Jump to content
IGNORERAD

Badtunneparty


lk2

Recommended Posts

Helt riktigt Stefan, vi hör ju alla till den tunga gruppen.  Både du och jag och jag tror 33an också hör dit?:haha:  Jag såg nyss att du redan är medlem,  VÄLKOMMEN!

Tackar.

Jag har kollat men blev nog lite besviken, hade nog räknat med lite mer skandalbilder:559bdc3bb7475_pissedoff:33955916-okay-smiley.thumb.jpg.d3e05e572

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 785
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lk2

    162

  • Avregistrerad clion

    54

  • rolba

    37

  • Baa

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tackar.

Jag har kollat men blev nog lite besviken, hade nog räknat med lite mer skandalbilder:559bdc3bb7475_pissedoff:33955916-okay-smiley.thumb.jpg.d3e05e572

Då tycker jag att du som har mycket gamla bilder börjar mata in lite bilder där.  Och du kan med fördel öppna en tråd där om ingen annan tråd passar.  Varsågod och börja Stefan.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då tycker jag att du som har mycket gamla bilder börjar mata in lite bilder där.  Och du kan med fördel öppna en tråd där om ingen annan tråd passar.  Varsågod och börja Stefan.

Tänker inte oppna någon privat grupp for att visa några bilder, tycker att jag bjudit tillräckligt på mig själv och med mycket bilder på det ordinarie forumet, utan att så många andra bjudit till.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänker inte oppna någon privat grupp for att visa några bilder, tycker att jag bjudit tillräckligt på mig själv och med mycket bilder på det ordinarie forumet, utan att så många andra bjudit till.

Jag tror jag uttryckte mig kanske otydligt?

Jag menade att du i gruppen Badtunnans vänner kan mata in bilder och inte att du skulle öppna en egen grupp.  I Badtunnans vänner är det ju fritt fram att "starta en tråd" i den befintliga gruppen.

Varför inte kalla den Stefans skandalbilder t.ex.:haha:

Jag håller med att du bjudit på bilder,  jag skall också försöka skärpa mig och börja bjuda på bilder.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror jag uttryckte mig kanske otydligt?

Jag menade att du i gruppen Badtunnans vänner kan mata in bilder och inte att du skulle öppna en egen grupp.  I Badtunnans vänner är det ju fritt fram att "starta en tråd" i den befintliga gruppen.

Varför inte kalla den Stefans skandalbilder t.ex.:haha:

Jag håller med att du bjudit på bilder,  jag skall också försöka skärpa mig och börja bjuda på bilder.

Nu la jag in några bilder men det blev väl på fel ställe, det är ju ett jäkla tryckande innan man hittar dit man ska eller inte ska.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu la jag in några bilder men det blev väl på fel ställe, det är ju ett jäkla tryckande innan man hittar dit man ska eller inte ska.

Vackert Stefan, riktigt vackert.  Hittils de bästa bilderna i Badtunnans vänner.  Om de råkat hamna i fel tråd eller kategori gör inget, 33an är ju den tekniskt ansvariga så han flyttar nog om bilderna ifall det behövs.

Verkligen uppskattat och fortsätt gärna.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tunga gruppen, inte konstigt att 33-an är ordförande!

 

:big_smile:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vackert Stefan, riktigt vackert.  Hittils de bästa bilderna i Badtunnans vänner.  Om de råkat hamna i fel tråd eller kategori gör inget, 33an är ju den tekniskt ansvariga så han flyttar nog om bilderna ifall det behövs.

Verkligen uppskattat och fortsätt gärna.

Och jag skulle uppskatta om andra också la in bilder.

Pattaya verkar ju att vara favoritresemålet när det gäller medlemmarna på mpr men vad tusan har de gjort eller gor de där, det är ju inget speciellt kulturberikat ställe att resa till.

For mig är det eller rättare sagt var ett riktigt röjarställe där det är sex, drugs and rock "n" roll som gäller men Pattaya har ju gått ner sig rejält de sista 15-20 året

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag skulle uppskatta om andra också la in bilder.

Pattaya verkar ju att vara favoritresemålet när det gäller medlemmarna på mpr men vad tusan har de gjort eller gor de där, det är ju inget speciellt kulturberikat ställe att resa till.

For mig är det eller rättare sagt var ett riktigt röjarställe där det är sex, drugs and rock "n" roll som gäller men Pattaya har ju gått ner sig rejält de sista 15-20 året

Skulle nog kunna tänkt mig det, men inte i en grupp eller en tråd med gruppanknytning, behåll lekstugan!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Från Pastorn blir det av naturliga skäl inga bilder i denna tråd. Men jag hoppas ändå att jag får fortsatt tillåtelse att tjyvkika i tråden när jag ibland får en stund över efter att ha utfört mina förpliktelser.

 

Pastor Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag skulle uppskatta om andra också la in bilder.

Pattaya verkar ju att vara favoritresemålet när det gäller medlemmarna på mpr men vad tusan har de gjort eller gor de där, det är ju inget speciellt kulturberikat ställe att resa till.

For mig är det eller rättare sagt var ett riktigt röjarställe där det är sex, drugs and rock "n" roll som gäller men Pattaya har ju gått ner sig rejält de sista 15-20 året

Jag har nu startat en ny tråd i Badtunnan så nu väntar jag med spänning på bilder av både dig Stefan och alla andra medlemmar.  Själv skall jag börja publicera i den nya tråden kl. 05.00 imorgonbitti.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag skulle uppskatta om andra också la in bilder.

Pattaya verkar ju att vara favoritresemålet när det gäller medlemmarna på mpr men vad tusan har de gjort eller gor de där, det är ju inget speciellt kulturberikat ställe att resa till.

For mig är det eller rättare sagt var ett riktigt röjarställe där det är sex, drugs and rock "n" roll som gäller men Pattaya har ju gått ner sig rejält de sista 15-20 året

Jag kan ju posta lite golfbilder från Pattaya med omnejd men antar att det är begränsat intresse :)

Vad exakt är det som har gått ner sig med Pattaya?

 

Är det mindre kultur i Pattayatrakten än generellt i Thailand?

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan ju posta lite golfbilder från Pattaya med omnejd men antar att det är begränsat intresse :)

Vad exakt är det som har gått ner sig med Pattaya?

 

Är det mindre kultur i Pattayatrakten än generellt i Thailand?

Alldeles for mycket seriöst folk, det har blivit så stort och hela gågatan är ju belamrad med barnfamiljer man kommer ju knappt fram,mycket trevligare förr när det var mest sexturister och fyllskallar där.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alldeles for mycket seriöst folk, det har blivit så stort och hela gågatan är ju belamrad med barnfamiljer man kommer ju knappt fram,mycket trevligare förr när det var mest sexturister och fyllskallar där.

Nja, kanske inte så mycket barnfamiljer, men kineser, koreaner och indier.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Alldeles for mycket seriöst folk, det har blivit så stort och hela gågatan är ju belamrad med barnfamiljer man kommer ju knappt fram,mycket trevligare förr när det var mest sexturister och fyllskallar där.

He he ja men då var det väl inte kulturen du saknade där då. Nä gågatan är ett myller och själv blir det inte många kvällar där när jag är i Pattaya men det kan vara kul någon gång ibland. Jag gillar dock Pattaya och utbudet av allt man kan tänka sig

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

He he ja men då var det väl inte kulturen du saknade där då. Nä gågatan är ett myller och själv blir det inte många kvällar där när jag är i Pattaya men det kan vara kul någon gång ibland. Jag gillar dock Pattaya och utbudet av allt man kan tänka sig

Har aldrig åkt till Thailand for kulturen for den skrevs det inte så mycket om i Fibban, Lektyr och Aktuellt Rapport,

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har väl inte så mycket med badtunna att göra överhuvudtaget men är för lat(kan inte,ork inte) öppna en ny tråd.I vilket fall som helst så rota jag bland gamla foton och starta scannern.Kommer inte ihåg vilket år men det är länge sen,gick många år som jag inte hade nån kamera med mej.

img007.jpg

img008.jpg

img009.jpg

img011.jpg

img012.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemma efter puben,en par bilder,snake raggaren om du e lite me d så känner du igen tjejen på enhjulingengen.

 

img014.jpg

img015.jpg

img017.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

När man lite har nyktrat till så ser man ju att bilderna är från -99 -- 02.Antagligen är dom utan datum från ganska samma tidsperiod.Har en jävla massa bilder,Scannar sakta men säkert om nån är intresserad?

img018.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

När man lite har nyktrat till så ser man ju att bilderna är från -99 -- 02.Antagligen är dom utan datum från ganska samma tidsperiod.Har en jävla massa bilder,Scannar sakta men säkert om nån är intresserad?

img018.jpg

Klart att det finns intresse för dina bilder, kör så det ryker.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

... några timmar senare på jomtien orchid hotel soi Pattaya park.Rätt sunkigt hotell men där bodde jag alltid förut.Men nu är klockan snart alkoholserveringstider i Finland så ja g drar till baren.Återkommer!

img020.jpg

img022.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

... några timmar senare på jomtien orchid hotel soi Pattaya park.Rätt sunkigt hotell men där bodde jag alltid förut.Men nu är klockan snart alkoholserveringstider i Finland så ja g drar till baren.Återkommer!

img020.jpg

img022.jpg

Grattis till medlemskapet i tunga gruppen.  Badvakten var på bra humör i dag och släppte dig genom nålsögat.  Detta innebär ju att du kan börja ta ut svängarna lite vad det gäller bilder.  Jag förmodar att du har en rejäl bildskatt liggande.  Välkommen.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...