Jump to content
IGNORERAD

Badtunneparty


lk2

Recommended Posts

Jag ger upp och gör en Jive och säger:  den spriten. Denna inledning skulle ju vara u Badtunnans Vänner,  tunga gruppen.

Men det gick ju bra att lägga in dom i alla fall, skit i den där barnsliga gruppidi*tin, var en man och låt alla se att du har det bra!

 

 

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 785
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lk2

    162

  • Avregistrerad clion

    54

  • rolba

    37

  • Baa

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Men det gick ju bra att lägga in dom i alla fall, skit i den där barnsliga gruppidi*tin, var en man och låt alla se att du har det bra!

 

 

Nej men snälla Baa, jag kan ju inte vara illojal mot gruppen.  Jag är ganska säker på att det inte skulle göra ont för dig om du joinade valfri grupp.  Jag misstänker att du kanske ligger och lurpassar på att bli den 200ade medlemmen i Badtunnans Vänner, i så fall skall jag bjuda dig på tågbiljetten 2nd class från Udon till Party Metropolen, så att även du får frottera dig i Badtunnan.

Och som framgår av bilderna nedan så är gästerna i alla åldrar.

DSCN2342.thumb.JPG.b2196c065451fa44dc86d

DSCN2357.thumb.JPG.faac805f2d3f83b75a113

DSCN2359.thumb.JPG.38f8f945c148b5b45dab6

 

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, något medlemskap i en sluten grupp som styrs av en enskild person kommer det aldrig att bli frågan om, ha det så trevligt i ankdammen, men förklara gärna vad DU tycker att du tjänar på att INTE låta alla se dina, förmodar jag trevliga bilder.

 

För egen del tillbringar jag numer mycket mer tid på FB än på MPR, men sådan är tyvärr utvecklingen på detta forum där t.o.m. ägarna gör vad dom kan för att skita ner medlemmar som mindre vetande individer då man har avvikande åsikter, slutet närmar sig nog dessvärre!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, något medlemskap i en sluten grupp som styrs av en enskild person kommer det aldrig att bli frågan om, ha det så trevligt i ankdammen, men förklara gärna vad DU tycker att du tjänar på att INTE låta alla se dina, förmodar jag trevliga bilder.

 

För egen del tillbringar jag numer mycket mer tid på FB än på MPR, men sådan är tyvärr utvecklingen på detta forum där t.o.m. ägarna gör vad dom kan för att skita ner medlemmar som mindre vetande individer då man har avvikande åsikter, slutet närmar sig nog dessvärre!

Senast igår blev jag ännu mera övertygad att vissa bilder gör sig bättre i en sluten grupp.  Mer än så skall jag inte orda om det, för det är historia nu.

Och inkommande söndag har jag planer att själv göre entre´i badtunnan och dom bilderna tror jag kommer att passa riktigt bra i den tunga gruppen,  om det nu blir några bilder.

Ändrades av lill_kurre

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Senast igår blev jag ännu mera övertygad att vissa bilder gör sig bättre i en sluten grupp.  Mer än så skall jag inte orda om det, för det är historia nu.

Och inkommande söndag har jag planer att själv göre entre´i badtunnan och dom bilderna tror jag kommer att passa riktigt bra i den tunga gruppen,  om det nu blir några bilder.

Tja, alla har vi ju våra böjelser! 

 

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Senast igår blev jag ännu mera övertygad att vissa bilder gör sig bättre i en sluten grupp.  Mer än så skall jag inte orda om det, för det är historia nu.

Och inkommande söndag har jag planer att själv göre entre´i badtunnan och dom bilderna tror jag kommer att passa riktigt bra i den tunga gruppen,  om det nu blir några bilder.

Nu ser man verkligen fram mot nästa söndag :-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ser man verkligen fram mot nästa söndag :-) 

Badshortsen inhandlade på Big C  idag,  största modellen.  Lite trånga i midjan så jag håller på att gå  (sitta) in dom nu. Jag tror faktiskt att dessa kommer att klä mig i Badtunnan på söndag.

229 THB, ja det kostar om man vill vara välklädd.:haha:

Ragson lovade faktiskt för ganska längesedan att den dag han ser mig i Badtunnan skall han äta up kepsen, eller kan det ha varit att rita ett kors i taket.  Vi får väl se.  Jag lämnar på söndag över plåtandet till Ragson under tiden jag frotterar mig med galanta damer i Badtunnan.

DSCN2371.thumb.JPG.9c8b817c216f2ddccd46c

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Badshortsen inhandlade på Big C  idag,  största modellen.  Lite trånga i midjan så jag håller på att gå  (sitta) in dom nu. Jag tror faktiskt att dessa kommer att klä mig i Badtunnan på söndag.

229 THB, ja det kostar om man vill vara välklädd.:haha:

Ragson lovade faktiskt för ganska längesedan att den dag han ser mig i Badtunnan skall han äta up kepsen, eller kan det ha varit att rita ett kors i taket.  Vi får väl se.  Jag lämnar på söndag över plåtandet till Ragson under tiden jag frotterar mig med galanta damer i Badtunnan.

DSCN2371.thumb.JPG.9c8b817c216f2ddccd46c

 

Ta med lite ketchup till Ragson om han ska äta upp kepsen. 

Ser fram mot ett trevligt bildcollage.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Ragson lovade faktiskt för ganska längesedan att den dag han ser mig i Badtunnan skall han äta up kepsen, eller kan det ha varit att rita ett kors i taket.  Vi får väl se.  Jag lämnar på söndag över plåtandet till Ragson under tiden jag frotterar mig med galanta damer i Badtunnan.

 

 

Det var som fan...vilken keps var det?  :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var som fan...vilken keps var det?  :-)

Kan ha varit denna på bilden nedan.  Minns inte så noga.  Men det duger också med kors i taket.

12087071_915861981835024_311863568953476

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ha varit denna på bilden nedan.  Minns inte så noga.  Men det duger också med kors i taket.

 

Puuhh...Tack för det!

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

sunshine11281

 

Badshortsen inhandlade på Big C  idag,  största modellen.  Lite trånga i midjan så jag håller på att gå  (sitta) in dom nu. Jag tror faktiskt att dessa kommer att klä mig i Badtunnan på söndag.

229 THB, ja det kostar om man vill vara välklädd.:haha:

Ragson lovade faktiskt för ganska längesedan att den dag han ser mig i Badtunnan skall han äta up kepsen, eller kan det ha varit att rita ett kors i taket.  Vi får väl se.  Jag lämnar på söndag över plåtandet till Ragson under tiden jag frotterar mig med galanta damer i Badtunnan.

DSCN2371.thumb.JPG.9c8b817c216f2ddccd46c

 

Måtte det bli söndag snart!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Måtte det bli söndag snart!!!

Söndagen är här:

Snart dags för Badtunnan @ The Blue Lagoon. Sång och musikstunden med POPSXXL på scen.Och som vanligt mycket plask i Badtunnan, idag ryktas det att det skall finnas Familjeflickor i Badtunnan, därför kommer jag personligen att delta i plaskandet.

Och maten icke att förglömma, Buffet kl. 18.00

Come and celebrate that Ling have been with us for one year We also celebrate the reopend with 50 more places to sit.

On stage Pattaya's Best Live band

POPSXL

Guest artist appears and surprise and make this an evening for all music lovers

Girls and a great swimming pool
Free pool table.

And not to forget:
Great dinner buffet with delicious food. Only 199.- Bath...

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Söndagen är här:

Snart dags för Badtunnan @ The Blue Lagoon. Sång och musikstunden med POPSXXL på scen.Och som vanligt mycket plask i Badtunnan, idag ryktas det att det skall finnas Familjeflickor i Badtunnan, därför kommer jag personligen att delta i plaskandet.

Och maten icke att förglömma, Buffet kl. 18.00

Come and celebrate that Ling have been with us for one year We also celebrate the reopend with 50 more places to sit.

On stage Pattaya's Best Live band

POPSXL

Guest artist appears and surprise and make this an evening for all music lovers

Girls and a great swimming pool
Free pool table.

And not to forget:
Great dinner buffet with delicious food. Only 199.- Bath...

Får hoppas attt Ragson har kamerran välladdad.

Link to comment
Dela på andra sajter

mycke bilder nu LK det rycker i baggetten hahhahha Med vänlig hälsning 76 kvar

Jag förstår dig så väl, här kommer ett par bilder som ev. kan avhjälpa ditt problem.  Resten kommer som vanligt i tunga gruppen Badtunnans Vänner.

Varsågod,

DSCN2428.thumb.JPG.1012b9f3a9284f6cdc0b9

Rökmaskin har införskaffats och provköres.DSCN2427.thumb.JPG.0968b771faf49e07c08a0

DSCN2429.thumb.JPG.7990c998b55353fbb533b

Det verkar inte funka som det var meningen, idag heller så jag återkommer.

 

 

 

 

 

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår dig så väl, här kommer ett par bilder som ev. kan avhjälpa ditt problem.  Resten kommer som vanligt i tunga gruppen Badtunnans Vänner.

Varsågod,

DSCN2428.thumb.JPG.1012b9f3a9284f6cdc0b9

Rökmaskin har införskaffats och provköres.DSCN2427.thumb.JPG.0968b771faf49e07c08a0

DSCN2429.thumb.JPG.7990c998b55353fbb533b

Det verkar inte funka som det var meningen, idag heller så jag återkommer.

 

 

 

 

 

Ryckte dåligt efter de bilderna :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår dig så väl, här kommer ett par bilder som ev. kan avhjälpa ditt problem.  Resten kommer som vanligt i tunga gruppen Badtunnans Vänner.

Varsågod,

DSCN2428.thumb.JPG.1012b9f3a9284f6cdc0b9

Rökmaskin har införskaffats och provköres.DSCN2427.thumb.JPG.0968b771faf49e07c08a0

DSCN2429.thumb.JPG.7990c998b55353fbb533b

Det verkar inte funka som det var meningen, idag heller så jag återkommer.

 

 

 

 

 

Det där kan vara något för dig Kurre. :-)

Rökmaskinen alltså, så du slipper ta rökpaus när du lägger in dina eminenta bilder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där kan vara något för dig Kurre. :-)

Rökmaskinen alltså, så du slipper ta rökpaus när du lägger in dina eminenta bilder.

Jag postar bilderna före rökpauserna på grund av att jag är för snål för att ha batteri i Lap Topen, och skulle det då bli strömavbrott ( händer mycket sällan )  så försvinner ju inlägget.

Lite flera bilder från söndagen.

DSCN2463.thumb.JPG.db6cb04c3c07448b0c41e

DSCN2436.thumb.JPG.64c52e8811d7bf546deb4

DSCN2484.thumb.JPG.a7f156c4ca545ac0d0c1a

DSCN2546.thumb.JPG.a33a067dd6c79ae7aca67

DSCN2547.thumb.JPG.8e5eea323305ead434362

DSCN2549.thumb.JPG.cc1f679897094e778bb14

DSCN2564.thumb.JPG.295a7cc31805473dbaad3

DSCN2577.thumb.JPG.5d8ffa6a92a202204aae6

DSCN2578.thumb.JPG.0ab62e9b61778030a6d15

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...