Jump to content
IGNORERAD

Vilken åldersskillnad är ok mellan farang och thai?


Guest wUThai

Recommended Posts

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    43

  • hamnoi

    42

  • Alarik

    41

  • Baa

    37

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

BTT har nog mer erfarenhet av Thailand än genomsnittsmedlemmen på MPR. Han har måhända inte gjort några djupare analyser av vad han sett och hört i landet och fyller gärna i kunskapsluckorna med egna skarvar men det är helt OK för mig.

Det råder ju för närvarande inte direkt något överskott av vare sig kvantitet eller kvalitet på MPR's inläggsfront så jag ser gärna mer från BTT.

Komiskt att se den som verkligen jagat BTT och skrivit +100 inlägg på MPR att BTT aldrig satt sin fot i Thailand ge karma för detta inlägg :D

Klickade du fel Tomurdoc?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen, absolut ingen relation till "riktiga" polisen, bara en snubbe som inte kom in på polisskolan, väktarutbildning och ej heller fått anställning som lapplisa!

//S

Ok så pass misslyckad med andra ord :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Komiskt att se den som verkligen jagat BTT och skrivit +100 inlägg på MPR att BTT aldrig satt sin fot i Thailand ge karma för detta inlägg :D

Klickade du fel Tomurdoc?

Hahaha, jagat btt nu tar du både btt:s, din och min betydelse på för stort allvar.

Kryp tillbaka i din grotta mannen.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok så pass misslyckad med andra ord :)

Så pass misslyckad att han inte kan skriva under sitt forna nick "nissefisk"

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

BTT har nog mer erfarenhet av Thailand än genomsnittsmedlemmen på MPR. Han har måhända inte gjort några djupare analyser av vad han sett och hört i landet och fyller gärna i kunskapsluckorna med egna skarvar men det är helt OK för mig.

Det råder ju för närvarande inte direkt något överskott av vare sig kvantitet eller kvalitet på MPR's inläggsfront så jag ser gärna mer från BTT.

 

Att antyda att det som finns att läsa här inte passar herrn är kanske en indikation på att du själv får ta arslet ur vagn och producera lite om det ska bli nåt intressant! Vi andra kan inte behaga dig om vi inte vet vad som passar herrn :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Komiskt att se den som verkligen jagat BTT och skrivit +100 inlägg på MPR att BTT aldrig satt sin fot i Thailand ge karma för detta inlägg :D

Klickade du fel Tomurdoc?

Du måste förstå att det är inte alla bestick i lådan på den gubben.

Link to comment
Dela på andra sajter

För vissa borde det vara smickrande att bli kallad psykfall. :)

0511b83b0766c619675bc60fbf4b7ea7.jpg

Har du sparat vissa bilder på din dator för att ta fram vid för dig lämpliga tillfällen eller går du igenom gamla trådar för att hitta bilderna ?

Vilket som så tycker jag och många med mig att det är mycket mycket sjukt. Det känns lite som att du lever för MPR. Nu börjar jag förstå dig och tycker faktiskt synd om dig.

Jag hoppas att du får den hjälpen du behöver och kan gå vidare i ditt liv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du sparat vissa bilder på din dator för att ta fram vid för dig lämpliga tillfällen eller går du igenom gamla trådar för att hitta bilderna ?

Vilket som så tycker jag och många med mig att det är mycket mycket sjukt. Det känns lite som att du lever för MPR. Nu börjar jag förstå dig och tycker faktiskt synd om dig.

Jag hoppas att du får den hjälpen du behöver och kan gå vidare i ditt liv.

Tittar du upp till vänster på skärmen där ett förstoringsglas, testa funktionen lille vän.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar du upp till vänster på skärmen där ett förstoringsglas, testa funktionen lille vän.

Sjukt vilket som min store vän.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du sparat vissa bilder på din dator för att ta fram vid för dig lämpliga tillfällen eller går du igenom gamla trådar för att hitta bilderna ?

Vilket som så tycker jag och många med mig att det är mycket mycket sjukt. Det känns lite som att du lever för MPR. Nu börjar jag förstå dig och tycker faktiskt synd om dig.

Jag hoppas att du får den hjälpen du behöver och kan gå vidare i ditt liv.

Nej du är bra ensam att tycka det.

När t.o.m BTT kan se det komiska i det hela och bjuda på sig själv.

För precis som han säger har dom flesta gjort värre saker på fyllan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej du är bra ensam att tycka det.

När t.o.m BTT kan se det komiska i det hela och bjuda på sig själv.

För precis som han säger har dom flesta gjort värre saker på fyllan.

Snälla lappen. Det handlar inte om bilden i sig,det handlar om att han hackar ner på alla och den bilden är typ 2 år gammal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snälla lappen. Det handlar inte om bilden i sig,det handlar om att han hackar ner på alla och den bilden är typ 2 år gammal.

Tycker inte att han hackar och att visa en gammal bild som ursprungligen BTT godkänt att Herr Chang får lägga upp ser jag inte som något speciellt

Med anda ord en storm i ett vattenglas.

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar du upp till vänster på skärmen där ett förstoringsglas, testa funktionen lille vän.

Du måste mena andra vänster? :)

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lille Micke, pröva och res till Isaan, eller Thailand så slipper du vara så bitter.

Ooops, kanske du inte har nån deg?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Go east

Lille Micke, pröva och res till Isaan, eller Thailand så slipper du vara så bitter.

Ooops, kanske du inte har nån deg?

Stora tumördoc tar i

Link to comment
Dela på andra sajter

Stora tumördoc tar i

Woaw

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lille Micke, pröva och res till Isaan, eller Thailand så slipper du vara så bitter.

Ooops, kanske du inte har nån deg?

Vill väl inte att Micke ska få tuppjuck fullständigt? I Isaan blir man inte bara bitter där blir man bara trött på livet också. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm... lite lågt är det ju att använda någon annans bild för att driva med en tredje part. Hur var det nu? Den som själv är utan synd kan kasta första stenen...

 

För övrigt har jag en hel del något pinsamma bilder på andra medlemmar som jag av barmhärtighetsskäl inte publicerar ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm... lite lågt är det ju att använda någon annans bild för att driva med en tredje part. Hur var det nu? Den som själv är utan synd kan kasta första stenen...

För övrigt har jag en hel del något pinsamma bilder på andra medlemmar som jag av barmhärtighetsskäl inte publicerar ;)

Herr Chang har talat.

Ok, för det första.. .. .. bara byta nick så är man fri från tidigare idi*tiska inlägg?

Sen var det ju en klassisk bild, som direkt hänvisar till btt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Att antyda att det som finns att läsa här inte passar herrn är kanske en indikation på att du själv får ta arslet ur vagn och producera lite om det ska bli nåt intressant! Vi andra kan inte behaga dig om vi inte vet vad som passar herrn :)

Jag är nog inte så lätt att behaga i allmänhet men när det gäller MPR har jag inga högre krav; ett par roliga/intressanta trådar i veckan och sedan gärna en drös riktigt korkade och/eller inskränkta inlägg så är jag nöjd och det tycker jag oftast MPR bjuder på. Att det allra mesta på MPR inte intresserar mig alls passar mig dessutom alldeles utmärkt då jag inte har tid att följa hela forumet ändå.

Så oroa dig inte Knasen, ingen behöver behaga mig och jag kommer förmodligen fortsätta att dra mina strån till stacken när andan faller på och tiden finns. Det enda jag ville ha sagt med inlägget du citerade var att BTT nog inte har de snyggaste skorna på MPR men de är ganska ovanliga och ingen annan kan riktigt gå i dem så därför får han gärna snöra på sig dem lite oftare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, för det första.. .. .. bara byta nick så är man fri från tidigare idi*tiska inlägg?

Sen var det ju en klassisk bild, som direkt hänvisar till btt.

Du predikade ju om att det var förjävligt att använda bilder på medlemmar för att sen göra dom till åtlöje. Men nu är det ok när du själv gör det? Nu tänker jag på bilden du postade på Micke.

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Lille Micke, pröva och res till Isaan, eller Thailand så slipper du vara så bitter.

Ooops, kanske du inte har nån deg?

Jag har bott 6 månader i Chaiyaphum så nog har jag bott där,det finns det medlemmar här inne som kan intyga.

Oj vad tyst du blev nu :)

Ändrades av micke isaan
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är nog inte så lätt att behaga i allmänhet men när det gäller MPR har jag inga högre krav; ett par roliga/intressanta trådar i veckan och sedan gärna en drös riktigt korkade och/eller inskränkta inlägg så är jag nöjd och det tycker jag oftast MPR bjuder på. Att det allra mesta på MPR inte intresserar mig alls passar mig dessutom alldeles utmärkt då jag inte har tid att följa hela forumet ändå.

Så oroa dig inte Knasen, ingen behöver behaga mig och jag kommer förmodligen fortsätta att dra mina strån till stacken när andan faller på och tiden finns. Det enda jag ville ha sagt med inlägget du citerade var att BTT nog inte har de snyggaste skorna på MPR men de är ganska ovanliga och ingen annan kan riktigt gå i dem så därför får han gärna snöra på sig dem lite oftare.

Jag vet att du är en väldigt trevligoch sympatisk stolle IRL, men du också bra på att bajsa ord.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...