Jump to content

10kg

Galten

Recommended Posts

Peolito
5 timmar sedan, skrev måne:

99,3men tung tömning gjorde ont

Hemmoröjderna som krånglar :-)

• Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Galten

272

• rolba

249

• måne

182

• Odin

127

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Såg denna tråden för nån vecka sen, men har valt att inte skriva något förrän nu. Har väl väntat på inspiration att skriva ner vikt-resan jag gjort.   I fjol när vi kom hem från Thailand i b

Bär på en märklig känsla idag. Har varit till min läkare på hälsokontroll och det är som jag är en helt ny människa efter 14 månader. Då hade jag just tagit mig ur en livskris och djup depression. Så

Hej Bröder och Systrar. Jag har ju inte vart med i "klubben" på snart ett år. Ska dra senaste årets händelser här så att ni förstår vad som har hänt.   Jag ber om ursäkt att det ka

Posted Images

måne
2 timmar sedan, skrev Peolito:

Hemmoröjderna som krånglar :-)

Medicinerna gör så jag blir trög i magen,du vet gubben börjar bli gammal och då behövs medikamenterna för att hålla honom uppe🤭

• Ge karma 2
  • Fint 1

Måne

måne
17 timmar sedan, skrev C-dude:

Oj,, då har jag ett tips. Skippa nudlarna o riset en dag o kör dessa istället https://www.google.se/search?q=shirataki+nudlar&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=sv-se&client=safari.

käkade dessa i en köttfärssås o dagen efter blev det att tömma hela matsmältningssystemet + att det va nära att det helt enkelt vart vaccum  så att gaddarna nästan följde med.

C;D

Käkar sällan ris eller nudlar🤭

Måne