har varje affär en position, likadant skulle det vara med att dejta dig.
Om värdet minskar så skulle vi sälja eftersom det skulle inte vara en bra idé att behålla det i längden – samma sak gäller äktenskapet du vill ha. Det kanske är grymt att säga, men för att göra smartare beslut så måste alla tillgångar med minskande värde säljas.
Ingen med en inkomst över 3,5 miljoner är en idi*t: Vi skulle bara dejta dig, inte gifta oss med dig. Jag skulle råda dig att glömma bort tanken på att leta efter sätt för att kunna gifta dig rikt. Och förresten, du skulle lika gärna kunna se till att du blir en person som tjänar 3,5 miljoner kronor. Det har större chans att lyckas än att hitta en rik idi*t.”

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Att dra pengar ur falanger tror jag är mycket mera lukrativt än att sitta i en bar. Ofta är det dock där en första kontakt tas.

Många, inte bara kvinnor utan även deras familjer, i vissa fall till och med kvinnans thai make är inblandade och spelar med i charaden där den dumme farangen luras in i tron att kommit till en kärleksfull men något fattig familj.
Ofta har dessa proffs sol och vårare flera offer som mjölkas på så mycket pengar som möjligt.

 

Att vilja ha eller förvänta sig pengar från farangen får man nog räkna med. Det finns alltid någon som känner någon som har farang man & dom är förstås rika som troll!

Att försöka få så mycket som möjligt verkar inte vara något att skämmas för utan man testar helt enkelt. Friskt vågat...!

 

Att mannen i tråd starten blir mjölkad av en hora skulle jag satsa en ganska stor summa pengar på att så är fallet, och skulle han ge henne 40000thb/mån så tror jag inte en sekund på att hon skulle kapa trådarna med tidigare män i sitt liv...

 

"Take what you can get. Give nothing back!" Gäller så väl i Thailand & som för Karibiska pirater.

Ps: Sugar daddy attityden där mannen förväntas skämma bort sin partner och kvinnan låta sig skämmas bort  är jag trött på. Detta är något som verkar finnas i alla samhälls klasser och inte bara något som dyker upp i bar svängen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Nog kan de bästa(läs snyggaste eller knullvänligaste)dra ihop 40 papp under högsäsong.

Övrig tid som börjar snart spenderas bäst i byn med ett eller flera bidrag från oss.

Om inte kompisen är är utvecklingsstörd eller lider av någon allvarlig psykisk defekt, så anser jag att två vuxna människorna själva kan resonera om detta.

Min rent personliga åsikt är att jag lätt hade velat skicka 40000 till min fru ifall hon var i byn, däremot hade jag nog inte gjort det efter 10 dgr...

Likt P3 så är fortfarande pengar det största samtalsämnet och har det inte försvunnit på 12 år så lär det inte göra det heller...

Våra planer är att jag ska bo mer i byn inom ett par år än frun, och jag sätter inte min fot där med en budget under 100000 bath..

Puss

Erkki

100000 bath som budget?då får vi dra ner på många kulturgärningar.Då kalllas det inte att leva LIVET FULL UT  :nono:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Forlat men vad betyder HP.

Hederspensionär.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Atom, on 02 Feb 2015 - 20:50, said:

Precis, det är egentligen inte så viktigt hur det går för folk men marknaden, det är marknaden som är viktig. Det här är ju ett typiskt fall av The Butterfly Effect. När Pelle, Helmut eller Steve; efter sådär en vecka i Pattaya, kärat ned sig i sina massagebrudar så har de ju kalkylerat med en budget på 2,000 SEK, eller motsvarande i annan valta, per månad för att hålla dem borta från massagen. Det är en kostnad som marknaden har informerat dem om; där marknaden utgörs av Olle, Wolfgang och Larry. Först tankar kronan, Euron och Pundet så de måste höja insatsen med 20% och nu kommer en jävla amatörsvenne, alltså Rave On's polare, och betalar 40,000 Baht i månaden; kan ge mig fan på att hon inte ens är snygg heller.

 

Nu får Pelle, Helmut och Steve gå tillbaka till kammaren och räkna på en ny budget för nu kan de ge sig fan på att till och med en överårig städerska på massagen med fyra barn i bagaget och hårig överläpp ska ha 20,000. Jag tycker att P3 ska radera tråden innan det är för sent, marknaden är hänsynslös och information är vad som föder den. Information samt Rave On's polare, Pelle, Helmut, Steve och några till, men givetvis är det dessa stackars hedersknyfflar som drar det korta strået när Nid och Noi fulspelar med marknadsmekanismerna. 

 

För kvinnor ska köpas och de ska köpas billigt, det är den marknaden vi vill ha; eller hur John?       

 

I såna här fall handlar det nog inte om köp utan mer om leasing eller time share. Jag menar det är ju svårt att sälja av köpet senare och det är ju inte heller säkert man är enda "ägare" :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

HP är inget man väljer, det är något man bara drabbas av!

Bara de som sköter sig, förstår värdet av daglig ans av densamma och på så vis uppnår vuxen ålder, övriga fastnar med HPn i sittringen på vårdcentralen och där blir den kvar!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

HP är inget man väljer, det är något man bara drabbas av!

 

Polaren säjer att man drabbas av HP när tömnings frekvensen har varit för låg under lååååång tid.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är aldrig gratis att ha ett förhållande på distans för män :wink:

Om du syftar på pengar, varför skulle det inte kunna vara det?

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara fattiglappar som gnäller om att ge bort 40000 baht i månaden. :good:

Ja men du kanske aldrig varit kär? Han är nog inte den första som kärat ner sig. Tänk dig själv att varit singel och cockblocked hemma i många år och sen få GFE så det står härliga till.
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...