Jump to content
IGNORERAD

Vilken åldersskillnad är ok mellan farang och thai?


Guest wUThai

Recommended Posts

Du måste va jävligt sjuk i dit huvud dumskalle

 

Nämen Loserforever har få i sig lördagskvartingen, smakar det bra eller är det mest för att överleva dagen?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    43

  • hamnoi

    42

  • Alarik

    41

  • Baa

    37

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag accepterar att du tycker det, men själv så skulle jag sagt tack men nej tack

 

Mja, kanske 50 taggaren skulle sagt "nej tack" till dig också!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, kanske 50 taggaren skulle sagt "nej tack" till dig också!

 

Tveksamt, hon har väl fått sin dos av "old coconut" från tonåren.

 

Beror helt på hur fet plånkan han har,  och hur generösa dom är.

 

 

Jo, ett gott hjärta är ett + med :)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Du måste va jävligt sjuk i dit huvud dumskalle

Men oj tog du åt dig nu,bara att slicka såren och gå vidare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller inte med, till allas förvåning :-).

Polaren är 45 o hans tjej 22(svenska  o snygg).

Kära som fan o undantaget som bekräftar regeln kanske :) .

TS ställde en fråga och jag svarade vad jag tycker,vad alla andra tycker får stå för er.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nämen Loserforever har få i sig lördagskvartingen, smakar det bra eller är det mest för att överleva dagen?

Förmodligen så är han en av dom jag skriver om,och då blev p. lite ledsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

TS ställde en fråga och jag svarade vad jag tycker,vad alla andra tycker får stå för er.

 

Mao, om man tar dig på orden så tycker du en 80-åriig gubbe som pippar en 69-årig "pingla" är ett jävla peddo?

 

Jo, det känns väl som en sund åsikt.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Mao, om man tar dig på orden så tycker du en 80-åriig gubbe som pippar en 69-årig "pingla" är ett jävla peddo?

 

Jo, det känns väl som en sund åsikt.

Klart att du ska hårdra det i sträckbänken,du fattar nog vad jag menar. PS jag skriver inte peddo för det får man inte här inne DS

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart att du ska hårdra det i sträckbänken,du fattar nog vad jag menar. PS jag skriver inte peddo för det får man inte här inne DS

 

Jojo, hårdra det is my shit ..Jag får skriva peddo :lipa:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jojo, hårdra det is my shit ..Jag får skriva peddo :lipa:

Men du är väl inte med ryggdunkar gänget väl ?  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Men du är väl inte med ryggdunkar gänget väl ?   :)

 

Nej, bara pk-gänget..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Förmodar du menar mig angående känsligt ämne? Är det inte känsligt? Nej, det har vi ju verkligen sett att det inte är! :)

 

Själv så importerade jag hit min halvgamla risätare till kärring och grabb. Det är nog bland det bästa jag gjort i mitt liv. Så, nej. Jag vågade absolut inte skaffa mig en egen familj! :mdr:

 

På tal om pengar... så vet jag att jag inte blev tagen för pengar och det känns förbannat bra. Så det är allt en fördel att vara så fattig som jag är, då slipper man funderar på om hon verkligen älskar en eller bara sukta efter pengar! :)

 

/ Den Avundsjuka! :mdr:

Själv blev jag tagen för pengarna och mitt fördelaktiga utseende,och jag kan inte annat än att hålla med frugan så här ca.20 år senare.Vilket klipp jag är  :give_rose:  :give_heart:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har ni facit:

 

Det skall vara 7år, 8månader-1dag , mellan Svensk man gift med Thai fru.

 

Funkar för oss!

 

 

MVH Tommy

7 år och 5 !/2 månad här.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Har dom eget hus och egen bil gör det inget om det skiljer + 20 år.   :crazy:  :y2:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har dom eget hus och egen bil gör det inget om det skiljer + 20 år.   :crazy:  :y2:

 

Det lär det finnas någon looser som tycker, var så säker!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det lär det finnas någon looser som tycker, var så säker!

Minns detta citatet som Wille hade i botten på alla inlägg?

A looser is a loser who can't spell "loser"

Link to comment
Dela på andra sajter

Minns detta citatet som Wille hade i botten på alla inlägg?

A looser is a loser who can't spell "loser"

Var det inte han som var tvungen att konvertera till islam för att få gifta sig med sin tjej, i så fall är man väl en riktig loser.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Minns detta citatet som Wille hade i botten på alla inlägg?

A looser is a loser who can't spell "loser"

Haha, jag reagerade också faktiskt, men det blev inte rödstreckat...då fick det vara, men vem som helst med lite läsförståelse fixar det ändå. Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det inte han som var tvungen att konvertera till islam för att få gifta sig med sin tjej, i så fall är man väl en riktig loser.

 

Kan nog stämma, du har väl aldrig gillat honom oavsett verkar det som.

Var nog många som tyckte han var dum eftersom hade hade en förmåga att uttrycka sig utöver det vanliga på Mpr.

Link to comment
Dela på andra sajter

+- 10 år, ja då är jag också peddo. Men never mind, min fru och jag

har varit gifta i snart 18 år, och det fungerar fortfarande.

Givetvis tog hon mig för pengarna, jag är ju annars väldigt handsome,

men det betydde nog ingenting!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan nog stämma, du har väl aldrig gillat honom oavsett verkar det som.

Var nog många som tyckte han var dum eftersom hade hade en förmåga att uttrycka sig utöver det vanliga på Mpr.

Nä jag gillar inte alla och absolut inte de som hånar folk genom att de är duktiga på att formulera sig och att de tror sig  vara förmer än andra. 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ja, detta är ju en ständig fråga och framförallt en känslig fråga.

 

Själv tycker jag det börjar se lite halvkonstigt ut om man är ihop med en tjej som man kunde vara far för eller att man är äldre än sina svärföräldrar, eller jämnårig med svärföräldrarna. 

 

Vad tycker ni andra? 

 

Om man går in och tittar på vad kvinnorna söker för slags män på diverse kontaktsajter både thai och svenska så slås man faktiskt av att skillnaden inte är så stor som många vill göra gällande.

 

Myten om att 25 åriga Noi söker 30-40 år äldre män är just en myt.

 

Både svenska tjejer och thailändska tjejer söker en man mellan 5-10 år åldre och i vissa fall 3-5 år yngre.

 

Jag tror det är i barerna som myterna frodas om att den 66 åriga mannen kan ragga upp den 23 åriga kvinnan som bla tvätt och städhjälp.

 

Thailändska kvinnor är inte ett dugg annorlunda än vad vad normala svenskor är vad gäller åldersskillnad.

 

Möjligen att skillnaden kan vara att en svenska har mer att säga till om på grund av bättre ekonomi och inte behöver sälja sig till en rikare man utan kärlek.

 

Men j¨kvinnor i dom flesta länder föredrar en man i ungefär samma ålder som henne själv om detta är möjligt.

 

Ex en kvinna på 25 är ju fortfarande fertil och vill ha barn med en man i ungeför samma ålder.

 

Så är det överallt på jorden och så även i Thailand.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

 

Ja, tänk vilken källa till kunskap kontaktsiter och internet är.

Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Trådar här på MPR om thaitjejer och dom om bilar har ungefär samma innehåll. Det diskuteras årsmodeller, inköpspris, säkerhet och sist men inte minst...driftskostnader. :rotfl:

 

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...