Jump to content
Sign in to follow this  
lk2

Badtunneparty

Recommended Posts

Fritz

Den uppmärksamme kanske lade märke till att jag i mitt senaste inlägg inte med ett ord nämnde " Bikinibrudar". En gardering.  Jag hade lite på känn att det i dag kunde bli en besvikelse, och jag vill ju inte handskas ovarsamt med sanningen utan jag vill ju förmedla sanningen.  Med ett enda ord kan dagens jippo beskrivas:  Bottennapp.

En tom badtunna.

attachicon.gifDSCN9218.JPG

Inte ens Sydney Moss var vad han brukar vara.

attachicon.gifDSCN9220.JPG

attachicon.gifDSCN9221.JPG

attachicon.gifDSCN9222.JPG

Här en mogen tjej som såg ut att ha trevligt.

attachicon.gifDSCN9223.JPG

attachicon.gifDSCN9224.JPG

En ensam stackare i badtunnan.

attachicon.gifDSCN9227.JPG

Terje, DJn.  Han gav en påannons om att det skulle vara en tävling i ölhävning vid kl. 20.00  men då hade jag redan varit hemma en halvtimme.

attachicon.gifDSCN9229.JPG

Inte ens buffe´n är värd att skriva om i dagens mattråd.

attachicon.gifDSCN9231.JPG

Potatismosen var i alla fall hyfsad, alltid något.

attachicon.gifDSCN9232.JPG

Men resten,  ja vad skall man säga? Askkoppen kom i dag i alla fall med.

attachicon.gifDSCN9233.JPG

Jag är glad att ingen MPRare förutom Kentan dök upp, men han hade i alla fall vett att ge sig hemåt redan före buffe´n serverades.

Det skall bli intressant att se om detta var någon form av formsvacka.  Jag hoppas att de får upp detta söndagsevenemang på banan igen.

Ha ha hi hi ho ho, då missade jag alltså inte så mycket då jag drog till Maitans i Jomtien och hälsade på i stället. ;)

Fritz..

• Fint 3

kitungmakmak

Mellan alla toppar finns det väl en dal, men drivern skrev väl nåt om nån storhelg. Kanske är nåt sånt som lockat iväg damerna.

Jag har inte koll på kungens och drottningens födelsedagar i Thailand eller andra högtider men det skulle ju kunna vara en förklaring.

Jag blev ju ivägsläpad upp till Isaan för drottningens födelsedag och då var det viktigt att boka i förväg (Thaitid "långt i förväg" var typ 4 dagar - vilket jag nästan ser som en sista minuten bokning men tja...) eftersom många reste hem då.

Käket såg ju hyfsat ut i alla fall, jag tror du bara var lite sur över att damerna inte var där. ;)

• Fint 2

Kenneth4618

Jäklar vilken snygg gul badring :heat:

• Fint 1

kitungmakmak

Du verkar ha hittat ett jäkligt bra lunch/middagsställe. Och då tänkte jag inte bara på priserna på käket. :heat:

• Fint 1

kitungmakmak

Kul att Lill-Kurre lägger ut bilder regelbundet men "modellerna" kändes lite som om de kom från en outlet till Ullared.

Gillar det jag ser i alla fall, alla är vi olika. Tja, farangen i vattnet kunde jag ju varit utan att titta på. Men det är ju lill_kurre som fotar, och är 99% ok så är jag nöjd.

• Fint 5

scorpio63

Oj vad jag tycker illa om dom vita ansikterna.

• Fint 4

Stoneys

Grabbar, det är Ulla På Postnord som gör relkam.

• Fint 1

M33

Gillar det jag ser i alla fall, alla är vi olika. Tja, farangen i vattnet kunde jag ju varit utan att titta på. Men det är ju lill_kurre som fotar, och är 99% ok så är jag nöjd.

Skönt att vi är olika, hade ju varit jobbigt om alla hade samma smak.

Ser iofs hellre bilder på "modeller" från L-K:s badtunnor än feta snubbar i bar överkropp från valfritt guesthouse...så ingen kritik mot L-K (förutom att brudarna är fula då..)

• Fint 7

uptoyou

Kul att Lill-Kurre lägger ut bilder regelbundet men "modellerna" kändes lite som om de kom från en outlet till Ullared.

Ser ut som om "reservlaget" kommit in: Det är ju semestertider nu så "proffsen" är väl hemma i "byn"?

Edited by uptoyou
  • Fint 5

soi covboy

härliga bilder absolut att det några besök där i vinter  Med vänlig hälsning :good:

• Fint 2

Dannep4

Om ca. fyra timmar börjar dagens event på The Blue Lagoon.

Lånad bild.

attachicon.gif11426342_1189056077786769_566052042882023022_n.jpg

Vad som utlovats av arrangörerna är följande:  Nytt band som sköter underhållningen och jag hoppas att Sydney Moss även gör några framträdanden.

Och hör och häpna:  Buffe´n kommer att vara GRATIS  under lågsäsongen.

Och sist men inte minst:  Nya  Bikini damer i badtunnan, skall bli intressant att se lite nya ansikten  även om det ju är för musiken jag hänger där.

Här en lånad bild av bordet i badtunnan.

attachicon.gif11391223_1426952540960624_6402883387032455215_n.jpg

rännsketa alla duga! Det var den fulaste tatuering jag sett. Snacka om avtändande!

• Fint 2

stefan5300

rännsketa alla duga! Det var den fulaste tatuering jag sett. Snacka om avtändande!

Men man ser ju inte hela tatueringen, lill_kurre får väl fixa ett foto på hela tatueringen. :declare:

• Fint 5