Jump to content
IGNORERAD

Selfiestick


copterfan

Recommended Posts

Nu har frugan fått för sig att köpa en selfiestick med nån typ av fjärrkontroll inför vår tripp till Hanoi.Är det nån som vet om det är måt att satsa på och var säljs dom? Här i Rayong har jag inte sett dom nånstans men i Phuket säljs de tydligen på gatan överallt.

De är tydligen gjorda för mobiltelefoner. Kanske de bara är nåt skräp??

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns nog snart överallt i Thailand, årets pryl för thai damer.

Kryllar av ställen i Udon, Korat, Bkk så nog finns dom i Rayong också.

Sök där dom säljer tillbehör till mobiltelefoner som fodral och laddare.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Min svägerska har en som är hennes käraste ägodel. Vart vi än kommer så packar hon ihop oss och fotar. Så mitt råd är att dra till med att de inte funkar! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är bra, har ingen själva men har en djävla massa foto på frugan och grabben eller på mig och grabben och lite kul är det ett och annat foto tillsammans. Brukade släpa med stativ eller gorillagrip till systemkameran förr men nu fick det bli baby prylar istället.

Har sett dom i nästan varje kamera eller mobil shop i BKK och även en del på Koh Chang.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå in på Computer City under Star Hotel bredvid Tesco Lotus i Rayong så hittar du sådana lite överallt

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Min svägerska har en som är hennes käraste ägodel. Vart vi än kommer så packar hon ihop oss och fotar. Så mitt råd är att dra till med att de inte funkar! :)

Förstår inte att någon överhuvudtaget kunnat vara utan en så livsnödvändig sak. 

Här borde verkeligen tullen kunna göra en uppgift. Kontroll så att ingen glömmer sin selfiestick när de åker ut/in i landet borde vara självskriven.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta med selfie måste vara ett kvinnligt fenomen, speciellt här i los där man ser dessa självupptagna damer sitta och ta selfies. En efter en, putande läppar, med/utan solglasögon sitter de och åmar sig framför mobilen.

Är det tack vare Fb de fått detta beteende eller???

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ju dyra i Sverige i alla fall, ett par hundra. Skall kolla om min vän har en redan, annars får jag köpa en åt henne till försenad födelsedagspresent, hoppas dom är billigare i Thailand.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan vara bra att ha när man är ute och fiskar.

Hänga fisken halvvägs så ser den fin ut. :wink:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur funkar dom igentligen?. Min son sa att den tar bilden genom att trycka på en knapp på sidan av telefonen. Det går på hans Samsung men på min telefon finns inte den funktionen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur funkar dom igentligen?. Min son sa att den tar bilden genom att trycka på en knapp på sidan av telefonen. Det går på hans Samsung men på min telefon finns inte den funktionen.

 

Finns olika modeller

 

Har man t.ex en iPhone skall man köpa en sådan som har inbyggd fjärrstyrning av kameran via Bluetooth

 

http://www.selfiebutiken.se/produkter/paket-selfie-stick-bluetooth-shutter/

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Förr så använde man kameran för att fotografer upplevelser, miljöer och andra minnen.

I dag så springer alla(både män och kvinnor) runt och fotograferar sig själva. Alla är så självupptagna och fixerade vid egot.

 

Man ser ju sig själv i badrumsspegeln varenda morgon och så jävla kul är väl inte det alla gånger.

 

Gott nytt och lycka till med alla selfies.

Link to comment
Dela på andra sajter

Livsnödvändig sak helt klart.

 

 

 

 

 

I dagens värld där man inte har ett eget liv utan måste rapportera minsta lilla sak man gör under dygnet så är denna moj livsnödvändig!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Chryzaliz, on 01 Jan 2015 - 13:32, said:

Man ser ju sig själv i badrumsspegeln varenda morgon och så jävla kul är väl inte det alla gånger.

 

 

Säg inte det...    :nyam:

 

 

post-8930-0-33356400-1420112223.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...