Stoneys Inlagd Januari 1, 2012 Dela Inlagd Januari 1, 2012 Gooroko eller hur han stavar det? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 1, 2012 Dela Inlagd Januari 1, 2012 Fel Knasen Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 2, 2012 Dela Inlagd Januari 2, 2012 Bumiphol ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Januari 2, 2012 Dela Inlagd Januari 2, 2012 Ahhh vad hette han, med sår i benet...jag minns han bra som "jultomten"...Hasse? Hasse hette väl Frölich i efternamn. Om jag minns det rätt. RIP Hasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 2, 2012 Dela Inlagd Januari 2, 2012 Ja det var på det berömda håret. Det blev lätt när man fick en ledtråd Min fråga Vem bodde i denna barre precis vid stranden. Ganska svårt kanske så jag förmedlar också en ledtråd. Jag komenterade denna person nyligen i dagens bild. Lite aktiva kan man väl vara i denna tråd? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Januari 2, 2012 Dela Inlagd Januari 2, 2012 Ahhh vad hette han, med sår i benet...jag minns han bra som "jultomten"...Hasse? Ber om ursäkt att jag inte varit aktiv.Var borta hela gårkvällen. Visst var det Hasse ja åsyftade. Kör på Tomurdoc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 4, 2012 Dela Inlagd Januari 4, 2012 "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 4, 2012 Dela Inlagd Januari 4, 2012 Ooops, höll på att glömma att köra vidare. Så, vart är denna bild tagen? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 5, 2012 Dela Inlagd Januari 5, 2012 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 5, 2012 Dela Inlagd Januari 5, 2012 Eehhhhh....Hua Hin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 5, 2012 Dela Inlagd Januari 5, 2012 Eehhhhh....Hua Hin? Nej. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Januari 9, 2012 Dela Inlagd Januari 9, 2012 Korat Zoo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 9, 2012 Dela Inlagd Januari 9, 2012 Korat Zoo Absolut riktigt. M58 kör vidare. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Januari 9, 2012 Dela Inlagd Januari 9, 2012 Vilket hotell är denna bild tagen på? /Mikael Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 Eftersom inga svar har inkommit ger jag en ledtråd: Hotellet ligger i Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 Mandarin Oriental BKK ? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Nej, tyvärr. Närmare flygplatsen (Suvarnabhumi). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 (ändrad) Hej igen. Eftersom det tydligen var för svårt så talar jag om att hotellet var Novotel Bangkok Suvarnabhumi Airport och sedan lägger jag in en ny bild. Var är denna skidanläggning belägen? (Bilden är tagen 2002) /Mikael Ändrades Januari 11, 2012 av mikedo58 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Kina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Kommer inte ihåg vad den heter men utanför Peking??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Nanshan Kina. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Nanshan Kina. Fritz.. Google??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Näääää.. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Näääää.. Fritz.. Hi Hi rena pulkabacken Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Jag ger rätt till svampen, som kan köra på. Stället heter Miyun och ligger strax norr om Peking, där jag bodde 2001-2004. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu