Jump to content
Guest wUThai

Vilken åldersskillnad är ok mellan farang och thai?

Recommended Posts

FF

Min fru vägde 48 Kg, det gör hon inte nu efter 40 år..

FF

• Fint 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

John Khonken

Min vägde 47 kg när vi träffades. Nu lite mer.

jukka68

Jag 47 och min fru 31 o då menar jag åldern o inte vikten.

• Fint 1

Sangwal

Vi har ju några på Mpr, som har döttrar som närmar sig 20års strecket.

Vad säger ni om att gifta bort dom till någon 50 taggare här på Mpr? :)

Rock on!

• Fint 6

John Khonken

Det är väl en kostnadsfråga eller?

• Fint 3

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Guest wUThai

Jag anser att det är stor skillnad om man lever och bor i Sverige med 20 år yngre kvinna, än det gör vid samma åldersskillnad i Thailand.

Visst är det skillnad. Men inte större skillnad mot västvärlden där en HP har unga snygga pinglor. Visst finns det gott om kändisar som har unga tjejer och det verkar väl accepterat till stor del. Men det är inte lika accepterat om en pensionerad HP dra hit en tjugoåring, det håller jag med om. Det som styr valet är ju såklart pengar och ekonomiskt trygghet. Det tror jag dom flesta håller med om. Som en polare sa: Hur många unga snygga brudar tror du Mick Jagger hade fått om han varit en medelsvensson? Det ligger en hel del i det. Jag tror definitivt att det är så... sen om nån inbillar sig nåt annat eller vill rättfärdiga det med att i Thailand är det accepterat så har man all rätt att göra det. Under min tid i Thailand har jag nog aldrig hört nån nämna nåt annat än pengar när man sett en HP med en tjugoåring. 

Tamdai

Att träffa en tjej som är mycket yngre är ju inte så svårt.

Men det verkar som många rätt snabbt glömmer hur och var man träffades och börjar hävda att gänga sig med en prostituerad inte har med pengar att göra utan är ren och äkta kärlek.

Men så funkar ju människan, att anpassa sin verklighet till vad som känns bekvämt är lättaste sättet att leva sitt liv.

• Fint 3

Naam jai

Tror helt klart att den äkta kärleken saknas hos många (ej alla) äldre snubbar och deras unga madammer . båda vet om det såklart, men hon får ekonomisk trygghet

och han får det stora nöjet att lapa på ungkött . Det blir lite av en affärsuppgörelse i bådas goda minne.  jag kan inte se något fel i det.

• Fint 6

leifen

Visst är det skillnad. Men inte större skillnad mot västvärlden där en HP har unga snygga pinglor. Visst finns det gott om kändisar som har unga tjejer och det verkar väl accepterat till stor del. Men det är inte lika accepterat om en pensionerad HP dra hit en tjugoåring, det håller jag med om. Det som styr valet är ju såklart pengar och ekonomiskt trygghet. Det tror jag dom flesta håller med om. Som en polare sa: Hur många unga snygga brudar tror du Mick Jagger hade fått om han varit en medelsvensson? Det ligger en hel del i det. Jag tror definitivt att det är så... sen om nån inbillar sig nåt annat eller vill rättfärdiga det med att i Thailand är det accepterat så har man all rätt att göra det. Under min tid i Thailand har jag nog aldrig hört nån nämna nåt annat än pengar när man sett en HP med en tjugoåring. 

Nu är det skillnad på att se en HP med en tjugoåring eller se en HP med en tjugo år yngre kvinna som då i de flesta fall är en kvinna på 45år eller mer.

• Fint 7

Nack Laeng

de va ett jävla tjat om ålder, hade vi inte kommit överens om att man ska ta seden dit man kommer? 

Jag åkte med en 76 årig taxichaffis i Bkk, han hade en fru- mia loang i samma ålder + 2 unga mia noi i 20-25 års åldern , vid tillfället så va det lite dåliga tider så han beklagade sig och sa att han nog va tvungen att spola den ena tjejen  eftersom att stålarna inte räckte

• Fint 5

Guest wUThai

Nu är det skillnad på att se en HP med en tjugoåring eller se en HP med en tjugo år yngre kvinna som då i de flesta fall är en kvinna på 45år eller mer.

Det håller jag med om. 

uptoyou

Min tirak vägde 48 kg och jag var 49 år när vi träffades, alltså helt perfekt :good:

• Fint 1

conservator

De som tror att det är helt accepterat i TL med de stora åldersskillnaderna bör ta en och annan thailändsk språklektion så förstår ni kommentarerna som kommer ifrån thaigubbarna, inte så snälla alla gånger men och andra sidan kan dessa kommentarer komma oavsett ålderskillnaderna fast av annan karaktär dock!

• Fint 5

UglyFarang

Min fru vägde 39 kilo när vi träffades!

Jag vägde 82Kg när min fru träffade mej.

Undras om det är möjligt att nå dit om hon inte träffar mej :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

bob

En svensk kvinna är i toppen av sin karriär som fyrtioåring och har stor dragningskraft, när den thailändska kvinnan anses vara för gammal och körd på den inhemska marknaden vid samma ålder.

En framgångsrik thailändsk kvinna har inga problem att hitta sig en man och skulle aldrig falla sig in att träffa en gammal sliten HP från Sverige och behöver det inte heller, så där håller jag inte med dig. Om det är en dam från Isaan utan utbildning och jobb, ja då är hon nog inte den mest attraktiva damen på marknaden utan får hålla sig till en HP från Sverige.

• Fint 3