Jump to content
IGNORERAD

Svensk falskmyntare gripen i Thailand


Guest Siam-Nilsson

Recommended Posts

Från artikeln:

"Mannen greps av polis på ett bankkontor sedan han försökt växla in falska dollarsedlar.

Polisen tog mannen till hans hotell.

Där i hotellets säkerhetsskåp hittade man ytterligare ungefär 2 000 dollar i falska sedlar som tillhörde mannen."

"- Dessutom hade de alla samma serienummer, säger polislöjtnant Anuchet Semsa-art."

Inte ens Dynamit-Harry skulle väl kunna hävda sin oskuld utan att rodna i det läget?

Vad är det som driver folk till att åka hit där det verkligen är obehagligt att sitta i spjället, och försöka nåt så dödfött?

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Från artikeln:

"Mannen greps av polis på ett bankkontor sedan han försökt växla in falska dollarsedlar.

Polisen tog mannen till hans hotell.

Där i hotellets säkerhetsskåp hittade man ytterligare ungefär 2 000 dollar i falska sedlar som tillhörde mannen."

"- Dessutom hade de alla samma serienummer, säger polislöjtnant Anuchet Semsa-art."

Inte ens Dynamit-Harry skulle väl kunna hävda sin oskuld utan att rodna i det läget?

Vad är det som driver folk till att åka hit där det verkligen är obehagligt att sitta i spjället, och försöka nåt så dödfött?

Om det nu inte är så att han växlat till sig pengarna själv som han hävdar.

Då snackar vi om oflyt i stället för dumhet.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Om nu sedlarna var av så dålig kvalitet så upptäcker en normal människa direkt att det inte är något som stämmer. Det är väldigt svårt att få till en bra och naturlig papperskvalitet t o m på dollarsedlar som ju dessvärre inte har så mycket till säkerhetsmönster.

Alea Jacta Est

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Om det nu inte är så att han växlat till sig pengarna själv som han hävdar.

Då snackar vi om oflyt i stället för dumhet.

Nej, Vaxet, det är fortfarande dumhet om man tar emot runt 2400 dollar där sedlarna har samma serienummer.

Och säg inte "men om det var på banken då" för det var det garanterat inte. Och inte på Forex heller.

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Instämmer med Matte, människors dumhet upphör aldrig att förvåna en, t.ex. att det finns folk som inte dricker sprit! :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Instämmer med Matte, människors dumhet upphör aldrig att förvåna en, t.ex. att det finns folk som inte dricker sprit! :D

HUPP HUPP Mancon

Maste val for bovelen inte vara dumhet att INTE dricka sprit, efter att ha last Dina kloka inlagg kom detta som ett grodyngel med jattesvans. Var glad over det istallet sa Du far mer, om Du skulle bli sugen nan gang.

Jamforelsen med DynamitHarry va ganska bra men Sickan skulle aldrig ga pa den grejen, dessutom med dalig papperskvalitet, kan det vara Buttericks toarullar som ar pa tapeten igen? Var visst nan fyllskalle som forsokte med deras 100 lapp och pastod att den kommit med i tvattmaskinen av misstag

Hade

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

HUPP HUPP Mancon

Maste val for bovelen inte vara dumhet att INTE dricka sprit, efter att ha last Dina kloka inlagg kom detta som ett grodyngel med jattesvans. Var glad over det istallet sa Du far mer, om Du skulle bli sugen nan gang.

Jamforelsen med DynamitHarry va ganska bra men Sickan skulle aldrig ga pa den grejen, dessutom med dalig papperskvalitet, kan det vara Buttericks toarullar som ar pa tapeten igen? Var visst nan fyllskalle som forsokte med deras 100 lapp och pastod att den kommit med i tvattmaskinen av misstag

Hade

Baa

Det är klart att man är oooootroooligt tacksam för att alla inte dricker sprit, som du själv eminent kommer fram till, "då blir det mer över till oss andra".

Skämt å sido, jag har all respekt för de som väljer en nykter väg av olika anledningar. Dock skulle jag ännu hellre önska att alla de som dricker sprit lärde sig att uppföra sig. Respect Baa! :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sprit är väldigt bra, så länge man kan hantera det..tyvärr kan inte alla människor det, och jag tycker så synd om dem.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

"När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd", om inte vattnet förvandlas till vin! :he:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...