Jump to content
IGNORERAD

V75 i Pattaya?


Oregistrerad

Recommended Posts

Snart lämnar jag snöblask, vinterstormar och sura miner bakom mig och far mot LOS. En sak som jag dock inte vill lämna bakom mig är V75. Någon som känner till ett ställe i Pattayaområdet som visar V75-sändningen live?

 

Tack på förhand!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    5

  • broder tuk tuk

    4

  • Ken

    4

  • Sam sip sam

    3

Mest aktiva i denna tråd

:good: 

Snart lämnar jag snöblask, vinterstormar och sura miner bakom mig och far mot LOS. En sak som jag dock inte vill lämna bakom mig är V75. Någon som känner till ett ställe i Pattayaområdet som visar V75-sändningen live?

 

Tack på förhand!

two lions soi 9 Pattaya klang

 

http://twolionsrestaurant.com/

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag tycker Pattaya alltmer börjar likna ett gigantiskt shoppingskomplex för nyrika ryssar.

 

Ryska maffian verkar ha stabiliserat sig rejält nu.

 

Numera kan man ju knappt gå 100 meter i centrala Pattaya utan att se dessa ryska blondiner ofta två och två tillsammans med en eller två kortklippta muskelgrabbar i linne.

 

Jävligt trist utveckling.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker Pattaya alltmer börjar likna ett gigantiskt shoppingskomplex för nyrika ryssar.

 

Ryska maffian verkar ha stabiliserat sig rejält nu.

 

Numera kan man ju knappt gå 100 meter i centrala Pattaya utan att se dessa ryska blondiner ofta två och två tillsammans med en eller två kortklippta muskelgrabbar i linne.

 

Jävligt trist utveckling.

 

BTT

 

5 inllägg så klev du in på ett sidospår

Link to comment
Dela på andra sajter

5 inllägg så klev du in på ett sidospår

Tror inte han kan läsa riktigt, bara chansar på nån tråd, sen kommer det nåt knasigt liksom.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå ryssar, så ser jag att Kasikorn har uppdaterat språkvalen i sina ATM med ryska.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå ryssar, så ser jag att Kasikorn har uppdaterat språkvalen i sina ATM med ryska.

 

Apropå sidospår. :good:

Med vänlig hälsning jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

5 inllägg så klev du in på ett sidospår

 

Måste alla trådar hålla sig exakt till ämnet?

 

Trådskaparen skriver ju om just Pattaya även om nu ämnet är hästar.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Apropå ryssar, så ser jag att Kasikorn har uppdaterat språkvalen i sina ATM med ryska.

 

Tom matmenyerna på soi 7 står på ryska nu.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Tom matmenyerna på soi 7 står på ryska nu.

 

BTT

vad vet du om det ??? som aldrig har vart i Thailand, allt går inte att googla fram

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker Pattaya alltmer börjar likna ett gigantiskt shoppingskomplex för nyrika ryssar.

 

Ryska maffian verkar ha stabiliserat sig rejält nu.

 

Numera kan man ju knappt gå 100 meter i centrala Pattaya utan att se dessa ryska blondiner ofta två och två tillsammans med en eller två kortklippta muskelgrabbar i linne.

 

Jävligt trist utveckling.

Nyss varit där ????????

O sett allt detta med egna ögon?????

 

BTT

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

vad vet du om det :huh: som aldrig har vart i Thailand, allt går inte att googla fram

 

Jag har nog varit i Thailand mer än vad du har varit

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har nog varit i Thailand mer än vad du har varit

BTT

Via Google ja, ingen som tvivlar på det [emoji6]

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade hos Mait förra året tillsammans med bl.a. BMS och

Några fler Goa gubbar kommer inte ihåg så mycket av

Travet men va Goa Sommarlätta!!!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för all relevant och för all del, irrelevant information. Ska nog testa 2 Lions för första gången, dels för dessa leenden som bifogats i tråden, men även för att jag redan besökt Scandalic och inte blivit så väl bemött där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för all relevant och för all del, irrelevant information. Ska nog testa 2 Lions för första gången, dels för dessa leenden som bifogats i tråden, men även för att jag redan besökt Scandalic och inte blivit så väl bemött där.

På Scandalic vill det till att hålla käften när hästarna springer annars kan man bli hotad av galna hästfantaster.

Talar av tyvärr av egen erfarenhet.

 

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

På Scandalic vill det till att hålla käften när hästarna springer annars kan man bli hotad av galna hästfantaster.

Talar av tyvärr av egen erfarenhet.

 

Mvh

Ett annat alternativ är ju att man förflyttar sig några meter till deras andra lokal några meter bort. Där får dom inte in svenska kanaler på TV:n

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett annat alternativ är ju att man förflyttar sig några meter till deras andra lokal några meter bort. Där får dom inte in svenska kanaler på TV:n

 

Fritz..

Ja det stämmer nog,men det finns ju 1000tals andra trevliga anrättningar i Pattaya där det är tillåtet att samtala.

Har absolut ingen lust att gynna scandalicen igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...