Jump to content
IGNORERAD

Snygga asiatiska kvinnor


bob

Recommended Posts

  • Svar 1,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • acarls

    186

  • audirs2

    78

  • Khun Ken

    66

  • Enis

    51

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

För att kunna avgöra hurvida dom är snygga behövs mer bildbevis!!

Yes.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

För att kunna avgöra hurvida dom är snygga behövs mer bildbevis!!

 

Eller inte!

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller inte!

Ringmärkt i 13 år samt tillsammans 15 år så jag vet vart mitt hjärta hör hemma.. Men lite ögonfröjd skadar aldrig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ringmärkt i 13 år samt tillsammans 15 år så jag vet vart mitt hjärta hör hemma.. Men lite ögonfröjd skadar aldrig...

 

Absolut, håller med till 100% men skönhet ökar inte med eget kapital. Usch jag har prövat den vägen, å det gör jag inte om.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Japanskor slår ut allt i den Asiatiska regionen, dom som inte tycker det har inte varit där  :crazy:

 

Vad som finns i vissa delar av övriga världen är en helt annan tråd  :love:

 

Ja, det borde instiftas som en naturlag, de är sjukt snygga. L64 sammanfattade det så några ytterligare förklaringar behövs inte. Måste upplevas på plats.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det borde instiftas som en naturlag, de är sjukt snygga. L64 sammanfattade det så några ytterligare förklaringar behövs inte. Måste upplevas på plats.

 

Ja smaken är ju som arslet som bekant.

 

Vita Japanskor går så jävla fetbort, 

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det borde instiftas som en naturlag, de är sjukt snygga. L64 sammanfattade det så några ytterligare förklaringar behövs inte. Måste upplevas på plats.

Är det därför du är singel?

Måste det instiftas en naturlag för att du ska få ditt?

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

börjar arta sig :wink:

 

 

post-3153-0-15044000-1422644322.jpg

post-3153-0-30154100-1422644440.gif

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det därför du är singel?

Måste det instiftas en naturlag för att du ska få ditt?

 

 

Hur tänker du då? Förstår ej. Hur skulle en naturlag påverka min förhållandestatus? Påstod inte du att jag var bög så hur skulle det då ha en effekt? Hörde att du också bor på böghotell förresten ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bibben....du är en jäkla fjant....om du inte läst på så bor leifen i Chaiyaphum i hyrt hus...så nu är du ute o cyklar rejält.som vanligt...och var har du sett att leifen skulle bo på "böghotell"..gå hem till mamma o sov nu istället för att göra bort dig ännu mer fjant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur tänker du då? Förstår ej. Hur skulle en naturlag påverka min förhållandestatus? Påstod inte du att jag var bög så hur skulle det då ha en effekt? Hörde att du också bor på böghotell förresten :wink:

Jag bor i ett eget hus med Miss Chaiyaphum, men att du inte har ett normalt läge och inte förstår, förstår jag till fullo. 

 

Bor du hemma fortfarande med mamma?

 

Har du fått jobb eller pension?

 

Som HP har jag pension och en vacker miss...välkommen på besök

 

 

post-7697-0-40832600-1422646178_thumb.jp.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt otroligt! !!

Det som var ändå en tråd på ett sätt. Att tycka eller säga vad man må tänka . Blev i mina ögon jeek jeek

O sen ska vi säga till våra kära. Lägg ner skitsnacket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bibben.du är en jäkla fjant.om du inte läst på så bor leifen i Chaiyaphum i hyrt hus...så nu är du ute o cyklar rejält.som vanligt...och var har du sett att leifen skulle bo på "böghotell"..gå hem till mamma o sov nu istället för att göra bort dig ännu mer fjant.

 

Du har helt rätt, ingen aning om var leifen "bor" i LOS. På hotell bor man oftast kortare tider och det var vad han gjorde i Jomtien, och då bodde han på böghotellet Bamboo på Soi 2, snett mittemot Maitans. Hur vet jag det? Jo, för jag och en annan prominent medlem bodde på samma hotell då.

 

Mitt förslag är att du läser på lite mer och lär dig skilja på boende och boende.

 

Trevlig helg på dig, din fjant :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt otroligt! !!

Det som var ändå en tråd på ett sätt. Att tycka eller säga vad man må tänka . Blev i mina ögon jeek jeek

O sen ska vi säga till våra kära. Lägg ner skitsnacket.

Jahaja nu blev det svårt... inte ens jag kan läsa mellan raderna här????????

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bor i ett eget hus med Miss Chaiyaphum, men att du inte har ett normalt läge och inte förstår, förstår jag till fullo. 

 

Bor du hemma fortfarande med mamma?

 

Har du fått jobb eller pension?

 

Som HP har jag pension och en vacker miss...välkommen på besök

 

 

attachicon.gifDSC_2553.JPG.

 

Du får skaffa dig bättre intel men jag tackar ödmjukast för din inbjudan, det kanske händer nån gång, och då kanske vi kan räta ut alla frågetecken :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Skittråd, titeln ljuger. Har inte sett en enda snygg asiatisk kvinna i denna tråden förutom något googlat som Bob lade in i början.

Link to comment
Dela på andra sajter

väl inteDu har helt rätt, ingen aning om var leifen "bor" i LOS. På hotell bor man oftast kortare tider och det var vad han gjorde i Jomtien, och då bodde han på böghotellet Bamboo på Soi 2, snett mittemot Maitans. Hur vet jag det? Jo, för jag och en annan prominent medlem bodde på samma hotell då.

 

Mitt förslag är att du läser på lite mer och lär dig skilja på boende och boende.

 

Trevlig helg på dig, din fjant :)

Att jag bodde tvärs över gatan när Maitan hade fullt,

gör väl inte  för att du är en för mig och andra gäster till bögar, för att du är sån.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Skittråd, titeln ljuger. Har inte sett en enda snygg asiatisk kvinna i denna tråden förutom något googlat som Bob lade in i början.

Kommer

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...