Jump to content
IGNORERAD

Köpa resväska i Udon ?


pust

Recommended Posts

Kommer till Udon snart,vill ha en ny resväska ska jag köpa en i Sve eller Udon?

 

Kan ta med den gamla och ge släkten den,det är inget fel på den men jag vill ha en ny.

 

Frågan är hur är priset Sve kontra Udon på en resväska?

 

Ha en bra dag alla önskar Pust

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer till Udon snart,vill ha en ny resväska ska jag köpa en i Sve eller Udon?

 

Kan ta med den gamla och ge släkten den,det är inget fel på den men jag vill ha en ny.

 

Frågan är hur är priset Sve kontra Udon på en resväska?

 

Ha en bra dag alla önskar Pust

 

 

 

 

Ska de vara "äkta" varor kan du lika bra köpa i Sverige, men då blir ju släkten utan!

Annars finns det gott om resväskor på varuhusen och marknaderna, kvaliteten är för mig okänd men dom är snygga i alla fall!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte en resväska i Udon för ett antal år sen..kosta 1300 bath tror...var jäkligt glad att den höll hela vägen hem..på flygplatsen ramla hjulen av o när vi kom ut på Gardermoen så rök handtaget.....KÖP i Sverige .billigare i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Köpte min senaste väska i BKK, handtagen har gått sönder men hjulen håller än så länge. Billigt visst, men hållbarhet nolla.

Skall skruva dit riktiga handtag nu så får vi se om den överlever en resa till i alla fall. Vill ju ha en sån bälgmodell med hjul men liten och jag gillade väskan.

Annars skulle jag nog köpt en samsonite i Sverige om jag hade råd. Då behöver man väl inte tänka på nån fler resväska resten av livet vad jag fattat.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte en väska i Thailand som var med på tre resor. Ramlade isär totalt så jag fick ut en ny på arlanda. Den har varit med på minst tio resor nu. Men lite nött i hörnorna är den allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en Carlton resväska hård. Köpt i svedala

 

Har varit med i Thailand 13 ggr, lika fin ännu.

Inget har varit trasigt

 

Priset vet jag inte tyvärr

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns en affär nästan mitt emot infarten till busstationen i Udon där det finns väskor.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...