Jump to content
IGNORERAD

Ryssar


Rave on

Recommended Posts

fd svärfar hade båt i Puerto banus ,så där har jag varit en del ,även lånat båten en tur till gilbaltar

 

fd svärfar hade ett par kronor på banken förstår jag. TjockSteffes  merca  stod i garaget under lägenhetshotellet

jag brukade bo på,

Så luftdämparna gav upp till slut, den såg för bedrövligt ut  fast det var en typ som jag aldrig sätt i

Svedala nån 5 eller 600 serie variant har jag för mej

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Rave on

    11

  • Khemmarat

    10

  • Sam sip sam

    8

  • 1609offe

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

fd svärfar hade ett par kronor på banken förstår jag. TjockSteffes  merca  stod i garaget under lägenhetshotellet

jag brukade bo på,

Så luftdämparna gav upp till slut, den såg för bedrövligt ut  fast det var en typ som jag aldrig sätt i

Svedala nån 5 eller 600 serie variant har jag för mej

han hade inget på banken ,han levde i sus och dus så länge det fanns ,berättar mer när vi träffas

Link to comment
Dela på andra sajter

han hade inget på banken ,han levde i sus och dus så länge det fanns ,berättar mer när vi träffas

Aha vi har mer kunskap ihop än vi har snackat om, jä..la gangster  :fie:

 

Det räcker väl med att jag är tyst om mitt förflutna :fool:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

jo jag har varit mkt i Fuengirola ,men kan bli grått och disigt i jan ,men det är klart man kan ju ta en månad på gran Canaria då

 

Är hotellfrukosten till belåtenhet på Gran Canaria då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Huruvida det är med invandrar-lagarna låter jag förbli osagt. Men skulle det va nåt land man verkligen skulle vilja flytta till, skulle det nog vara detta. No doubt..

 

attachicon.gif_SAM4296.JPG

Håller med, ett härligt land med vacker natur och trevliga människor. Åkte runt i 3 veckor i hyrbil, bästa semestern ever !!

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med, ett härligt land med vacker natur och trevliga människor. Åkte runt i 3 veckor i hyrbil, bästa semestern ever !!

Som skandinavia fast med bättre temperatur

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen större skillnad mot hur det var med Tyskarna tidigare. Fast, de hade oftast Engelska eller Amerikanska fotbollströjor på sig.

 

Mja, påminner även om vissa svenskar med fotbollströjor men det är ju kul att di platsar i laget trots sin ålder men man misstänker att de är bänknötare då di inte ser ut att kunna göra många knop.

Link to comment
Dela på andra sajter

En del gör sig besväret med att ta på sig en skjorta men sen får di för sig att köra en Ranelidare och visar naveln. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har mest fastnat för Nordkorea och Somalia, vilket tror ni är bäst för mig?

Stick till Somalia, Syrien, Burkina Faso eller Kongo. Det blir som att komma hem.
Link to comment
Dela på andra sajter

Om man nu måste visa en sedel på landet så tror jag att detta land vore nåt för mig att bo i.

Tyvärr ganska dyrt ställe.

 

post-6510-0-24470200-1418558295_thumb.jp

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Min vän har några tryckta från centralbanken.Han borde väl kunna leva som en kung i Zimbabwe resten av sitt liv va?  :crazy:

post-7021-0-44644600-1418562022_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

kommer ihåg när grannen i Bangsale var på väg hem med sin fiskebåt .Hittade en snubbe som låg och kravlade långt ut till hafs mellan Jomtien och Bangsale dom plockade ju upp han det visade sig va en lätt berusad Ryss som inte kunde ett ord Engelska

Nåväl jag körde honom till en Ryss restaurang i Jomtien han sa inte tack ens att han klarade livet secket pack

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Har mest fastnat för Nordkorea och Somalia, vilket tror ni är bäst för mig?

Somalia för att det bor och semestrar andra svenskar där också och jag har för mig att det finns vissa svenska servicekontor där som tex arbetsförmedlingen.

Eller var det Etiopien? Antagligen för att det är sån brist på kvalificerad arbetskraft.

Link to comment
Dela på andra sajter

Somalia för att det bor och semestrar andra svenskar där också och jag har för mig att det finns vissa svenska servicekontor där som tex arbetsförmedlingen.

Eller var det Etiopien? Antagligen för att det är sån brist på kvalificerad arbetskraft.

I Etiopien blir man beskjuten om man är svensk turist..

http://www.svt.se/nyheter/sverige/svenskar-beskjutna-i-etiopien 

Link to comment
Dela på andra sajter

Att de (kvinnorna) i båda länderna är en fröjd för ögat är bara ett extra :good:  i kanten.

Ja att ryska kvinnor är snygga kan jag hålla med, upp till en viss ålder. De verkar värdesätta sina män också. Väldigt sällan man ser en ensam rysk man här nere, ofta i sällskap med en riktig puma. Ser också rätt många ensamma ryska mammor med småbarn eller tillsammans med andra mödrar.

Svårt att tänka mig en svensk singelmorsa åka på semester med sin unge till Pattaya.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara Putin som spänner musklerna Inte mycket att vara rädd för Mycket snack o lite verkstad 

Håller Krim o Ukrainskorna med om det?

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv så skulle jag gärna hitta nått land att bosätta mig i som inte tar emot en massa jävla invandrare...

 

Nån som har förslag på det?

Nordkorea

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Om man ska fortsätta tjata om nationaliteter så har jag märkt en boom av norrmän, och då menar jag män. Har inte hört en norsk kvinna än. Vissa måste betala för att få det de vill ha andra inte. Ryssarna går omkring med sina skönhetsgudinnor. Slutsatsen måste vara att norskorna är/har blivit likt de svenska ********, såklart inte fullt så illa för det lär väl vara omöjligt, men norrmännen verkar har hamnat också de i ett hopplöst och förtvivlat läge som de inte se sig ta sig ur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller Krim o Ukrainskorna med om det?

Offe

Tydligen i Krim i allafall för att 96 % röstade för att tillhöra Ryssland.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man ska fortsätta tjata om nationaliteter så har jag märkt en boom av norrmän, och då menar jag män. Har inte hört en norsk kvinna än. Vissa måste betala för att få det de vill ha andra inte. Ryssarna går omkring med sina skönhetsgudinnor. Slutsatsen måste vara att norskorna är/har blivit likt de svenska ********, såklart inte fullt så illa för det lär väl vara omöjligt, men norrmännen verkar har hamnat också de i ett hopplöst och förtvivlat läge som de inte se sig ta sig ur.

Vad förvirrad jag blev precis kom en Japan/Korean och frågade om det fanns rum lediga på ett billigt guest house, vafan jag som trodde alla japaner och koreaner var multimiljonärer så kungligt behandlade de blir av thaitjejerna alla barer.
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...