Jump to content
IGNORERAD

Trött på skitsnack om våra Tiraker.


sinto

Recommended Posts

,Hej scorpio63 vad vad jag ville säga efter många år i Thailand är det många som inte vill säga att de träffat sina poing i en bar.För mig själv så spelar det ingen roll men många vill att det skall låta bra att träffa en familjeflicka.

 

Mvh/Sinto

 

Ja, kan bara hålla med, men samtidigt förstår jag att det kan vara ett känsligt ämne vid en traditionell svensk släktträff.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 334
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    46

  • sinto

    33

  • andrejsdenruskige

    19

  • svampen

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

,Hej scorpio63 vad vad jag ville säga efter många år i Thailand är det många som inte vill säga att de träffat sina poing i en bar.För mig själv så spelar det ingen roll men många vill att det skall låta bra att träffa en familjeflicka.

 

Mvh/Sinto 

Familjflicka  ? kan man hitta en sådan i typ Sverige ? En svensk familjflicka ?

 

År inte det en benämning på nåt som aldrig har funnits i nåt land utom i "dom naiva`s utopia" ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Khermmarat du skall inte tveka.

 

Mvh/Sinto

Tvekar aldrig :drinks:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, kan bara hålla med, men samtidigt förstår jag att det kan vara ett känsligt ämne vid en traditionell svensk släktträff.

oberg jag håller med dig men om varit i Thailand så tycker dom ej samma som vi i Sverige vi har fördommar ?

 

Mvh/Sinto

Link to comment
Dela på andra sajter

Familjflicka  ? kan man hitta en sådan i typ Sverige ? En svensk familjflicka ?

 

År inte det en benämning på nåt som aldrig har funnits i nåt land utom i "dom naiva`s utopia" ?

Khemmarat du kanske har rätt familjeflicka ????Gammalt ord ??

Link to comment
Dela på andra sajter

oberg jag håller med dig men om varit i Thailand så tycker dom ej samma som vi i Sverige vi har fördommar ?

 

Mvh/Sinto

 

Å, andra sidan så är thailändarna rätt fulla av fördommar om faranger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses.

Fyra sidor på 90 minuter...

Bra kämpat Sinto! :)

Rock on!

Tack Sangwai det är rock on.

 

Mvh/Sinto

Ändrades av sinto
Link to comment
Dela på andra sajter

Khemmarat du kanske har rätt familjeflicka :huh:?Gammalt ord ??

Familjeflicka ? Har ingen aning, utom att min tjej har varit min fru i dryga 10 år och är min

goda fru och våran son`s mamma i alla väder.

Frågor på det ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Familjeflicka ? Har ingen aning, utom att min tjej har varit min fru i dryga 10 år och är min

goda fru och våran son`s mamma i alla väder.

Frågor på det ?

Khemmarat jag är lycklig att du har ett bra liv.

 

Mvh/Sinto

Link to comment
Dela på andra sajter

Khemmarat jag är lycklig att du har ett bra liv.

 

Mvh/Sinto

Inte lika lycklig som jag för samma   :give_heart:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Issanbonde tycker att jag läst många inlägg och alla tjejer är hemmafruar,Men många tjejer jag träffat är ej hemmafruar.Min fråga var varför alla MPR medlemmar har träffat hemmafruar? Har 2 barn 25 och 23 år med en fru som jobbade i bar men är lycklig?

 

Mvh/Sinto

Hej Sinto!

Jag träffade min fru när jag åkte runt i Thailand. Hon hade ett gatustånd ute på vischan och lagade så djävla god mat och var så glad och blyg att jag inte kunde släppa henne. Hon hade då gått 4 år i skola och vi pratade bara med min piginthai. Det har varit tufft emellanåt att förstå varandra och vi har haft våra kulturella kriser. Vi har en 20 årig dotter i en harmonisk familj, men vi umgås inte så mycket med andra thailändare.

 

När frugan kom hit i slutet på 80-talet var det inte samma skitsnack ute i samhället som det är idag. Det kanske du också känner igen. Thailändarna som var i Sverige betedde sig i stort sett som nu med sina "kukmätningar", dvs vem har mest pengar att visa upp. Skillnaden då var enligt mig, att svenska folket i stort inte hade samma fördomar som de har nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Sinto!

Jag träffade min fru när jag åkte runt i Thailand. Hon hade ett gatustånd ute på vischan och lagade så djävla god mat och var så glad och blyg att jag inte kunde släppa henne. Hon hade då gått 4 år i skola och vi pratade bara med min piginthai. Det har varit tufft emellanåt att förstå varandra och vi har haft våra kulturella kriser. Vi har en 20 årig dotter i en harmonisk familj, men vi umgås inte så mycket med andra thailändare.

 

När frugan kom hit i slutet på 80-talet var det inte samma skitsnack ute i samhället som det är idag. Det kanske du också känner igen. Thailändarna som var i Sverige betedde sig i stort sett som nu med sina "kukmätningar", dvs vem har mest pengar att visa upp. Skillnaden då var enligt mig, att svenska folket i stort inte hade samma fördomar som de har nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du samma Sinto som jag träffade i Hua-Hin 2014 okt på Bento Bar och snackade munspel med???

Om inte hadet bäst ändå.

Ps vill minnas att du även kallas Banditen.

Med vänlig hälsning Leadbelly

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Ingen som har träffat sin GILF i baren?

Cashiererna  börjar se äldre och äldre ut i barerna.

post-7021-0-38212600-1420836398.jpg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hej Sinto!

Jag träffade min fru när jag åkte runt i Thailand. Hon hade ett gatustånd ute på vischan och lagade så djävla god mat och var så glad och blyg att jag inte kunde släppa henne. Hon hade då gått 4 år i skola och vi pratade bara med min piginthai. Det har varit tufft emellanåt att förstå varandra och vi har haft våra kulturella kriser. Vi har en 20 årig dotter i en harmonisk familj, men vi umgås inte så mycket med andra thailändare.

När frugan kom hit i slutet på 80-talet var det inte samma skitsnack ute i samhället som det är idag. Det kanske du också känner igen. Thailändarna som var i Sverige betedde sig i stort sett som nu med sina "kukmätningar", dvs vem har mest pengar att visa upp. Skillnaden då var enligt mig, att svenska folket i stort inte hade samma fördomar som de har nu.

Svenskar kände knappt till Thailand på den tiden, mer än att dom hört om det.

Undrar varifrån fördomarna kom?

Charter Ulla, så klart!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Sinto!

Jag träffade min fru när jag åkte runt i Thailand. Hon hade ett gatustånd ute på vischan och lagade så djävla god mat och var så glad och blyg att jag inte kunde släppa henne. Hon hade då gått 4 år i skola och vi pratade bara med min piginthai. Det har varit tufft emellanåt att förstå varandra och vi har haft våra kulturella kriser. Vi har en 20 årig dotter i en harmonisk familj, men vi umgås inte så mycket med andra thailändare.

 

När frugan kom hit i slutet på 80-talet var det inte samma skitsnack ute i samhället som det är idag. Det kanske du också känner igen. Thailändarna som var i Sverige betedde sig i stort sett som nu med sina "kukmätningar", dvs vem har mest pengar att visa upp. Skillnaden då var enligt mig, att svenska folket i stort inte hade samma fördomar som de har nu.

Wangthong du verkar ha samma resa som jag,

Link to comment
Dela på andra sajter

I dont understand

Vilken överaskning

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Svenskar kände knappt till Thailand på den tiden, mer än att dom hört om det.

Undrar varifrån fördomarna kom?

Charter Ulla, så klart!

 

Och hur många reportage från "sexparadiset Thailand" var det inte i FIB-Aktuellt  och Lektyr på den tiden.

Hade väl jätteupplagor före internet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du samma Sinto som jag träffade i Hua-Hin 2014 okt på Bento Bar och snackade munspel med???

Om inte hadet bäst ändå.

Ps vill minnas att du även kallas Banditen.

Med vänlig hälsning Leadbelly

I am sorry not same Sinto jag har ej varit på denna bar

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Och hur många reportage från "sexparadiset Thailand" var det inte i FIB-Aktuellt och Lektyr på den tiden.

Hade väl jätteupplagor före internet.

Vet inte. Jag hade internet på den tiden och behövde inte manuellt manövrerad porr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte. Jag hade internet på den tiden och behövde inte manuellt manövrerad porr.

 

Då var Du förmodligen en av dom första i Sverige med Internet i så fall.

Kan bara tänka mig att Tallviking var nåt år före dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

I am sorry not same Sinto jag har ej varit på denna bar

No problems.

Ha en bra kväll.

By the way min sambo jobbade som städerska.

Med vänlig hälsning Leadbelly

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...