Jump to content
IGNORERAD

Snygga asiatiska kvinnor


bob

Recommended Posts

  • Svar 1,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • acarls

    186

  • audirs2

    78

  • Khun Ken

    66

  • Enis

    51

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag tänkte skriva nåt om en snåljåp i Isaan som jag mött men jag avstår för jag orkar inte gå i polemik med honom nu...   :crazy:

 

Men man kanske skulle kolla sig i spegeln en extra gång när fru efter fru lämnar.

 

Tack för ordet  :dirol:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill man ha renrakat så ska man åka till bl.a. Turkiet, dvs muslimbrudar.

Har jag inte hört från nån kompis.

Å vill ha en med mustasch å mycke hår så är det Rumänien som gäller och då har vi sådans tur att de redan är här  i svedala

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha vilken pajastråd...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

kan du utveckla detta lite mer???

Jobbig dag ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

kan du utveckla detta lite mer???

 

Tex folk som inte känner varandra som gör allt för att spy galla på varandra,med div kvädesord.

 

Sen gubba-tönten i Dalarna som sitter och göttar sig till det.

 

DET är en pajastråd!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tex folk som inte känner varandra som gör allt för att spy galla på varandra,med div kvädesord.

 

Sen gubba-tönten i Dalarna som sitter och göttar sig till det.

 

DET är en pajastråd!

Menar du mig??????????? I så fall kan du hänvisa till ett av mina inlägg så kanske jag kan försvara mig???!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du mig? :huh:? :huh:??? I så fall kan du hänvisa till ett av mina inlägg så kanske jag kan försvara mig???!!

 

Nej, har inte haft någon tanke på dig...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tumördoktorn är ju inte speciellt känd för att vara nån standuptyp.

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul tråd. Bob är en av de snubbarna som har rätt att skriva till synes otrevliga och/eller smaklösa inlägg eftersom man vet att de är skrivna med glimten i ögat och med avsikt att uppröra de som saknar den ironiska delen av DNAt.

Jag tycker också att Leifen, en vanligtvis trevlig man, med sina inlägg visar på två gamla sanningar; alkohol och diskussionsforum är oftast ingen bra kombination samt att man inte med automatik blir visare med åldern.

Är asiatiskor snygga? Jo, väldigt många är absolut tillräckligt snygga för mig men så är också en japansk bil, en koreansk TV, en taiwanesisk dator och en thailändsk öl tillräckligt bra för mig. Det innebär dock inte nödvändigtvis att de är snyggast eller bäst.

Personligen tycker jag att den genomsnittliga thailändskan står sig väldigt bra i den internationella konkurrensen samt att det finns väldigt få riktigt fula thailändskor. Det är dock väldigt ovanligt med riktigt snygga thailändskor och jag tror inte någon asiatiska skulle gå in på min 100-i-topp-lista över internationella snyggheter om jag någonsin hade så tråkigt att jag skrev en sådan.

Samtidigt har jag aldrig figurerat på några snyggo-listor, och det är jag nog inte direkt ensam om på MPR, så jag är rätt nöjd med vad jag har och de jag har omkring mig.

Ändrades av Atom
Link to comment
Dela på andra sajter

Japanskor slår ut allt i den Asiatiska regionen, dom som inte tycker det har inte varit där  :crazy:

 

Vad som finns i vissa delar av övriga världen är en helt annan tråd  :love:

Håller med, dessutom gillar japanskorna knästrumpor vilket bara gör saker och ting bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Kul tråd. Bob är en av de snubbarna som har rätt att skriva till synes otrevliga och/eller smaklösa inlägg eftersom man vet att de är skrivna med glimten i ögat och med avsikt att uppröra de som saknar den ironiska delen av DNAt.

Jag tycker också att Leifen, en vanligtvis trevlig man, med sina inlägg visar på två gamla sanningar; alkohol och diskussionsforum är oftast ingen bra kombination samt att man inte med automatik blir visare med åldern.

Är asiatiskor snygga? Jo, väldigt många är absolut tillräckligt snygga för mig men så är också en japansk bil, en koreansk TV, en taiwanesisk dator och en thailändsk öl tillräckligt bra för mig. Det innebär dock inte nödvändigtvis att de är snyggast eller bäst.

Personligen tycker jag att den genomsnittliga thailändskan står sig väldigt bra i den internationella konkurrensen samt att det finns väldigt få riktigt fula thailändskor. Det är dock väldigt ovanligt med riktigt snygga thailändskor och jag tror inte någon asiatiska skulle gå in på min 100-i-topp-lista över internationella snyggheter om jag någonsin hade så tråkigt att jag skrev en sådan.

Samtidigt har jag aldrig figurerat på några snyggo-listor, och det är jag nog inte direkt ensam om på MPR, så jag är rätt nöjd med vad jag har och de jag har omkring mig.

 

 

Jag tycker att Willes fru platsar in på top-100

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att Willes fru platsar in på top-100

 

Word!!

 

Mmmm, Willes fru :spiteful:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Word!!

 

Mmmm, Willes fru :spiteful:

Va fan gör du uppe så här tidigt?

Gå o lägg dig... :)

Morrn på dig...

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan gör du uppe så här tidigt?

Gå o lägg dig... :)

Morrn på dig...

Rock on!

 

God morgon på dig stalker :wink:

Grabbjäveln är ju uppe innan tuppen o då kan jag inte somna om, blir ju skitnödig o kaffe/snussugen.

En kopp till o sen dags o fixa frukost,isterbuken börjar kurra.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

God morgon på dig stalker :wink:

Grabbjäveln är ju uppe innan tuppen o då kan jag inte somna om, blir ju skitnödig o kaffe/snussugen.

En kopp till o sen dags o fixa frukost,isterbuken börjar kurra.

Samma här, bihanget gick till jobbet, så nu sitter man här med en tjatig unge och dricker kaffe.

Måste bara få nått vettigt att göra med dottern, annars klättrar hon på väggarna snart..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här, bihanget gick till jobbet, så nu sitter man här med en tjatig unge och dricker kaffe.

Måste bara få nått vettigt att göra med dottern, annars klättrar hon på väggarna snart..

Rock on!

wtf? Är det du som är Fibromorsan...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...