Jump to content
IGNORERAD

köpa flygplan

phitsanulok

Recommended Posts

Sök på thai på tradera så kan köpa ett eget thaiairplan airbus för en billig penning, verkar ju vara många här som föredrar detta bolag

Dela på andra sajter

• Svar 64
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• L64

16

• Herr Chang

7

• Bibben

6

• Balut Power

4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sök på thai på tradera så kan köpa ett eget thaiairplan airbus för en billig penning, verkar ju vara många här som föredrar detta bolag

Tack för tipset  :whistle:

9084_IMG_0724_jpg00fac1db26ba2321a486a04

9082_IMG_0722_jpg06a9fada7f96a350a7dab00

9084_IMG_0724_jpg00fac1db26ba2321a486a04

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Efter denna lyckliga tradera-vinst så undrar jag om någon har sett denna typ av modeller till salu i Thailand? alltså typ stora resebyrå-varianter... inga små plastiga decimetervarianter.

Har för mig att det fanns nåt i Angeles City Phil. av alla ställen som hade modellplan men det missade jag vid besök där.

Har äntligen fått en ny hobby  :crazy:   Alla varianter av Thai's flotta och SQ-s 380 är av intresse.

Dela på andra sajter

jaså, du vann auktionen i alla fall, bara att gratulera, törs man fråga vad den slutade på.

Vadå tung, strax över 3 siffror på vågen..

Dela på andra sajter

jaså, du vann auktionen i alla fall, bara att gratulera, törs man fråga vad den slutade på.

Vadå tung, strax över 3 siffror på vågen..

361+ frakt blev det... kanske för mycket men de skiter jag i  ;)   den e väldigt snygg på sin plats i hyllan.

Gjorde en liten sökning på Tradera och avslutade auktioner... missade där några riktigt fina...

http://www.tradera.c...hai+air&ended=1

Dela på andra sajter

billigt, billigt, grattis. :yes:

hur stor är maskinen

tack tack, jag e nöjd!

Billigt, kolla då länken i förra... där va nån rackare som fick ett par fina riktigt billigt!

Detta var storleken: SCALA 1:120.LÄNGD 48CM. ..SPV..44 CM

Så den e hyfsat stor iaf...

Kanske jag tar o går runt på lite resebyråer i Pattis nästa gång o ger lite bud på plan dom har i butiken... lite bahtingar e väl oemotståndligt!  :whistle:

Dela på andra sajter

tack tack, jag e nöjd!

Billigt, kolla då länken i förra... där va nån rackare som fick ett par fina riktigt billigt!

Detta var storleken: SCALA 1:120.LÄNGD 48CM. ..SPV..44 CM

Så den e hyfsat stor iaf...

Kanske jag tar o går runt på lite resebyråer i Pattis nästa gång o ger lite bud på plan dom har i butiken... lite bahtingar e väl oemotståndligt!  :whistle:

Tja, försöka duger. Jag har själv gått runt i Chiang Mai och försökt köpa diverse Beer Chang prylar från barerna. Det blir blankt nej varje gång. Jag har i och för sig inte erbjudit enorma summor, men dom verkar helt enkelt inte intresserade. Man har fått detta gratis från leverantören, och det får absolut inte säljas.

Lyckades till och med och hitta grossisten för Beer Chang i Chiang Mai, och där hade man förstås en massa intressanta reklamsaker. Men tyvärr även där blankt nej för att köpa eller få något. Endast för återförsäljare!

Man blir (nästan) sugen på att öppna bar bara för att få dessa saker...

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Tja, försöka duger. Jag har själv gått runt i Chiang Mai och försökt köpa diverse Beer Chang prylar från barerna. Det blir blankt nej varje gång. Jag har i och för sig inte erbjudit enorma summor, men dom verkar helt enkelt inte intresserade. Man har fått detta gratis från leverantören, och det får absolut inte säljas.

Lyckades till och med och hitta grossisten för Beer Chang i Chiang Mai, och där hade man förstås en massa intressanta reklamsaker. Men tyvärr även där blankt nej för att köpa eller få något. Endast för återförsäljare!

Man blir (nästan) sugen på att öppna bar bara för att få dessa saker...

Herr Chang har talat.

Försökte själv att få köpa det snygga Beer Chang Parasollet av normal storlek för några år sen, fanns på ett par ställen i Pattaya-trakten men det vart tvär-nej överallt  :kort:

Sett till några tjusiga Beer Chang-burk-skapelser på sistone?  är intresserad av det också men har inte sett till nåt...

Dela på andra sajter

Sett till några tjusiga Beer Chang-burk-skapelser på sistone?

Jag har sett fina Beer Chang-burk tuk-tuk i Bangkok på Nana / Sukhumvit.

Beer Singha har egen affär i Siam. Kläder, sport prylar och grejer.

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Dela på andra sajter

Mvh

Kimmo

Noterat!  Siam, e de siam square du menar då?

Dela på andra sajter

Mvh

Kimmo

Innan så samlade jag på såna där reklamskyltar som de ställer på borden, gick förbi en bar på åttan i Pattis som hade en som jag inte hade. Frågade om jag kunde få den, men nej, det gick inte, chefen blir arg då. Jag satte mig där, tog en öl, troligen så bjöd jag henne på en också, och när jag gick så sade hon att då tittar hon åt annat håll ifall jag skulle få mig med nåt...  :clapping:

OT, men jag har en "F1-bil" gjord at Heinekenburkar  :great:

Jo, jag har en liknande maskin som L64 visar upp, men Eva air.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Noterat!  Siam, e de siam square du menar då?

Singha affären ligger i Siam Center!

http://www.fibre2fas...x?news_id=63111

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Dela på andra sajter

Innan så samlade jag på såna där reklamskyltar som de ställer på borden, gick förbi en bar på åttan i Pattis som hade en som jag inte hade. Frågade om jag kunde få den, men nej, det gick inte, chefen blir arg då. Jag satte mig där, tog en öl, troligen så bjöd jag henne på en också, och när jag gick så sade hon att då tittar hon åt annat håll ifall jag skulle få mig med nåt...  :clapping:

OT, men jag har en "F1-bil" gjord at Heinekenburkar  :great:

Jo, jag har en liknande maskin som L64 visar upp, men Eva air.

Kul historia Bibben!

EVA ger mig en del goa flashbacks... var ju riktigt trevligt att åka med dom förut!  grönt kan vara sexigt  :wub:

Singha affären ligger i Siam Center!

http://www.fibre2fas...x?news_id=63111

Mvh

Kimmo

Tack, sparad i favoriter  nu!

Dela på andra sajter

Det verkar bara som att TG- och SQ-maskiner av större storlek räknas men jag slänger in det lilla jag har ändå, usel bild, mobilen...

Maskinen i bakgrunden står det "Atlantic Airways" på, ingen aning var jag fått (eller tagit) den?

Ibland får man med sig både det ena och det andra från TUR-mässan, dock alltid garanterat en baksmälla på fredagen  :bag:

9400_DSC00307 (800 x 600)_jpgf6e4a675053

9400_DSC00307 (800 x 600)_jpgf6e4a675053

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Dela på andra sajter

Det verkar bara som att TG- och SQ-maskiner av större storlek räknas men jag slänger in det lilla jag har ändå, usel bild, mobilen...

Maskinen i bakgrunden står det "Atlantic Airways" på, ingen aning var jag fått (eller tagit) den?

Trevligt med lite EVA bibben!

Minns att dom hade skumma 747-or, de va cargo typ halva planet och de va en fet vägg strax bakom vingen inne i kabinen.

Lärde känna en svensk kapten på EVA men tyvärr lyckades inte våra vägar mötas.Hade vart så jävla fräckt o sitta i cock-pitten med honom... som han sa uttryckligen... åk med mig så har jag en stol till dig där framme..

Dela på andra sajter

Jaha, där ser man, jag flög med dem några gånger men sen dog det ut, de påstod att de hade fullt så marknadsförde sig inte så mycket i Sverige längre. Minns dock att de alltid bjöd på mousserande vin i sin monter på TUR, men nu har de inte varit med på några år...  :grrrrrr:

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Försökte själv att få köpa det snygga Beer Chang Parasollet av normal storlek för några år sen, fanns på ett par ställen i Pattaya-trakten men det vart tvär-nej överallt  :kort:

Sett till några tjusiga Beer Chang-burk-skapelser på sistone?  är intresserad av det också men har inte sett till nåt...

Har inte sett till några på sistone... dom jag har är skapade av fru Changs son från tidigare äktenskap. Har förvisso ett antal foton där han sitter och klipper fram dom, men orkar inte leta upp dessa bilder nu. Otroligt vad man kan göra med en Beer Chang burk!

Om du är snäll ska jag skänka några skapelser till dig ;-) Vi planerar att åka ner inom kort, så vi kan ju lätt fylla på förrådet. Jag menar, det lär inte vara någon brist på Beer Chang tomburkar när jag är i Chiang Mai, och dom väger just ingenting när man begrundar viktbudgeten inför avfärd till Sverige.

Bästa stället för Beer Chang souvernirer torde vara Beer Chang fabriken i Ayutthaya. Vi lyckades ta oss in där en gång och kunde handla i prylbutiken där. Beer Chang paraply, Beer Chang kylväska etc.

Jag längtar just nu mest efter en Beer Chang neonskylt.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Lite mer OT, här är min Heinekenbil  :yes:

9402_DSC00308 (800 x 600)_jpgeebbf5f69ef

9402_DSC00308 (800 x 600)_jpgeebbf5f69ef

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Blev dubbelbild där, vet inte hur jag tar bort den ena?

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Blev dubbelbild där, vet inte hur jag tar bort den ena?

Fixat Bibben! Men nu bli jag lite putt... Heineken?

Se här fru Chang med nyinhandlade Beer Chang saker:

PICT0081A.jpg

Thailands svar på JAS:

PICT0085-1.jpg

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Tack!!

He he, skaffa ett F1-lopp i LOS så kanske ni får sådana bilar, fast å andra sidan så var det många år sen som Holland hade F1. Nåja, kul med lite prylar dock, hoppas du var lika glad över Changprylarna som Fru Chang såg ut att vara!!??  :wai:

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Tack!!

He he, skaffa ett F1-lopp i LOS så kanske ni får sådana bilar, fast å andra sidan så var det många år sen som Holland hade F1. Nåja, kul med lite prylar dock, hoppas du var lika glad över Changprylarna som Fru Chang såg ut att vara!!??  :wai:

Ja, för all del, vi får väl vänta på F1-lopp i Thailand och se vem som sponsrar...

Fru Chang var nog mest glad för att jag var glad ;-)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...