Jump to content
dtbkk

Bangkok & Beyond - Då och nu!

Recommended Posts

Naam jai

underbara bilder:clapping:...biografen, snacka om kultur :good:

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
happyharry
1 timme sedan, skrev dtbkk:

Vill bara säga: Jag älskar Bangkok!

pr_1.jpeg

#metoo

• Ge karma 2
  • Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
edvardpop
1 timme sedan, skrev dtbkk:

Vill bara säga: Jag älskar Bangkok!

pr_1.jpeg

Instämmer :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Naam kaeng

Mästerligt! Zombiesminkningarna var effektfulla. Mycket nyfiken på dina filmaffischer!  

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
bob
7 timmar sedan, skrev dtbkk:

Lördag. Dags för en en Chang?

öl_1.jpg

Fina bilder som vanligt D, frågade frun vilken av de hon tyckte var snyggast, hon sa henne längst till höger då sa jag "öööhhhh hon var ju direkt ful", jag tyckte henne längst till vänster och då sa hon "ta på dig glasögonen"... Ja smaken är som baken... 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Enis
3 minuter sedan, skrev bob:

Fina bilder som vanligt D, frågade frun vilken av de hon tyckte var snyggast, hon sa henne längst till höger då sa jag "öööhhhh hon var ju direkt ful", jag tyckte henne längst till vänster och då sa hon "ta på dig glasögonen"... Ja smaken är som baken... 

Din fru har mycket god smak

enis

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

• Liknande innehåll

• Cavemannen
      Av Cavemannen
      Jag blir uppriktigt lessen när jag tänker på Clion, den där roliga killen som filmade garagefilmerna........
      Mercan är såld, radhuset är sålt, gumman har dragit....tungt, visst....
      Men Clion har ju sina ljusa stunder fortfarande,, t.ex när han fotar och lägger upp sina fina bilder här.
      Men nu är kameran satt i pant...... 
      Faan! kameran och foto var ju ett av få roliga saker han har kvar........
      Är vi mänskliga? kan vi hjälpa Clion? visst vi kan köpa tillbaks kameran, men sen då?
      Jag skiter i sen, jag vill att Clion får tillbaks sin kamera och fortsätter att lägga ut foton här!
      Om @Herr Chang eller @Bibben tar tag i en insamling för att Clion får tillbaks sin Kamera så lovar jag att vara den första att skänka ett bidrag(första gången jag skänker på MPR)
      ps. jag gillar en Clion med kamera mycket mer en en Clion utan kamera, särskilt de sista 5-6åren då han verkligen lärt sig att fota bra.
      ps2. skulle det vara utanför MPRs regler för humanitet så sänd ett PM så sätter jag in en slant på hänvisat konto av Herr Chang/Bibben
    • Kötthandlarn
      Av Kötthandlarn
      Ja, vad är nu historien om Lamai64?

Han nådde nyligen det magiska 100 000 karma och strax därefter byttes hans namn till L64 och karma  gick tillbaka till noll....
      Är det hans eget val att starta om från början eller är det en hemlig MPR-regel som följer den svenska jantelagen ?

Typ du skall inte tro ngt för att du nått 100 000....    

Eller....

Så har jag missuppfattat allt som vanligt...

Nåväl, han är ändå en av mina MPR-kungar och Biltema saknar honom när han är ute och gör omvärlden osäker....

• pigge01
      Av pigge01
      Ny kommer bjässen.Majestic Maersk

Den största container jagaren.
      Hon har legat på Långeline i Köpenhamn för dop.
      Och almen visning,

http://www.goteborgshamn.se/Terminaler--partners/Ankomster-och-Avgangar/#!/arrival/2013-09-29/2013-10-02/null/1/

Hon kommer till kajplats 611 i kväll ca:20.30
      Passera Höganäs just nu 13,35

Hälsar pigge01
    • Minne00
      Av Minne00
      Nä, jag vägrar sitta hemma och bara bli slö, på med löparskor och leta upp Slottsskogen..
      Tar med kameran, läckra skuggor nu och om ett par timmar kommer ljuset vara kanon! 

Någon som vill göra mig sällskap så är ni välkomna att höra av er på 0722-333060.

SNÄLLA moderatorer. kan mitt telefonnummer få ligga kvar? Jag vet hur man blockar och jag vet hur man stänger av telefonen om det skulle behövas...

// Minne00

Lovar att bjuda på bilder senare.
    • Myran
      Av Myran
      Fick idag för mig att jag skulle börja pyssla med "timelapse", alltså att ta en mängd bilder under flera timmar/dagar som man sedan sätter ihop till ett kortare klipp. Efter att ha experimenterat lite så har jag nu mitt första klipp. Det består av 175 bilder tagna med 20 sekunders mellanrum under cirka en timme, och klippet ligger på 18 sekunder. Jag har vanligtvis riktigt grymt rött och gult ljus under solnedgången vid min balkong i Bangkok, men idag var det ingen höjdare. 
      Hur som helst, ska försöka igen imorgon med lite ändrade inställningar i kameran, men här har ni det första klippet. Om det är någon fler som sysslar med timelapse så får ni gärna dela med er. Tips på kamerainställningar välkomnas; använder en Eos 450D.

Jag rekommenderar att ni ser på videon i minst 720p.

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy