Jump to content
IGNORERAD

The Mauler fightas inatt!


Guest wUThai

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    7

  • Soengsang

    7

  • Nack Laeng

    5

  • lellexp

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tyvärr känns "The Mauler" lika överskattad som de flesta svenska boxare vi fått fram sedan ingo, med dem har det oftast också varit mycket snack och väldigt lite verkstad när de mött halvkvalifcerat motstånd.

 

Knockad efter 2 minuter mot en "nobody" vad fan är det? Det var ju nästa match mot Jones som skulle vara grejen, den här snubben känns det som om att han underskattat å det grövsta...

 

Alexander har vinster mot många riktigt stora namn i MMA. Titelmatchen han gick mot Jon Jones för 1,5 år sen var ett dommarbeslut som enligt många egentligen borde ha gått till Alex. Anthony Johnsson är heller ngen nobody. Han har nu 8 raka vinster mot motståndare i absoluta toppskiktet i MMA.

Ändrades av Kajjan
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad jag egentligen tycker är lite tudelat, men jag undrar, dom ger ju sig urskiljningslöst över en som är nedslagen och vevar hejvilt, vad händer den dagen domaren halkar eller nåt och inte hinner fram, dom har ju för fan ingen spärr, psykopat är det närmsta jag kan komma, d.v.s. en som inte ser vidden av sina handlingar.

Sport, nä, kamp, ja, men dom två begreppen går fetbort, vart har gentlemans agreement tagit vägen, eller går o ser man på dessa galor för att det skall h

nda som egentligen ingen vågar erkänna kan hända, en människa dör för ditt höga nöjes skull!

Men som sagt, tudelat, bättre med detta skådespel än fajterna bakom macken!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skandal.

det tycker jag också och biljetter var ju inte billiga heller.

Man fick inte så mycket för pengarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr känns "The Mauler" lika överskattad som de flesta svenska boxare vi fått fram sedan ingo, med dem har det oftast också varit mycket snack och väldigt lite verkstad när de mött halvkvalifcerat motstånd.

 

Knockad efter 2 minuter mot en "nobody" vad fan är det? Det var ju nästa match mot Jones som skulle vara grejen, den här snubben känns det som om att han underskattat å det grövsta...

Anthony ”Rumble” Johnson är knappast någon duvunge, han är rankad trea i världen, och har gått 23 matcher och vunnit 19. Gustafsson har gått 19 matcher och vunnit 16.

Ändrades av Duracell

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr känns "The Mauler" lika överskattad som de flesta svenska boxare vi fått fram sedan ingo, med dem har det oftast också varit mycket snack och väldigt lite verkstad när de mött halvkvalifcerat motstånd.

 

Knockad efter 2 minuter mot en "nobody" vad fan är det? Det var ju nästa match mot Jones som skulle vara grejen, den här snubben känns det som om att han underskattat å det grövsta...

Bortsett från titelmatchen mellan "Lillen" Eklund och Frank Bruno 1985 så stämmer det! :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad surt! Usel match av Alex!

 

Nu får man se fram mot Anderson Silva .vs Nick Diaz den 31 Januari! Det blir en höjdarmatch! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg  matchen, det var som jag regerade över att han som blond Viking pratar rinkeby svenska.

Tyvärr var han riktigt dåligt form denna dag, men han kanske inte är bättre..

 

 

    FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Zzzzlatan har tydligen fått en kompis i klubben "Sämst när det gäller" ...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

mycke skitsnack ere...

 

Alex har vunnit mot de tyngsta namnen, de flesta tyckte oxå att han vann mot Jones

 

alla kan springa på pumpen och Johnson är som sagt ingen "slouch heller

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Fan vad surt! Usel match av Alex!

 

Nu får man se fram mot Anderson Silva .vs Nick Diaz den 31 Januari! Det blir en höjdarmatch! 

Silva vs Diaz går på TV12 nu...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

Grym fight av Alexander Gustavsson igår.

 

Här kan ni se den om ni vill (6 delar).

 

https://www.mma-core.com/videos

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Grym fight av Alexander Gustavsson igår.
 
Här kan ni se den om ni vill (6 delar).
 
https://www.mma-core.com/videos

Gillar Alex teknik, apkul när han springer iväg som en rädd hare för att i nästa sekund slänga in en blixtsnabb uppercut. Vinnande och underhållande stil helt klart.
Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Använda skydd för händer och knogar i dessa slagsmål vilket trams, varför inga skydd på fötter, knän och armbågar, huvudskydd behövs väl inte för de är väl hjärnskadade redan innan de går in i buren.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev stefan5300:

Använda skydd för händer och knogar i dessa slagsmål vilket trams, varför inga skydd på fötter, knän och armbågar, huvudskydd behövs väl inte för de är väl hjärnskadade redan innan de går in i buren.

 

Man kan bli hjärnskadad av många olika saker, och många är det utan diagnos.

Dessa som går in i buren blir undersökta av läkare och har diagnos på att deras hjärna är oskadd, till skillnad mot många andra.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
2 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Man kan bli hjärnskadad av många olika saker, och många är det utan diagnos.

Dessa som går in i buren blir undersökta av läkare och har diagnos på att deras hjärna är oskadd, till skillnad mot många andra.

 

Jo visst kan man det men inte tror jag att dessa slagsmål är bra för hjärnan.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
3 minuter sedan, skrev stefan5300:

 

Jo visst kan man det men inte tror jag att dessa slagsmål är bra för hjärnan.

Men vem fan bryr sig om deras hjärnor??   det enda jag bryr mig om är att få se en bra fight.

Svensk tänkande..  man skall först tycka synd om hönjäveln som har lagt ägget man skall äta...

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev stefan5300:

 

Jo visst kan man det men inte tror jag att dessa slagsmål är bra för hjärnan.

 

Dina musikidolers hjärnor är nog mer skadade av droger än fighters av slag, ändå köper folk skivor och går på konserter så de får mer pengar att droga för....mycket elände i världen är det.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
37 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Dina musikidolers hjärnor är nog mer skadade av droger än fighters av slag, ändå köper folk skivor och går på konserter så de får mer pengar att droga för....mycket elände i världen är det.

 

Undrar hur Alexander Gustafssons hjärna skulle se ut om han skulle slåss lika många gånger som Ozzy gett konserter till dags dato, cirka 50 år, tror inte att The Mauler skulle leva då.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev stefan5300:

Undrar hur Alexander Gustafssons hjärna skulle se ut om han skulle slåss lika många gånger som Ozzy gett konserter

 

Just därför kontrolleras MMA fighters av läkare.

Ozzy har väl både tagit lite för mycket av det ena och andra, så hans och med flera rockstjärnor hälsa borde uppröra dig.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...