Jump to content
Guest wUThai

Vilken åldersskillnad är ok mellan farang och thai?

Recommended Posts

Benriach

Testa lite matte...

Halva din ålder + 7 år.

Du är 20?

20/2= 10, 10 + 7 = 17år... En 20-årig grabb bör ha en flickvän som är ca 17 år gammal.

MVH Tommy

Nu är Knäckeätarn inte en student som du och jag ser det, dvs en yngling på 18-20 år utan en fullvuxen, hmm nåja, hen på närmare 50.

• Fint 5

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Benriach

vilken skillnad som helst  ,  det är inte erat problem  ,  för det är inget problem  ,  bara vad andra tycker och är avundsjuka

Klart det är ett problem, man är väl nyfiken...

• Fint 3

Naab

vilken skillnad som helst  ,  det är inte erat problem  ,  för det är inget problem  ,  bara vad andra tycker och är avundsjuka

Avundsjuka tror jag inte, vilken lågavlönad metal arbetare som helst kan ju åka ner o köpa hem sej lite kärlek.

• Fint 3

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Baa

Avundsjuka tror jag inte, vilken lågavlönad metal arbetare som helst kan ju åka ner o köpa hem sej lite kärlek.

Gäller det kontorsslavar också?

• Fint 1

Wanchai

Testa lite matte...

Halva din ålder + 7 år.

Du är 20?

20/2= 10, 10 + 7 = 17år... En 20-årig grabb bör ha en flickvän som är ca 17 år gammal.

MVH Tommy

Tommy, 20 åringar som inte finns här kan inte lära sig något. De är så hormonstinna så de ser inte skillnad på en spricka i en vägg och en f*tta och därför har vi inte så många barn längre men vi har mycket skog i markerna. Det anser jag vara ett gott utfall i denna syndiga värld.

• Fint 1

Bananen

Hur tröga är ni?

Max 10 års åldersskillnad gäller!

Eller om man skall vara lite mer vetenskaplig:

Mannens ålder, delat på 2, plus 7 år är korrekt ålder på flickvän.

Så, om du är 50:

50/2=25, 25+7 =32år är rätt ålder på en kvinnlig partner till en 50 år gammal man.

Denna sanning gäller inte bara Thai, utan är universiellt sann.

För hustrur statueras andra regler.

MVHH Tommy

Den formeln tyckte jag va bra för 4 år sen då jag träffade min tjej och den stämde exakt på året, men den stämmer sämre och sämre för varje år som går men att byta hustru har jag inga planer på... :wink:

När jag är 80 år så är frugan 19 år för gammal enligt formeln.

• Fint 3

Soengsang

Testa lite matte...

Halva din ålder + 7 år.

Du är 20?

MVH Tommy

Tack för den, blir exakt i år :)
  • Fint 2

Wanchai

Matematiska åldrar, bullshit, jag är garanterat yngre än alla skruvade machowannabees på hela jordklotet och MPR Tarzans i synnerhet!  I alla fall framåt midnatt om man är på stan!

Men OK, om matematisk åldersskillnad är det som gäller så missade jag och hustrun med 3 år, hade hoppats känslor skulle räknas. som för oss, men ni får väl hålla er till matematisk kärlek om ni vill, jag föredrar den fysiska!

Så din fru som kunde vara din dotterdotter eller din sondotter är kär i gubben Baa, hehe.   :heat:    :haha:  Och du anser dig vara Tarzan. Blir du inte lite eftertänksam över vad du håller på med? Knullar något som skulle kunna vara din dotterdotter. Blir du tänd på såna saker så är du närmast att kallas för pedofil. Pedofilen Baa från Udon är knappast något herrn skulle acceptera. Bättre att agera innan än efter.

Du riskerar att bli en av de första fallen i Sverige med din höga profil i Isan där prostitution flödar och tillväxten gror varje dag.

• Fint 2

Baa

Så din fru som kunde vara din dotterdotter eller din sondotter är kär i gubben Baa, hehe.   :heat:    :haha:  Och du anser dig vara Tarzan. Blir du inte lite eftertänksam över vad du håller på med? Knullar något som skulle kunna vara din dotterdotter. Blir du tänd på såna saker så är du närmast att kallas för pedofil. Pedofilen Baa från Udon är knappast något herrn skulle acceptera. Bättre att agera innan än efter.

Du riskerar att bli en av de första fallen i Sverige med din höga profil i Isan där prostitution flödar och tillväxten gror varje dag.

Har du sökt för schitzo, du framstår som en större fara för allmänheten än du anar själv!

• Fint 3

kitungmakmak

dela med 2 och plussa på lite var nog inte så dumt.

Jag har i alla fall fått för mig att damerna i min ålder är äldre än jag - och dom som är halva min ålder är för unga.

Så /2+7 är kanske inte så dumt (som en undre gräns), men sen får ju knoppen styra lite åxå. Alla är inte likadana, varken kvinnor eller män.

Dock gör jag inte skillnad på om det är en thai tjej eller inte. Så rubriken passar inte för mig.

Edited by kitungmakmak
  • Fint 1

Chryzaliz

Det bästa med matematik är att om man har svaret redan så kan man sno ihop en formel som passar till det.

Det gjorde jag och vi matchar exakt.

Ps. Tyvärr så kan jag inte dela med mig av den då den förmodligen passar sämre på er andra.

• Fint 5

Tamdai

Ålder har ingen större betydelse, men när man inte vågar stå för sin unga fru utan istället kallar henne för sin dotter, då blir åldersskillnaden patetisk.

Inga problem att som 65 åring träffa en 25 åring bara i Thailand, men att tro det är genuin kärlek är ju löjligt. Kan efter lång tid bli det, men ofta är det ju ekonomiska realiteter som dessa förhållande bygger på.

• Fint 7