Jump to content
IGNORERAD

Tror att min kompis håller på att bli ordentligt mjölkad.


Rave on

Recommended Posts

Jo, fettans makt är stor!

40k är väl ändå bara vad rökarna lägger på sitt gift. Bättre att ge det till någon som behöver det bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 361
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    23

  • Rave on

    20

  • hamnoi

    17

  • UglyFarang

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

40k är väl ändå bara vad rökarna lägger på sitt gift. Bättre att ge det till någon som behöver det bättre.

Hur räknar du nu???? 200 paket a 19 cigg  3800 cigg!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur räknar du nu? :huh: 200 paket a 19 cigg  3800 cigg!!!

 

Du glömmer ju alla stålar de lägger på fin mat när de ändå inte känner vad den smakar, de kunde lika gärna käka billigt thaislafs och skicka pengarna till sin GFE

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej gäller det 80000 baht eller 80000 kr? Om det är baht så är det ju inte så mycket att bråka om.

Näfan det är bara att ösa på! Varför startade du överhuvudtaget tråden, när det bara är att ösa på.

Ge kompisen rådet att gå all in.

Link to comment
Dela på andra sajter

Polarn har varit longtime ca 10 dagar med en massagebrud. Nu säger hon att hon vill åka till hemorten för att vara med sin familj. Det kommer kosta 40000/mån för min kompis och då kommer hon vänta på honom tills han är tillbaka.

 

 

 

 

många svängar och då hoppade jag några. Mitt råd är Gift dig med henne innan nån annan tar henne  :im_happy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovisst men om man sätter sig in i hans sits så kan jag känna med honom även om han borde lägga in bromsen.

Den här killen har varit cockblockad i många år, vad jag vet har han aldrig ens kysst en svensk tjej. Så kommer han till Phuket, Thailand och träffar en tjej som ger honom den ultimata GFE. Sen kanske du bara tycker han sätter på en betaltjej men i verkligheten är det mycket mer än så.

Ingen lätt situation men du kanske kunde säga till honom att dom tjejerna i phuket som han har träffat är lite annorlunda än hemma i sverige eftersom ganska många har flera potentiella killar samtidigt och det är ganska troligt att hon har gett gfe åt ett antal andra faranger "just nu" och han får se sig som endast en i mängden - och är han då fortsatt villig att lägga ut dom pengarna framöver  - svårt att tro det.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Näfan det är bara att ösa på! Varför startade du överhuvudtaget tråden, när det bara är att ösa på.

Ge kompisen rådet att gå all in.

Nej, men det är en komplicerad situation. Om han verkligen känner att han har hittat just "den". Då kommer han ångra sig för resten av sitt liv om han inte agerar. Det kan ju vara att tjejer beter sig som golddiggers pga deras yrke, de blir sas upplärd och gör lika som kollegorna. Sen efter hon lärt känna mannen och inser att hon träffat en "good man" with "good heart". Då förändras hon till det bättre.
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, men det är en komplicerad situation. Om han verkligen känner att han har hittat just "den". Då kommer han ångra sig för resten av sitt liv om han inte agerar. Det kan ju vara att tjejer beter sig som golddiggers pga deras yrke, de blir sas upplärd och gör lika som kollegorna. Sen efter hon lärt känna mannen och inser att hon träffat en "good man" with "good heart". Då förändras hon till det bättre.

Varför skulle hon ändra sig och sluta ta emot pengar?

Har hon en gång sett hur enkelt det är att mjölka honom så inte en chans att hon ändrar sig.

Vad för drömvärld lever ni i egentligen?

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

14 sidor nu. Dags att ändra rubriken och ta bort "tror att"

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, men det är en komplicerad situation. Om han verkligen känner att han har hittat just "den". Då kommer han ångra sig för resten av sitt liv om han inte agerar. Det kan ju vara att tjejer beter sig som golddiggers pga deras yrke, de blir sas upplärd och gör lika som kollegorna. Sen efter hon lärt känna mannen och inser att hon träffat en "good man" with "good heart". Då förändras hon till det bättre.

Du behöver nog ha ett allvarligt snack med din (om det är din vän)att han håller på att bli toppblåst är det väl ingen tvekan om,men begränsa det om du kan.Visa honom denna sida så får han själv bedömma vad några anser(vana eller inte?)Min åsikt är att du borde göra allt för att väcka honom(om du bryr dig)Det luktar superblåsning.Hon 20+ och han 50-60 år,vad tror du själv?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, men det är en komplicerad situation. Om han verkligen känner att han har hittat just "den". Då kommer han ångra sig för resten av sitt liv om han inte agerar. Det kan ju vara att tjejer beter sig som golddiggers pga deras yrke, de blir sas upplärd och gör lika som kollegorna. Sen efter hon lärt känna mannen och inser att hon träffat en "good man" with "good heart". Då förändras hon till det bättre.

All in, to the bone!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo faktiskt :huh:?, jag har träffat tjejen och det är ett charmtroll så jag kan förstå att min kompis gillar henne, men jag tror han bara kommer bli sårad och förlora en massa pengar. En annan sak som jag läst om på ett annat forum, om hon verkligen gillat honom hade hon kanske begärt 15-20000. Ju mer thaitjejen vill ha i pengar, ju mindre tycker hon om dig.

Gillar det där sista. Då förstår jag varför min kära Hustru försörjer mig.  :give_heart:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nej, men det är en komplicerad situation. Om han verkligen känner att han har hittat just "den". Då kommer han ångra sig för resten av sitt liv om han inte agerar. Det kan ju vara att tjejer beter sig som golddiggers pga deras yrke, de blir sas upplärd och gör lika som kollegorna. Sen efter hon lärt känna mannen och inser att hon träffat en "good man" with "good heart". Då förändras hon till det bättre.

Japp, din sista mening är nyckeln till det hela.

Han bör gå all-in i detta läget.

Fortsätt gärna att rapportera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får hoppas att din kamrat har rika släktingar. För detta kommer att bli dyrt. Men va fan. Det är bara pengar. Dom trycks hela tiden nya. Rock and F..K. Man lever bara en gång. Fett på sylen är värt allt

Ha nu en underbar lördag

Link to comment
Dela på andra sajter

om din polare nu e så pantad eller fett rik har jag ett tips till honom!

 

om han slänger in en kontaktannons och i den skrivet att han är villig att betala blivande flickvän 40 k i månaden efter att dom träffats i nån vecka eller två så kommer han att få typ nån milijon ansökningar.

 

då har han lite att välja ifrån istället för första bästa, e nog risk att "komjutörn rasar haha    

 

lycka till  ;)

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte starta ett konto till TS kompis? Jag menar 40k är väl inte för mycket begärt av en oskyldig stackars tösabit från Thailand, hon ska väl också leva? Tycker alla som inte lägger nåt i koppen kan ju donera några kronor till damen i fråga så gubben få komma till nån gång!? Även dom feta måste ju äta, typ. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Rave on, handen på hjärtat, är det inte du själv det egentligen handlar om och nu är du lite osäker på hur du ska agera?

Hur mycket har du nu betalt/dag - inklusive allt runt omkring förutom vad det kostat att lösa ut fnasket?.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Varför inte starta ett konto till TS kompis? Jag menar 40k är väl inte för mycket begärt av en oskyldig stackars tösabit från Thailand, hon ska väl också leva? Tycker alla som inte lägger nåt i koppen kan ju donera några kronor till damen i fråga så gubben få komma till nån gång!? Även dom feta måste ju äta, typ. :)

Om man lägger 350 kr i koppen till en okänd tiggare och skryter om det så ska man nog inte dumförklara andra när det gäller ekonomiska ting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man lägger 350 kr i koppen till en okänd tiggare och skryter om det så ska man nog inte dumförklara andra när det gäller ekonomiska ting.

Det har du rätt i. Förlåt mig. Ska bara lägga en hundring nästa gång. :)
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det har du rätt i. Förlåt mig. Ska bara lägga en hundring nästa gång. :)

Jagar man godhetspoäng, likes och karma så är det en ypperlig idé :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jagar man godhetspoäng, likes och karma så är det en ypperlig idé [emoji106]

Karma is da shit! [emoji106]
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...