Jump to content
Guest wUThai

Vilken åldersskillnad är ok mellan farang och thai?

Recommended Posts

möljis

Sen är det ju det när åldern skiljer för mycket så är det mer "take care" från tjejens sida, än "love" som mannen tror att det är... :)

och det är du säker på?

• Fint 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Rave on

Men när jag var 20 så var nog tjejerna på 20 lite för erfarna...

.

Så sant en thaitjej på 20 kan redan vara enormt erfaren. Så därför är all åldersskillnad acceptabel. Om mannen är 70 och kvinnan 20 så är det okej. Thai kommer aldrig bli som skandinaviska kvinnor där bara en skillnad på ca 5 år är okej
  • Fint 2

Tommy

Den där formeln var inge vidare, frugan är ju för fasen 15 år för gammal .

Blir till att leta efter lammkött nu. :im_happy:

Det är inte fel på formeln, bara på din och flera andras läsförståelse...

Den är inte exakt och den gäller flickvän, för hustru gäller andra regler.

MVH Tommy

• Fint 4

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Tommy

Baa,

Jag har slutat med ironi smajlisar.

Om du söker på forumet hittar du min "vetenskapliga" formel i minst 3 liknande trådar, alltid skriven av mej.

Jag bekräftar härmed att den är på skoj, och det ÄR skoj när nån reagerar på den (för mig).

MVH Tommy

• Fint 3

kitungmakmak

Så sant en thaitjej på 20 kan redan vara enormt erfaren. Så därför är all åldersskillnad acceptabel. Om mannen är 70 och kvinnan 20 så är det okej. Thai kommer aldrig bli som skandinaviska kvinnor där bara en skillnad på ca 5 år är okej

Mja, 70/20 är nog inte OK för mig, men jag dömer ingen. Som jag nämnt tidigare så tror jag +/- 10år när man kommit upp lite i ålder är det jag tycker funkar.

Vill du dra det till extremer, så varför inte. Hon skall vara född på samma dag som jag och samma tidpunkt +/-30 minuter är kanske ok, och såklart samma år...

• Fint 1

Niro

Min fru vägde 39 kilo när vi träffades!

• Fint 3

andrejsdenruskige

Min fru vägde 39 kilo när vi träffades!

Det gjorde min fru med.

Har vi samma fru?

Kanske tråden kan gå över till viktskillnad, du när vi ändå är där.

Vi kan tade i BMI eller bara rena Kg.

• Fint 6

Niro

Jag tyckte att detta var viktig och relevant information, för att föra tråden vidare!

• Fint 4

Tamdai

Känner en svensk man med mycket yngre Thaitjej, han trivs inte i Thailand.

Men han vågar inte flytta hem då han är rätt säker på att hans unga fru rätt snabbt skulle träffa en ung, snygg och lika ekonomiskt stark man som han.

Hejdå och tack för hjälpen att komma hit, många som känner igen sig tror jag.

Har sett detta massor med gånger, tycks vara så att hand som man inte är så hand som när de konkurrensutsatt.

Känner en svensk man med mycket yngre Thai, han trivs inte i Thailand.

Men han vågar inte flytta hem då han är rätt säker på att hans unga fru rätt snabbt skulle träffa en ung, snygg och lika ekonomiskt stark man som han.

Hejdå och tack för hjälpen att komma hit, många som känner igen sig tror jag.

Har sett detta massor med gånger, tycks vara så att hand-som-man inte är så hand-som när de konkurrensutsätts.

Edited by Tamdai
  • Fint 3

bob

och det är du säker på?

Ja, helt säker :)

leifen

I vilket land avser TS att skillnaden ska vara ok, skiljer en hel del mellan Sverige och Thailand.

Ännu större mellan svenskars och thailändares synsätt.

Om en ung fru väcker avundsjuka i Sverige, så fungerar en ny dyr bil bättre i Thailand för att få samma effekt.

En svensk kvinna är i toppen av sin karriär som fyrtioåring och har stor dragningskraft, när den thailändska kvinnan anses vara för gammal och körd på den inhemska marknaden vid samma ålder.

Jag anser att det är stor skillnad om man lever och bor i Sverige med 20 år yngre kvinna, än det gör vid samma åldersskillnad i Thailand.

• Fint 6

Naam jai

I vilket land avser TS att skillnaden ska vara ok, skiljer en hel del mellan Sverige och Thailand.

Ännu större mellan svenskars och thailändares synsätt.

Om en ung fru väcker avundsjuka i Sverige, så fungerar en ny dyr bil bättre i Thailand för att få samma effekt.

En svensk kvinna är i toppen av sin karriär som fyrtioåring och har stor dragningskraft, när den thailändska kvinnan anses vara för gammal och körd på den inhemska marknaden vid samma ålder.

Jag anser att det är stor skillnad om man lever och bor i Sverige med 20 år yngre kvinna, än det gör vid samma åldersskillnad i Thailand.

Ja inte fan skulle jag gå hand i hand med en tös på 22 år i min lilla stad ..däremot så skulle jag kanske klara det på en mörk soi i Pattaya :wink:

• Fint 5

leifen

Ja inte fan skulle jag gå hand i hand med en tös på 22 år i min lilla stad ..däremot så skulle jag kanske klara det på en mörk soi i Pattaya :wink:

Är du bara 42år så har du klart chansen i Thailand.