Jump to content
IGNORERAD

Det ryktas att Thai Airways sätts i konkurs på Måndag.


Khun Ken

Recommended Posts

  • Svar 169
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • MaiChai

    11

  • leifen

    11

  • Issanbonde

    9

  • Khun Ken

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ett år gammal artikel och inget hände i maj 2014 !

Börjar mer och mer fundera på om inte du och IL har samma pappa!!

Ändrades av Issanbonde
Link to comment
Dela på andra sajter

En kk är ofta den bästa vägen till ett bättre skuldfritt nytt bolag.

Fattas det miljarder i dollar till löpande räkningar och inga pengar finns att betala lånen för planen så är det mer än ett rykte.

Thai Air har haft problem en längre tid.

Jo det är sant. Men inte första gången dom haft problem så det lär nog inte hända nu heller men men den som lever får se.

/matz

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det är sant. Men inte första gången dom haft problem så det lär nog inte hända nu heller men men den som lever får se.

/matz

Rätt Matz.

 

Vi får se......, inget någon av oss kan påverka.

 

Våra egna träffar är sånt vi kan påverka.

 

Mycket på G,   invigning av Thures hus.

 

Party med 33;an och resten av MPR

 

 men en returresa med Thai är diffus.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ooops det här kan bli.. låt oss säga jobbigt. Ni skulle se det svarta molnet som sitter i soffan bredvid mej efter det att jag just berättat att TA va på väg att välta...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Börjar mer och mer fundera på om inte du och IL har samma pappa!!

Tror mer han är Proffessor Baltazars Son!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sluta hacka å va lite seriösa för fan. Snacka skit kan ni göra i Blåa älgartråden eller nåt.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sluta hacka å va lite seriösa för fan. Snacka skit kan ni göra i Blåa älgartråden eller nåt.

Kanske är det kul att hacka lite nu när ett bolag som av några hyllas till skyarna så fort nån frågar om flyg till Thailand. Men själv tycker jag nog att det är synd om detta stämmer. Ju fler bolag som slås om kunderna desto bättre priser?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske är det kul att hacka lite nu när ett bolag som av några hyllas till skyarna så fort nån frågar om flyg till Thailand. Men själv tycker jag nog att det är synd om detta stämmer. Ju fler bolag som slås om kunderna desto bättre priser?

 

Det är så lagom roligt för oss som pyntat runt 100K 

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ju fler bolag som slås om kunderna desto bättre priser?

Samt sämre lönsamhet så man får -siffror

Link to comment
Dela på andra sajter

. Men själv tycker jag nog att det är synd om detta stämmer. Ju fler bolag som slås om kunderna desto bättre priser?

Exakt

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tar aldrig avbonkings eller KK skydd, betalar med kortet och hoppas att det räcker.
 

 

Hade varit fint o kunna köpa skydd mot "bonk"(stryk) och KK (Knu#ll Kompisar) , hade nog nyttjat det skyddet under åren som gått... :)

 

 

 

 

@Odin...nej off topic är det nya on topic :D

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske är det kul att hacka lite nu när ett bolag som av några hyllas till skyarna så fort nån frågar om flyg till Thailand. Men själv tycker jag nog att det är synd om detta stämmer. Ju fler bolag som slås om kunderna desto bättre priser?

 

Tänk på att thai fått stor hjälp av SAS.

När dom kasta in handduken för flera år sedan.

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Hade varit fint o kunna köpa skydd mot "bonk"(stryk) och KK (Knu#ll Kompisar) , hade nog nyttjat det skyddet under åren som gått... :)

 

 

 

 

@Odin...nej off topic är det nya on topic :D

 

 

Ja ok bara för att jag vet hur jobbigt du haft det så måste ju även jag hålla med om att det hade varit bättre om du sluppit välhängde Egons övergrepp på dej. Men varför tjata om det nu? dom sprickorna måste väl ha läkt för länge sedan?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är så lagom roligt för oss som pyntat runt 100K 

Jag förstår att det absolut måste kännas olustigt för er. Och jag menade inte att hacka på Thai med mitt inlägg.

 

Vet inte vem och vad som har gått fel och vem som tagit kunder av vem. Men kanske tappar dom kunder pga fler och bättre alternativ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror aldrig att den nuvarande regimen låter Thai gå i konkurs, snarare att man i så fall (igen) tillskjuter det kapital som krävs. För mkt tappad prestige helt enkelt. . Tar jag en Chang till innan läggdags kanske jag blir kaxig nog att utlova att jag käkar upp ROP-kortet om det blir konkurs på måndag.. Iofs kanske det bästa man kan göra med det om så blir fallet :-).

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår att det absolut måste kännas olustigt för er. Och jag menade inte att hacka på Thai med mitt inlägg.

 

Vet inte vem och vad som har gått fel och vem som tagit kunder av vem. Men kanske tappar dom kunder pga fler och bättre alternativ?

Dubbelpost.

Ändrades av Khun Ken
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår att det absolut måste kännas olustigt för er. Och jag menade inte att hacka på Thai med mitt inlägg.

 

Vet inte vem och vad som har gått fel och vem som tagit kunder av vem. Men kanske tappar dom kunder pga fler och bättre alternativ?

Ett stort problem är väl att många höjdare inom Thai flugit gratis med familjer och vänner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror aldrig att den nuvarande regimen låter Thai gå i konkurs, snarare att man i så fall (igen) tillskjuter det kapital som krävs. För mkt tappad prestige helt enkelt. . Tar jag en Chang till innan läggdags kanske jag blir kaxig nog att utlova att jag käkar upp ROP-kortet om det blir konkurs på måndag.. Iofs kanske det bästa man kan göra med det om så blir fallet :-).

Jag är nog villig att satsa på att du har rätt. Juntan kommer att skaka fram dom slantar som behövs för att driva Thai vidare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är nog villig att satsa på att du har rätt. Juntan kommer att skaka fram dom slantar som behövs för att driva Thai vidare.

eller så köper taxen upp det ,för det var väl hans plan från början

Link to comment
Dela på andra sajter

eller så köper taxen upp det ,för det var väl hans plan från början

Rocksångaren, risuppköparen, rödskjortan Arisman hade plötsligt pengar att starta ett flygbolag...hmmmmmmm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...